כותרות אחרונות
Search

סופ"ש של פינוקים לחברי מועדון הרימון של רשת מלונות רימונים

החברים של רימונים: סופ"ש עתיר פעילויות ופינוקים נערך לחברי מועדון הרימון של רשת מלונות רימונים

בכירי רשת מלונות רימונים, בראשם: סמדר נמרודי רינות – יו"ר הדירקטוריון רשת מלונות רימונים, ערן קויאטק מנכ"ל רשת מלונות רימונים,  צביקה אולשביצקי – מבעלי מלון רימונים חוף התמרים ודודי בן גל – מנכ"ל מלון רימונים חוף התמרים עכו,  אירחו בסוף השבוע האחרון (חמישי עד שבת)  את חברי מועדון הרימון, לסופ"ש מיוחד ומפנק לרגל חגיגת 3 שנים למועדון החברים של רשת מלונות רימונים – "מועדון הרימון".

הסופ"ש החל מיום חמישי בקבלת פנים חגיגית שנערכה בביץ' בר במלון ובשעות הערב נערכה  על שפת הבריכה  ארוחת ערב חגיגית בסגנון ברביקיו. האורחים נהנו מתכנית עשירה ומגוונת שכללה בין היתר מופע סטנד אפ של נדב אבקסיס, מסיבת קיץ עם הזמרות שרי ורותי נבון, מופע של כוכבת הילדים ענבלי בא לי,  הקרנת סרטים ופופקורן,  קבלת שבת המשולבת בהופעה של שלמה בר והברירה הטבעית, ליאור כהן כוכבת הסדרה גאליס, בהופעה מיוחדת לילדים ועוד. כמו כן נערכה מסיבת בריכה, פעילות ימית, מסיבת ריקודים, שירה בציבור ועוד.

הנהלת הרשת ניצלה את הסופ"ש לחגוג גם  את מינויו של עופר שטרית לסמנכ"ל שיווק ומכירות של רשת מלונות רימונים. שטרית, שבתפקידו האחרון ניהל את מלון רימונים גלי כנרת בטבריה, סיפר כי הוא מאוד נרגש מהמינוי ויעשה כל שביכולתו, להמשיך ולהצעיד את רשת מלונות רימונים כמובילה בתחום התיירות בישראל.

rimonio 1

סמדר נימרודי עם דגנית בלחסן מנהלת מועדון הרימון – צילום: בן פרידמן

rimonio 2

איש העסקים צביקה אולשביצקי עם ערן קויאטק מנכל רשת מלונות רימונים – צילום: בן פרידמן

rimonio 3

ערן קויאטק מנכל רשת מלונות רימונים עם דודי בן גל מנכל רימונים חוף התמרים – צילום: בן פרידמן

rimonio 4

נדב אבקסיס עם ערן מנכל רשת מלונות רימונים – צילום: בן פרידמן