כותרות אחרונות
Search

"סופר פארם" תשיק מתחמים ייעודיים בתוך הסניפים בשת"פ עם חברת "אינדיבידואל"

ניחוח חדש באוויר

סופר פארם נכנסת לקטגוריית בשמי הנישה; תשיק מתחמים ייעודיים בתוך הסניפים בשיתוף בוטיק אינדיבידואל קבינט דה פרפיום

סופר-פארם, נכנסת לראשונה לתחום בשמי נישה ומכריזה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם בוטיק אינדיבידואל קבינט דה פרפיום. במסגרת שיתוף הפעולה, תקים הרשת שטחי מכירה ממותגים במתכונת של  Shop in shop בכ- 20 סניפים מרכזיים, כשהחנות הראשונה תוקם כבר בחודשי הקיץ הקרובים בסניף סופר-פארם בקניון רמת אביב ולאחריה צפויות להיפתח נקודות מכירה נוספות בפריסה ארצית.

superfarm 7

בוטיק בשמי הנישה בסניפי רשת סופר-פארם, יציע  בין היתר את מותגי הבישום : Nobile 1942, Nu_Be, הקולקציה הקלאסית של מותג הטיפוח הצרפתי BY TERRY, Acqua Delle Langhe, והמותג The Different Company  ועוד, כשטווח המחירים נע בין 399 שקלים ל- 800 שקלים. הבשמים שימכרו בבוטיק, יארזו באריזות יוקרתיות הכוללות עטיפה מיוחדת ושקיות מתנה במיתוג אופייני, במטרה לבדל אותם משאר הבשמים הקיימים בסניף, וכדי להעניק ערך מוסף לחוויית הקניה ללקוחות.

superfarm 6

דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה הייחודי עם בוטיק אינדיבידואל, הראשון והמוביל בתחומו בארץ. קונספט בשמי הנישה משקף מגמה הולכת וגוברת באירופה ובישראל, ואנו גאים להרחיב את המגמה הזו גם עבור הלקוח הישראלי, שמחפש לעצמו ניחוחות אקסקלוסיביים. זהו צעד נוסף של סופר פארם להענקת ערך מוסף ומענה לקהל לקוחותינו בתחום הטיפוח והקוסמטיקה ונמשיך לפעול על מנת להביא עבורו את החידושים האחרונים בתחום מהארץ ומהעולם".

 

גיא שסטוביץ' הבעלים של "אינדיבידואל": "לפני כחודשיים פתחנו את הבוטיק הראשון של אינדיבידואל בנווה צדק והוא זוכה להצלחה גדולה. מגמת בשמי הנישה מאפשרת לכל צרכן למצוא את הזהות העצמאית והייחודית ולהתנתק מהמוכר והצפוי. זהו טרנד בתאוצה גדולה בעולם ובארץ. כשסופר- פארם פנו אלינו ראינו בהם כשותף טבעי ואמיתי למהלך, ואנו מאמינים מאוד בהצלחתו".