כותרות אחרונות
Search

סניף הדגל של רשת "Trek Market" נפתח בירושלים.

השקת סניף ירושלים של רשת הטיולים "טרק מרקט" – צלם: יח"צ "טרק מרקט".

 

סניף הדגל של רשת "Trek Market" נפתח בירושלים.

זהו הסניף השמיני – והגדול ביותר – של רשת הציוד למטיילים "Trek Market".

* בסניף מחלקה גדולה של ציוד לחיילים

* מיקומו של הסניף נקבע בעקבות פניות של המגזר הדתי

* הרשת חתמה על הסכמים לפתיחת 2 סניפים נוספים בשנת 2023: האחד ב"ביג", כפר החורש והשני בקניון שבעת הכוכבים אילת

ההשקעה בהקמת כל סניף כ- 2  מיליון .

 

הסניף השמיני של רשת הציוד למטיילים, "Trek Market", נפתח בירושלים, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח. הסניף ממוקם בשכונת תלפיות בבירה, ברח' פייר קניג 36 ומשתרע על שטח של כ-260 מ"ר. זהו הסניף הגדול ביותר של הרשת, ויוגדר כסניף הדגל שלה.

 

שבתאי קמחי, מנכ"ל ומייסד, "Trek Market" אמר: "ההחלטה לפתוח סניף גדול, סניף שיהיה סניף הדגל שלנו, דווקא בירושלים – נובעת מהחיבור החזק שיש למגזר דתי עם רשת  "Trek Market". חיבור זה מבוסס על מדיניות הרשת להציע ציוד איכותי ביותר במחירים הוגנים – ולכן מתאים לציבור הדתי, שמחפש מוצרים שיחזיקו לאורך זמן במחיר שפוי. קיבלנו פניות רבות מהקהל הירושלמי, שיש צורך בסניף כזה בעיר, וביקשו מאיתנו להקים אותו. נענינו ברצון ואנחנו שמחים להעמיד לרשות תושבי ירושלים סניף מודרני, מעוצב ומצויד היטב."

 

שבתאי קמחי מייסד רשת "טרק" – צלם: פז פטל

 

הסניף החדש כולל בתוכו גם מחלקת עודפים גדולה, בנוסף למחלקות טיולים, נסיעות וקמפינג. כן נכללת בסניף מחלקה גדולה של ציוד לחיילים, ובה אביזרים לחיילים, מוצרי נוחות והיגיינה, הלבשה תחתונה ותיקים מותאמים לחיילים.

 

הרשת חתמה על הסכמים לפתיחת 2 סניפים נוספים בשנת 2023, האחד ב"ביג" כפר החורש והשני בקניון שבעת הכוכבים באילת. במקביל, "טרק מרקט" מנהלת בימים אלה משא ומתן לפתיחת עוד שני סניפים במיקומים מרכזיים, כבר השנה. ההשקעה הממוצעת בכל סניף עומדת על כ-2 מיליון ₪, כך שהרשת השקיעה כבר השנה כ-6 מיליון ₪ ואמורה להשקיע עוד 4 מיליון עד סוף השנה, סך הכל – 10 מיליון ₪.

 

השקת סניף ירושלים של רשת הטיולים "טרק מרקט" – צלם: יח"צ "טרק מרקט".

 

רשת "Trek Market" מייבאת את  מרבית המוצרים הנמכרים בה ביבוא ישיר ובלעדי – היישר מטובי היצרנים בעולם – ומעלימה לחלוטין את פער התיווך. את החיסכון בעלויות מעבירה הרשת ללקוח. בדרך זו מצליחה הרשת לשווק מוצרי איכות במחירים שפויים, נגישים וזולים משמעותית מהמקובל בשוק. עד כדי כך, שהמחירים בטרק מרקט דומים מאוד למחירי אתרי הקניות הגדולים בחו"ל.

 

הרשת מציעה את המותגים הבינלאומיים שהיא משווקת בשלוש רמות מחיר:

  • ברמת המחירים הראשונה: מוצעים מותגי הבית כמו אייסברידג' ואסנה, המיוצרים במיוחד עבור הרשת במפעלים ברחבי העולם ונמכרים במחירים הטובים ביותר בשוק
  • ברמת המחירים השנייה: נמצאים מותגים איכותיים כמו נייצ'ר הייק, F3, ואג'יסמקס, המוכרים היטב למטייל הישראלי, שעד כה רכש אותם באתרי המסחר המקוון. היום אין צורך לחכות חודשיים למשלוח שיגיע – או לא – ואפשר ליהנות גם משירות מעולה לאחר הקניה.
  • ברמת המחירים השלישית: נמצאים מותגי-על למטיילים, שעד כה לא הצליחו לחדור לשוק הישראלי בשל מחירם הגבוה. הודות ליבוא הישיר של הרשת (מהיבואן לצרכן), המותגים הסופר-איכותיים הללו מוצעים במחירים הרבה יותר נוחים.

 

השקת סניף ירושלים של רשת הטיולים "טרק מרקט" – צלם: יח"צ "טרק מרקט".

 

החנויות המרווחות ברשת "טרק מרקט" ממוקמות במרכזי קניות מובילים, ומעוצבות בהתאם למודל אחיד, נגיש ומאוד ידידותי, שמעניק לצרכן חווית קניה בינלאומית. שטחו של כל סניף ברשת "טרק מרקט" הוא כ-200 מ"ר, והוא בעל תקרה גבוהה, מסך לד ענק ואלמנטים עיצוביים ייחודיים עם ניחוחות של חו"ל.

 

סניפי "Trek Market":

כפר סבא(קניון כפר סבא הירוקה) , מודיעין,  פתח תקווה ( מגדלי בסר), עין המפרץ , ירושלים, חוצות המפרץ חיפה,  אילת  על הטיילת,  צומת צמח כנרת. ובאתר https://trekmarket.co.il/