כותרות אחרונות
Search

'סוכות נחלים' מציגים – סוכה מתקפלת

'סוכות נחלים' מציגים – סוכה מתקפלת

סוכה שמגיעה עם כל החלקים בתיק אחד קומפקטי במגוון דגמים מותאמים לכל אחד – קלה לנשיאה ולאחסון

 

לקראת חג הסוכות משיקה חברת 'סוכות נחלים', חברת הסוכות הוותיקה בישראל עם ניסיון של מעל 30 שנה, את ה- "הסוכה המתקפלת"- מוטות המסגרת של הסוכה ניתנים לקיפול לשניים ומאפשרים לחסוך בחצי את מקום האחסון של הסוכה לאחר החג. הסוכה מגיעה בתיק אחד קומפקטי עם כל חלקי המסגרת הנדרשים לסוכה. אורך התיק הוא כמטר וחצי בלבד ! כך שהתיק נכנס בקלות לרכב, אפשר לקחת את הסוכה לטיולים או לאירוח אצל בני המשפחה. השימוש בסוכה לשבעה ימים במהלך חג סוכות, אך בשאר ימות השנה מאחסנים את הסוכה ובבתים קטנים היא עלולה לתפוס מקום. הסוכה החדשה מציעה פתרון לכל מי שמחפש לחסוך במקום של אחסון. הסוכה המתקפלת היא במהדורה מוגבלת וניתן להשיגה בחנויות המפעל במושב נחלים וכפר חסידים.

 

צילום: יח"צ

 

 

מבנה הסוכה : סוג וגודל הסוכה משתנה מצרכן לצרכן ומושפע מפרמטרים שונים – החל בגודל השטח הפנוי לסוכה במרפסת או בגינה וכלה במספר האנשים שצריכים להיכנס לתוך הסוכה. בזכות המגוון העצום של החברה כל צרכן יכול לקבוע איזה סוכה שהוא רוצה לקבל, תוך הקפדה על הדרישות ההלכתיות.

 

דפנות הסוכה עשויות מאריג כותנה איכותי ומתאימות לדופן בודדת. לדפנות הבדים שרוולים המותאמים להשחלה על המוט לבנייה קלה ומהירה והם מותאמים לסוכות בגבהים שונים.

 

גם השנה ניתן למצוא את בד כותנה אינטראקטיבי – בעזרת אפליקציה שמורידים לטלפון הנייד או לטבלט, תוכלו לסרוק את בד הסוכה ולהתחיל בחוויה אינטראקטיבית. סורקים את הבר קוד, מורידים את האפליקציה, נעמדים עם הטלפון הנייד מול התמונה והתמונה מתעוררת לחיים.

 

צילום: יח"צ

 

בנושא הסכך הקונים יכולים לבחור בין שני סוגי סככים: סכך קני סוף טבעיים המחוברים בסיבי צמח הגווה או סכך רפיה במבוק עשוי מפסי במבוק טבעי המחוברים בצמח הרפיה ועמיד לאורך שנים. שני הסככים בהכשר בד"ץ עדה חרדית ירושלים. את הסכך אפשר להניח על מוטות במבוק בגג הסוכה, למוטות הבמבוק קיימת ערכת חבקי פלסטיק המותאמים במיוחד למוטות הברזל של "סוכות נחלים" ומקבעים את מוטות הבמבוק למניעת תזוזה.

 

למידע על נקודות המכירה – היכנסו לאתר http://www.sukah.co.il/ או התקשרו 1800-706-706