כותרות אחרונות
Search

"סוף הדרך" סדרת הרשת המעוטרת בישראל של כאן דיגיטל קוטפת פרסים !

מתוך: "סוף הדרך" באדיבות כאן דיגיטל

 

סדרה סוף! "סוף הדרך" סדרת הרשת המעוטרת בישראל של כאן דיגיטל קוטפת פרסים נוספים.

2 זכיות בפסטיבל סדרות הרשת של אוסטרליה– "סדרת האנימציה הטובה ביותר" ו- "עיצוב פסקול הטוב ביותר"

 

סדרת הרשת הישראלית "סוף הדרך" של כאן דיגיטל זכתה היום בשני פרסים בפסטיבל סדרות הרשת הבינלאומי באוסטרליה ה-Melbourne Web Fest  .

 

מתוך: "סוף הדרך" באדיבות כאן דיגיטל

 

הפסטיבל מכבד יוצרים דיגיטליים חדשניים ומעניק מעל 25 פרסים למשתתפים. בפסטיבל מוצגות סדרות רשת ממעל 20 מדינות.

 

הסדרה הישראלית זכתה בשתי קטגוריות: סדרת האנימציה ועיצוב הפסקול.

 

מתוך: "סוף הדרך" באדיבות כאן דיגיטל

 

הסדרה נחלה הצלחה גדולה וזכתה בפרסים רבים בארץ ובחו"ל, ביניהם: תוכן האנימציה הטוב ביותר בפסטביל T.O Web Fest בקנדה, התסריט הטוב ביותר בפסטיבל Realist Web Fest ברוסיה,  היצירה הטובה ביותר לאנימציה בסרטי רשת בפסטיבל Asia Web Awards בקוריאה. 

 

אלעד טנא סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל בתאגיד השידור כאן: כאן דיגיטל מיצבה עצמה כבית של סדרות הרשת בישראל וכל המאמצים המושקעים בכך נושאים פרי וחוזרים בחזרה לציבור בדמות יצירה ישראלית, מקורית ואיכותית שעושה לנו הרבה כבוד, גם בזירה הבינלאומית. עד היום השתתפה סוף הדרך בלמעלה מ-25 פסטיבלים כאן בישראל ומסביב לעולם, וקצרה בהם עשרה פרסים. בימים אלה, ולאור בקשת הקהל, אנחנו מתכננים פרק ספיישל שיאחד את שוב את החבורה, יש למה לחכות".

 

מתוך: "סוף הדרך" באדיבות כאן דיגיטל

 

"סוף הדרך" : ישראל, שנת 2020 – בירושלים שאחרי הפצצה גרעינית, אח ואחות (ירדן וכנרת) יוצאים לחפש יחד עם כלבתם את אחיהם הקטן (נפתלי) שאבד. בסדרה מגלים שישראל, כפי שאנחנו מכירים אותה, נחרבה, אך למרות זאת לא הרבה השתנה: התור במיון, העמידה בצפירה, ההטרדות המיניות באוטובוסים ודפוסי ההתנהגות המוכרים – את אלה הפצצה לא הצליחה להחריב. "סוף הדרך" היא סדרת אנימציה סאטירית למבוגרים של כאן דיגיטל ובתמיכת המיזם לקולנוע ולטלוויזיה ברשות לפיתוח ירושלים. פרקי הסדרה שודרו בפלטפורמות של כאן דיגיטל וגרפו מיליוני צפיות. הסדרה בת 10 פרקים, כל פרק במשך כ-7 דקות.

 

יוצרי הסדרה: ניר ברגר, אופיר ששון ויעל עוז סיני