כותרות אחרונות
Search

סינריון מערכות משיקה תיק עובד אינטרנטי חדש ומורחב

מצמצמים אדמיניסטרציה וניירת:

סינריון משיקה תיק עובד אינטרנטי הכולל מידע עדכני והיסטורי במקום אחד, נגיש ומאובטח

סינריון מערכות, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון, משיקה תיק עובד אינטרנטי חדש ומורחב – Synerion Core HR, המרכז מידע, מספק תמונה עדכנית והיסטורית אודות כל עובד בחברה ומאפשר צמצום אדמיניסטרציה וניירת במחלקות משאבי אנוש בארגונים. תיק העובד החדש מאפשר לנהל במקום אחד נגיש ומאובטח, את כל המידע אודות העובד: מפרטיו האישיים, דרך תהליכי הקליטה שלו, ההיסטוריה התעסוקתית, קורסים, הדרכות והכשרות שהעובד עבר, סיכום שיחות אישיות והערכות ביצועים, ועד לסיום העסקה ומאפשר לתייק את כל מסמכי העובד.

המידע בתיק נגיש וזמין, כשאת אפשרות הגישה – ועל פי הרשאות בלבד – ניתן להעניק לעובדים, למנהלים ולאנשי משאבי אנוש, מכל מקום ובכל זמן. מנהלי משאבי האנוש יכולים לבצע התאמת והוספת שדות על פי הצרכים הספציפיים, לבצע חיתוכים וסטטיסטיקות ועוד לצורך קבלת החלטות מושכלות.

תיק העובד מתממשק למערכת גיוס העובדים של סינריון כך שהמידע אודות מועמד שנקלט בארגון מועבר אליו באופן אוטומטי. בין השאר יכול התיק לכלול גם נתוני יסוד הנדרשים למערכת הנוכחות של סינריון איתה משולב התיק באופן מלא, כגון שיוך ארגוני, סוג הסכם העסקה וכד', כמו גם מידע מורחב כגון תיעוד אירועי משמעת, תאונות עבודה, בדיקות רפואיות נדרשות וכד’. ניתן לשמור בו מסמכים דוגמת קורות חיים, הסכם העסקה ותעודות הסמכה במגוון פורמטים – כולל אפשרויות חיפוש עפ”י פרמטרים.

״מסקרים שבוצעו באחרונה עולה שבלא מעט מקומות עבודה ניהול תיקי העובדים מבוצע עדיין ידנית ובמערכות תיוק מסמכים״, אומר אבנר מימון, מנכ״ל EMEA בסינריון. ״לדוגמה, סקר שנערך על ידי People Doc בנובמבר 2015 גילה שקרוב ל-70 אחוז ממנהלי משאבי האנוש רואים בהסתמכות על ניירת את אחד מ׳כאבי הראש הגדולים׳ שלהם. בסביבות 30% טענו שהמידע אודות העובד מפוזר במערכות שונות בארגון, תיקי העובדים שלהם לא נותנים תמונה שלמה אודות העובד ויש להם קושי בחיפוש מסמכים.
זו הסיבה שתיק העובד שפיתחנו מקיף כל כך וניתן להתאימו לצרכים הספציפיים של הארגון ולסוג המידע והתהליכים שחשוב לו לנהל. תיק העובד החדש והמורחב שלנו מאפשר נגישות מאובטחת למידע, מפשט תהליכים, מצמצם עלויות אדמיניסטרטיביות ומאפשר למחלקת משאבי אנוש שליטה במידע והסתמכות עליו בתהליכי קבלת החלטות".

על סינריון

סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 30 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים, בקרת כניסה, ניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון וגיוס עובדים. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management.

למידע נוסף : www.synerion.co.il