כותרות אחרונות
Search

"אחוזת בית" והמבנה המסחרי הצמוד שנרכשו על ידי PALACE מקבוצת עזריאלי יעברו שיפוץ

לאחר רכישת "אחוזת בית"  על ידי PALACE מקבוצת עזריאלי יעבור הבניין המיתולוגי שיפוץ על מנת להתאימו לסטנדרט הרשת  

מדובר בפרויקט החמישי שבבעלות רשת PALACE שהקימה הקבוצה, המצטרף לפרויקטים בתל אביב, ראשון לציון, מודיעין ולהבים

לאחר רכישת בית הדיור המוגן "אחוזת בית" בחודש מרץ האחרון החלה רשת PALACE  מקבוצת עזריאלי בתכנון מחדש ושיפוצו של המבנה על מנת להתאימו לסטנדרט הרשת. בנוסף, המבנה המסחרי שצמוד לו ישופץ ויעוצב גם הוא ויעבור לניהול קניוני עזריאלי. אחוזת בית הוא מתחם דיור מוגן ותיק ומוכר מאז 1978. בכוונת הרשת לערוך שיפוץ במעטפת הבניין, במסדרונות ובהתאמת המבנה לסטנדרט הגבוה של הרשת.

בית הדיור המוגן אחוזת בית, הממוקם בדרום-מערב רעננה, בסמוך לכביש 531 ולתחנת הרכבת המתוכננת רעננה-מערב. המבנה מתפרש על קרקע של 15 דונם בשטח בנוי של כ-29,000 מ"ר ועוד 4,500 מ"ר שטחי מסחר. הבית כולל 335 יחידות דיור ו-2 מחלקות סיעודיות.

palace 2

רכישת אחוזת בית מצטרפת לעסקה נוספת שביצעה עזריאלי לאחרונה במסגרתה זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת קרקע לבניית 250 יח"ד דיור מוגן בשכונת הרקפות בראשון לציון תמורת כ-26 מיליון שקל ובנוסף הוצאות פיתוח בהיקף של כ-22 מיליון ש"ח. שטח הפרויקט הצפוי יתפרש על פני שטח של כ- 30,000 מ"ר מתוכם כ-3000 מ"ר שטח מסחרי.

הרשת כוללת היום 3 פרויקטים ברחבי הארץ הכוללים את בית  PALACE תל אביב שנרכש על ידי הקבוצה לפני כשנה בכ-270 מיליון שקל, הממוקם ברחוב ויצמן בסמיכות לבית החולים איכילוב בתל אביב, בשטח כולל של כ- 30,000 מ"ר. הבית כולל שני מבנים בהם 231 יחידות דיור בתפוסה של 100% ו-4 מחלקות סיעודיות. כמו כן, החלה הקבוצה בשיווק פרויקט הדיור המוגן הראשון בעיר מודיעין שנמצא בעיצומו ובימים אלה מתחילה בשיווק פרויקט הדיור המוגן בלהבים.

benporat 1

יורם בן פורת, מנהל תחום הדיור המוגן בקבוצת עזריאלי

יורם בן פורת, מנהל תחום הדיור המוגן בקבוצת עזריאלי: "אחוזת בית נחשב מותג בעולם הדיור המוגן. כעת, לאחר רכישתו אנו מתכוונים לערוך התאמות ותיקונים נדרשים על מנת להעמיד את המבנה בשורה אחת עם כל בתי רשת PALACE.