כותרות אחרונות
Search

סקירת הטלפון הנייד החדש one plus 7 pro מבית חברת "oneplus"

סקירת הטלפון הנייד החדש  one plus 7 pro

הטלפון הנייד החדש one plus 7 pro   של חברת  one plus מגיע עם  מסך מעולה ביצועים מהירים, מסך ענקי איכותי ומרשים, מצלמה טובה מאד ותוכנה מצויינת.

 

צילום: אבי בר

 

ה OnePlus 7 Pro הוא טלפון נייד  מסיבי ביותר, מסך הטלפון קובע סטנדרטים חדשים  עם מהירות ונראות ראוייה לציון. זה הטלפון הגדול ביותר של החברה וגם היקר ביותר. על המחיר הגבוה מחפים המהירות העצומה, התצוגה המרהיבה והחידושים שיש בו כמו מצלמת הסלפי הקופצת.

 

לטלפון החדש, מסך OLED מסיבי בגודל 6.67 אינץ המתפרש על פני כל שטח הטלפון ללא שוליים. קצב רענון של 90Hz  מה שאומר שהמסך מתרענן 90 פעם בשנייה וזה המון גם בהשוואה לטלפונים של חברות אחרות. ההבדל בנראות ובמהירות של הטלפון החדש מורגשת מיד עם הדלקת  המכשיר והמעבר בין היישומים השונים.

 

מסך הטלפון החדש הוא חלק, ללא הפרעות של חיישנים ומצלמות וללא שוליים. כדי להגיע למושלמות הזאת, כל מערכות השליטה בטלפון מוקמו בדפנות ובגב המכשיר, כולל  מצלמת הסלפי שהועברה מחזית הטלפון לדופן העליונה והיא מוקפצת החוצה לפני השימוש.  יש יציאת USB-C בתחתית, שלוש מצלמות בגב המכשיר, ללא שקע אוזניות. חזית הטלפון עשויה זכוכית מעוגלת המתחברת לשוליים המתכתיים וזכוכית הגב .

 

 

ה OnePlus 7 Pro הוא במשקל 206 גרם, גובהו 16.6 ס"מ רוחבו 7.5 ס"מ ועוביו 8.8 מ"מ. הטלפון מגיע בגרסאות של  128GB  או 256GB , מסך חדש  90 Hz ו 135Hz  שמזהה וקולט את אצבע המשתמש מהר יותר.

 

צילום: אבי בר

 

ה OnePlus 7 Pro הוא, ללא ספק טלפון חכם, בעל עיצוב חדשני מהיר ביותר וקל מאד להתאהב בו. השיטוט בין האפליקציות מהיר ביותר ואין סימנים של האטה בכל הפעולות כולל משחקים. אין באמירה הזאת כדי להמעיט בערכם של טלפונים של חברות אחרות באותו סגמנט.

 

מהירות הטלפון החדש נשענת על  סוללה בגודל של 4000ma  וחיי הסוללה כ -28 שעות הם זמן מספיק כדי לעבור יום עבודה שגרתי ולחזור הביתה ללא צורך לטעון את הסוללה. הטלפון מסוגל לקבל הודעות דוא"ל, משלוח ווטסאפים והודעות, גלישה, האזנה של ארבע עד שש שעות למוסיקה דרך אוזניות בלוטוס,  צפייה של 60 דקות בסרטים לא מקוונים וצילום של 20 תמונות ביום. הגדרת התצוגה ומהירות רענון של 60Hz  הוסיפה כשעה לחיי הסוללה. לטלפון החדש אין טעינה אלחוטית אך הוא נהנה מטעינה מהירה מאד, מ 0% – 100% בפחות משעה וחצי.

 

 

 

צילום: אבי בר

 

מערכת ההפעלה נותנת מספר אפשרויות של ניווט, בתוספת אפשרויות של התאמה אישית בשורת המצבים וחלקים רבים אחרים של המערכת. בטלפון מותקנת גרסה עדכנית ביותר המבוססת על אנדרואיד 9.

 

סורק טביעת אצבע

 סורק טביעת האצבע של המכשיר החדש הוא מהיר ומדויק ביותר. ב- OnePlus 7 Pro מותקן הדור החדש של טביעת אצבע והמכשיר מזהה את האצבע מהר ומדויק יותר מזו של OnePlus 6T  שהושק בשנה שעברה.

 

צילום: אבי בר

 

מצלמה

המצלמה OnePlus 7 Pro   היא אחת מהטובות בשוק כיום והיא מאפשרת לצלם תמונות טובות ברוב המצבים.כולל צילום בלילה ובראות נמוכה. בדרך כלל  מצלמות הן נקודת תורפה בטלפונים ניידים. כדי להתגבר על כך, הותקנה בטלפון   OnePlus. OnePlus 7 Pro  מערכת משולשת של מצלמות,  מצלמה ראשית של 48 מגה פיקסל, מצלמה עם זוית רחבה של  16 מגה פיקסל זווית רחבה במיוחד ומצלמת "טלה" של 8 מגה פיקסל. מדובר בצעד משמעותי להשגת צילומים איכותיים.

