כותרות אחרונות
Search

"סופר פארם" נכנסת לשוק השיער המקצועי: משיקה סלון יופי תחת השם Hair Lab by Super-Pharm.

סלון יופי "סופר-פארם" – צילום: נמרוד גליקמן

 

Hair Lab by Super-Pharm

"סופר פארם" נכנסת לשוק השיער המקצועי: משיקה סלון יופי תחת השם Hair Lab by Super-Pharm.

סופר-פארם, רשת בתי המרקחת המובילה בישראל נכנסת לשוק השיער המקצועי ומשיקה סלון יופי בקניוןM"  הדרך" • בהמשך להשקה תחל סופר-פארם לשווק מגוון חדש של מוצרי שיער לשוק המקצועי.

 

סלון יופי "סופר-פארם" – צילום: נמרוד גליקמן

 

נכנסת לשוק השיער המקצועי: סופר-פארם משיקה לראשונה סלון יופי בו לקוחות יוכלו ליהנות מחוויה של טיפוח ועיצוב השיער.

 

סלון היופי שמשיקה סופר-פארם ייקרא "Hair Lab by Super-Pharm", ויפעל בשטח של כ-80 מ"ר בקניון "M הדרך". המקום ינוהל על ידי שושי ואלי והצוות המקצועי שלהם, אשר מביאים עמם ניסיון עשיר של 20 שנה בתחום השיער וקהל של לקוחות נאמנים. לצד שירותי המספרה, סלון היופי יציע גם שירותי מניקור, פדיקור, ולק ג'ל.

 

השקת המספרה היא צעד ראשון בכניסה של סופר-פארם לתחום השיער המקצועי. הכניסה לתחום השיער המקצועי תאפשר לסופר-פארם להציע ללקוחותיה מגוון רחב וחדש של מותגים בתחום, לצד הטמעה של חדשנות טכנולוגית עם פתרונות חכמים שיאפשרו התאמה פרסונלית ללקוחות. 

 

סלון יופי "סופר-פארם" – צילום: נמרוד גליקמן

 

דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: "סופר-פארם נכנסת לראשונה לשוק השיער המקצועי, מה שיאפשר לה למנף את המומחיות שצברה בתחום השיער ואת ההיכרות שלה עם הלקוחה הישראלית לאורך יותר מ-40 שנות פעילות. אנו מאמינים שהכניסה לתחום באמצעות השקת Hair Lab תאפשר לנו קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות שלנו, לצד שיתוף פעולה עם שחקנים בתחום השיער המקצועי והתנסות מקרוב בחדשנויות בתחום".

 

סופר-פארם היא רשת בתי מרקחת הפועלת באמצעות זכיינים ומונה היום כ-280 סניפים בפריסה ארצית לצד מכירה מקוונת בסופר-פארם אונליין.

 

בשנים האחרונות, סופר-פארם הרחיבה וגיוונה את תחומי פעילותה באמצעות מספר מהלכים: פתיחת פורמט דיילי'ס (DAILY'S) המציעים אוכל טרי ואיכותי בשיטת GRAB & GO, פתיחת פורמט סופר-פארם GALLERY סניף הקונספט הראשון מסוגו שמציע חוויה של חו"ל עם שלל מותגי ביוטי מובילים, הרחבת אתר האונליין שלה למוכרים חיצוניים המאפשר להציע מגוון ענק של מוצרים החל מבריכות לחצר ועד מותגי ספורט מובילים כמו Alo Yoga ועוד…