כותרות אחרונות
Search

סקאל טויס מציעה מגוון צעצועים לעונת הטיולים

 סקאל טויס מציעה מגוון צעצועים לעונת הטיולים

חג הפסח ובוא האביב מסמלים את תחילת "עונת הטיולים"! סקאל טויס, היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL. משיקה מגוון צעצועים שאיתם נטייל בדמיון… וגם בשטח

רכב מסע "קמפר" ברבי ציידת האוצרות – לאחר איסוף כל הברביות שרציתן, הגיע הזמן לשדרג את המשחק וליהנות מרכב המסע של ברבי. הרכב של ברבי אינו רכב רגיל, אלא רכב רב קומות ובהן סלון ופינת אוכל, חדר שינה, גג להתרווחות ועוד. הדבר הכי מגניב ברכב הוא המגלשה מהגג אל בריכה צמודה. הרכב כמובן בצבע ורוד ומכיל פריטים נלווים.  מחיר מומלץ לצרכן: 799.90 ₪

sakal 1

המסלולים של תומר הקטר   תומס מסלול המנהרה – הדמות האהובה שאיתה אנו נפגשים מידי יום בהופ! לוקחת אותנו למסעות והפתקאות. הפעם אנו נפגשים בשני מסלולים חדשים:

מסלול מנהרה – עולים, מתעקלים, מסתובבים, נעצרים, נחים, יורדים במדרון… עם תומס הקטר וחבריו החוויות מאתגרות, אך תמיד שוות את המסע! מחיר מומלץ לצרכן: 175 ₪.

מסלול הובלה עם מנוף: גם כשהעבודה קשה – תומס מלמד אותנו לבצעה בבטחה! לעולם לא אומר "נואש" ותמיד נרתם למסלול חדש.מחיר מומלץ לצרכן: 349.90 ₪.

ברבי והאופניים הוורודים – עם האביב, החליטה ברבי לצאת לטיולים בשדות. ברבי לוקחת את האופניים הוורודים שלה ומלווה אותנו בהרפתקאות בשעה, בעיר ובכפר. מחיר מומלץ לצרכן: מחיר: 189.90 ₪.

sakal 2

אנשים קטנים – "ארזתם לבד?" הטיולים הינה עונת הטיסות, וכמובן שאין כמו חופשה שצריך לטוס אליה. פישר פרייס מביאים אלינו את סדרת האנשים הקטנים בדמות נהג, נשים והצוות המקצועי של טייס ודיילות. ניתן גם לשכור רכב ואיתו לצאת לטיול. אלה המעוניינים בטיול של מוצ'ילרים יוכלו ליהנות מהחוויה באוטובוס. מחיר מומלץ לצרכן: רכב: 29.90 ₪. אוטובוס: 179.90 ₪. מטוס: 179.90 ₪.

ניתן להשיג בחנויות ורשתות הצעצועים והתינוקות המובחרות. המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות. עד גמר המלאי. המחיר משתנה בהתאם להחלטת הרשת ואינו נקבע ע"י סקאל טויס. התמונה להמחשה.ט.ל.ח.