כותרות אחרונות
Search

"סינריון מערכות" ממשיכה את המומנטום בדרום אפריקה – חתמה על שותפות עסקית עם "LabourGenie.Net"

"סינריון מערכות" ממשיכה את המומנטום בדרום אפריקה:

חתמה על שותפות עסקית עם "LabourGenie.Net" למכירת מערכות חכמות  לניהול מערך עובדים תניב ל"סינריון" הכנסות בהיקף של מיליוני דולרים.

 

"סינריון מערכות", המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון, ממשיכה להעמיק את פעילותה בדרום אפריקה: החברה חתמה על שותפות עסקית עם חברת LabourGenie.Net למכירת והטמעת מערכות לניהול מערך העובדים, הכוללות ניהול נוכחות והיעדרות עובדים, סידורי עבודה וכד׳. ההסכם צפוי להכניס לחברה עסקאות בהיקפים של מיליוני דולרים בשנים הקרובות.

 

"LabourGenie.Net" מתמחה במתן שירותי יישום פתרונות לניהול מערך העובדים וניהול ההון האנושי במגוון מגזרים עסקיים, דוגמת: שירותי בריאות, ייצור, מלונאות ואירוח, תעופה ועוד. השותפות עם "סינריון מערכות" מאפשרת ל- "LabourGenie.Net" להסב ארגונים בעלי צרכים מורכבים במיוחד, מהמערכות של Kronos למערכות של "סינריון".

 

יח״צ/סינריון

 

אבנר מימון, מנכ"ל EMEA ב"סינריון מערכות": "לפתרונות שלנו יש יתרון תחרותי גם בשווקים הבינלאומיים בהם אנו ממוקדים כגון ארה"ב, קנדה ודרום אפריקה"………….."הבחירה ב"סינריון" נבעה מהפתרון השכבתי והמודולרי שאנו מציעים, עם סידור עבודה מעולה ותיק עובד  אינטרנטי עם טפסים אלקטרוניים, הנותן להם יתרון תחרותי משמעותי אצל לקוחות המגה. "LabourGenie.Net" מכירים היטב את השוק המקומי, והם יסייעו לנו להגיע ביתר קלות לארגונים גדולים, בעלי צרכים מורכבים ופריסה בינלאומית. אנו פועלים בשוק הדרום אפריקאי מזה למעלה מ- 20 שנה וביצענו כבר מאות פרויקטים בחברות וארגונים גדולים, ביניהם טויוטה, קלוגס, לוי שטראוס, חברת הקוסמטיקה וולה, בתי חולים, ועוד…."

 

אודות "סינריון מערכות":

"סינריון מערכות" מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 30 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של "סינריון" פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של "סינריון", המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים, חישוב שכר, בקרת כניסה וניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון באמצעות פתרונות מבית SAP SuccessFactors. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני.

 

למידע נוסף : www.synerion.co.il