כותרות אחרונות
Search

סנו K3 תחנת פיתיון – חדשנות בעולם ההדברה !

חדשנות בעולם ההדברה !

סנו K3 תחנת פיתיון.

 

קוטל תיקנים חדשני לבית ולחצר – בזמן חיפוש התיקנים אחר מזון ומים, הם אוכלים מהפיתיון ונושאים את החומר הפעיל בחזרה לנקודות המסתור, שם הם מרעילים וקוטלים את שאר התיקנים

 

חברת סנו משיקה את הדור הבא בעולם ההדברה, סנו K3 תחנת פיתיון, קופסא סגורה ובה פיתיון המושך ומרעיל את התיקנים המסתובבים בבית. תחנת הפיתיון פשוטה ליישום והיא פתרון חדשני להדברה ביתית ללא מגע אדם עם החומר הפעיל וללא ריסוס. תחנת פיתיוןk3  בעלת יעילות מוכחת לקטילת תיקנים למשך חצי שנה.

 

סנו K3 תחנת פיתיון הינה פתרון חדשני, פשוט ויעיל, לחיסול התיקנים בבית וסביבתו ולמניעת התרבותם בפינות מסתור. התחנה מאפשרת הדברה ביתית פשוטה בשיטת עשה זאת בעצמך ללא מגע יד אדם עם החומרים. פשוט מניחים את התחנות במקומות נסתרים בבית בהתאם להוראות השימוש הרחק מהישג ידם של ילדים וחיות מחמד. הפיתיון מושך אליו את התיקנים בחיפושים אחרי מזון ומים, הם אוכלים אותו, חוזרים אל הקן שם הם נקטלים וקוטלים תיקנים אחרים.  התחנות חסינות פתיחה והן עובדות ברציפות למשך שישה חודשים ומבטיחות הדברה יעילה של תיקנים.

 

צילום: מוטי פישביין

 

סנו K3 תחנת פיתיון היא המוצר השני בסדרת K3, המושק לקיץ 2019. לאחרונה הושק סנו K3 פיתיון ג'ל, המשווק באריזת מזרק וגם הוא פיתיון המושך בעוצמה תיקנים, בעת שהם תרים אחר מזון ומים. אכילת הפיתיון הופכת את התיקן לנשא של החומר הפעיל עמו בחזרה לנקודת המסתור, שם הוא מרעיל וקוטל את יתר התיקנים.

 

בכל אריזה – 4 תחנות פיתיון

מחיר: 49.90 (לפיי אתר מייסופרמרקט)

להשיג ברשתות השיווק

 

חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים، שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.

למידע נוסף היכנסו לאתר סנו – www.sano.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/sano.co.il

 

  • יש להיצמד להוראות המפורטות בתווית – המשרד להגנת הסביבה קובע כי שימוש בתכשיר זה בניגוד להוראות התווית עלול לסכן את בריאותך ואת איכות סביבתך