כותרות אחרונות
Search

"סולאראדג'" החלה בשילוח קו חדש של תאי סוללות ליישומי נייחים של אגירת אנרגיה.

מפעל סלע 2 בקוריאה –  צילום: יח"צ סולאראדג׳

 

"סולאראדג'" החלה בשילוח קו חדש של תאי סוללות ליישומי נייחים של אגירת אנרגיה.

תאי הסוללות החדשים של סולאראדג' מיוצרים במפעל החדש סלע 2 שבדרום קוריאה.

 

חברת סולאראדג', מובילה עולמית בטכנולוגיית אנרגיה חכמה, הודיעה כי חטיבת אגירת האנרגיה שלה החלה בשילוח תאי סוללות חדשים עבור יישומים נייחים לאגירת אנרגיה.

 

הקו החדש של תאי סוללות מסוג Nickel Manganese Cobalt (NMC) מיוצר בסלע 2, המפעל החדש לייצור תאי סוללה של החברה בדרום קוריאה. הקו של תאי הסוללות עבר אופטימיזציה ליישומים נייחים של אגירת אנרגיה עבור המגזרים הביתיים, המסחריים והתעשייתיים. תאי הסוללות החדשים תומכים בחיי מחזור גבוהים (עד 8000 מחזורים), צפיפות אנרגיה ותפוקת הספק גבוהים וכן טווחי טמפרטורה רחבים, על מנת לאפשר לסולאראדג' לספק פתרונות אגירת אנרגיה באמצעות סוללות למגוון רחב של שימושים, לרבות יישומים לייצוב רשת החשמל.

 

מפעל סלע 2 בקוריאה –  צילום: יח"צ סולאראדג׳

 

רונן פייר, סמנכ"ל הכספים ומנכ"ל חטיבת אגירת האנרגיה של סולאראדג': "השוק הגלובלי לאגירת אנרגיה נייחת צפוי לצמוח מכ-45 ג'יגה וואט לשעה ב-2022 לכ-164 ג'יגה וואט לשעה עד 2030 וסולאראדג' פועלת על מנת לתמוך בשוק חשוב זה. השליטה המלאה שלנו בתהליכי מפתח ופיתוח הכימיה של תאים, מאפשרת לנו להבטיח עוד יותר את חסינות שרשרת האספקה ​​שלנו ומספקת לנו גמישות לייצר תאים המותאמים לפתרונות אגירת אנרגיה מסוגים שונים".