כותרות אחרונות
Search

סופר-פארם משיקה סדרת חיתולים עם טכנולוגיה חדשה ומשודרגת תחת המותג "Life Baby's".

חיתולים מיינילין – צילום: יח"צ

 

ספיגה מהירה ושמירה על עור התינוק יבש עד 12 שעות.

סופר-פארם משיקה סדרת חיתולים עם טכנולוגיה חדשה ומשודרגת תחת המותג  "Life Baby's".

 

הסדרה המשודרגת מציעה מגוון חיתולים לשלבי התפתחות התינוק במידות: 2, 3, 4, 4+, 5 ו- 6. מחיר מארז חיתולים יעמוד על 21.90 שקל לכל המידות.

 

הגנה ונוחות זה כל מה שאנו רוצים עבור התינוק שלנו ונעשה הכל כדי שזה יקרה. רשת בתי המרקחת סופר-פארם משיקה סדרת חיתולים משודרגת בהשקעה של 2 מיליון שקלים תחת מותג הבית Baby's Life. הסדרה החדשה Dry Protect, מציעה ספיגה מהירה יותר, שומרת על עור התינוק יבש ומונעת רפיון של החיתול.

 

שמונה שנים לאחר שנכנסה לקטגוריית החיתולים עם מותג פרטי, סופר-פארם משיקה סדרת חיתולים משודרגת עם תכונות חדשות ונראות חדשה למותג לייף בייביז (Baby's Life) בהשקעה של 2 מיליון שקל אשר תלווה בקמפיין ייעודי.  

הסדרה החדשה Life Baby's Dry Protect מציעה לראשונה טכנולוגיה של תעלות ספיגה בחיתול המאפשרת פיזור של הנוזלים בצורה אחידה עם שכבה המונעת נפיחות ורפיון של החיתול. החיתולים בסדרה החדשה מעניקים ספיגה מהירה ורבה יותר, לצד שמירה על עור התינוק יבש עד 12 שעות.

 

 

חיתולים מיינילין – צילום: יח"צ

 

את החיתולים מייצרת עבור Life חברת אונטקס (Ontex), יצרנית בינלאומית מובילה של פתרונות היגיינה אישית, בעלת מומחיות במוצרי היגיינה לתינוקות, נשים ומבוגרים. המוצרים האיכותיים והחדשניים של Ontex מופצים ביותר מ-110 מדינות באמצעות מותגים פרטיים של הקמעונאים המובילים בעולם, כמו גם, תחת מותגים מקומיים של Ontex. ב-Ontex מהנדסים ומייצרים את המוצרים ב-19 מפעלים ו-7 מעבדות מחקר ופיתוח ב-5 יבשות.

 

רוני אראל גינזבורג, מנהלת Life: "חיתולי Life Baby's המשודרגים פותחו על מנת לתת מענה טוב יותר להורים עבור התינוק שלהם. מדובר בחיתולים בעלי טכנולוגיה חדשה מהמתקדמות בשוק, לצד מחיר משתלם. נמשיך להוביל ולהעניק ללקוחותינו חדשנות מוצרית במחירי מותג פרטי".

 

סופר-פארם בניהולו של ניצן לביא היא רשת בתי המרקחת המובילה בישראל, המונה 270 סניפים בפריסה ארצית לצד פעילות אתר סופר-פארם אונליין. לייף בייביז (Life Baby's) הוא המותג הפרטי של סופר-פארם בתחום מוצרי תינוקות, אשר יחד עם שאר מוצרי המותג הפרטי של סופר-פארם מהווה כחמישית מהמכירות ברשת ותחתיו נמכרים מוצצים, בקבוקים, מגבונים, חיתולים, חטיפים, צעצועי התפתחות ועוד…