 

המצלמה הראשית מסוגלת לצלם תמונות חדות וחלקות. וגם צילום במצבים של תאורה לקויה, התוצאות היו טובות. גם מצלמת הטלה עם זום המכפיל פי 3 טובה ומספקת.

 

   

 

איכות הווידאו טובה מאוד, אך היא מתייחסת באופן ישיר לתאורה במקום הצילום. יחד עם זאת, גם בתאורה פחותה, עדיין ניתן להבחין בפרטי הוידאו בצורה טובה מאד.

 

 

מצלמת הסלפי קופצת מהדופן העליונה לאחר לחיצה על לחצן הסלפי והיא חוזרת למצב הבסיסי בסיום הצילום. ראוי לציון כי במקרה של  נפילת המכשיר הטלפון מזהה את הנפילה ומבצע סגירה אוטומטית של מצלמת הסלפי.  ל OnePlus 7 Pro יש מצלמה מצוינת שמתחרה בקלות עם טלפונים אחרים באותו סגמנט.

 

 

 

מחיר

 

סיכום:

ה- OnePlus 7 Pro הוא טלפון מהודר ואיכותי מכל הבחינות. 

 

  • יש לו מסך ענק ללא שוליים מה שהופך אותו למכשיר גדול באמת. יש שיגידו גדול מדי….אבל אם אתה אוהב טלפונים גדולים, זה בהחלט  בשבילך.

  • מדובר במסך שנטען במהירות רבה ללא גמגומים או מצמוצים  וחיישן טביעות האצבע האופטי במסך הוא מהיר במיוחד.

  • 4 המצלמות המותקנות במכשיר טובות מאד ומצלמת הסלפי הקופצת היא חידוש מרענן.

 

חיי הסוללה טובים מאד ומספיקים ליום עבודה שגרתי ויותר. אמנם אין טעינה אלחוטית, וזה קצת מאכזב בהתחשב במחירו הגבוה יחסית של המכשיר ובהיותו טלפון מהדור החדש. מה שכן, הטעינה החוטית המהירה מחפה על החוסר הזה. הטלפון לא חסין בפני מים, אין אפשרות של הרחבת הזכרון אבל יש מקום לשני כרטיסי סים. אין שקע אוזניות דבר המחייב שימוש באוזניות בלוטוס בלבד. אבל אל חשש למרות האמור, הטלפון עדיין טוב ברמות על.

 

צילום: אבי בר

 

יתרונות: 

מסך ענק ומדהים, ביצועים מהירים במיוחד, טביעת אצבע על פני המסך מהירה במיוחד, חיי סוללה טובים, מקום לשני כרטיסי סים, מצלמות טובות מאד כולל מצלמת סלפי קופצת ותוכנה מעולה.

 

חסרונות: 

אין טעינה אלחוטית, לא עמיד בפני מים, אין מקום לכרטיס הרחבת זכרון, אין שקע לאוזניות.

 

צילום: אבי בר

 

מפרט טכני

אריזה מקורית סגורה כוללת:
מכשיר דגם אירופאי עם תקן CE מאושר בישראל
מדריך משתמש מקוצר בעברית
מטען מקורי
כבל  USB
מגן סיליקון למכשיר + מגן מסך 
עדכוני OTA באוויר
12 חודשי אחריות ושירות יבואן רשמי בפריסה ארצית

יצרן

OnePlus

דגם

OnePlus 7 Pro

תכונות כלליות

מערכת הפעלה: Android™ 9

ממשק הפעלה: OxygenOS

שנת הכרזה: 2019

גודל מסך

6.67 אינץ׳

מידות הטלפון הנייד: 

ה OnePlus 7 Pro הוא במשקל 206 גרם, גובהו 16.6 ס"מ רוחבו 7.5 ס"מ ועוביו 8.8 מ"מ

משקל:

206 גרם

רזולוציית מסך:

1440×3120 ratio 19.5:9 Fluid AMOLED 516ppi

צבעים:

Mirror Grey, Almond, Nebula Blue

מאפייני חומרה

ערכת שבבים:   Qualcomm® Snapdragon855

נפח אחסון פנימי:

256gb  128gb

מעבד:

שמונה ליבות Kyro 385 7 ננו מטר בתדר מירבי של 2.84Gh

מספר ליבות: 8

מאיץ גרפי: Adreno 640

זיכרון:

8gb 12gb :RAM

קורא טביעת אצבע:

על מסך התצוגה

סוללה

4,000 מיליאמפר / שעה עם טעינה מהירה WARP 30W

מסך

גודל מסך: 6.67 אינטש

סוג מסך: Fluid AMOLED

רזולוציה 3120×1440: פיקסלים

צפיפות פיקסלים: 516 ppi

צילום:

מצלמה ראשית:

מערכת משולשת של מצלמות,  מצלמה ראשית של 48 מגה פיקסל, מצלמה עם זוית רחבה של  16 מגה פיקסל זווית רחבה במיוחד ומצלמת "טלה" של 8 מגה פיקסל.

מצלמה משנית סלפי קופצת:

מצלמה של 16 מגה פיקסל קופצת עם מפתח צמצם f/2.0

פלאש: 2 לדים

תכונות מיוחדות:
UltraShot, Nightscape, Studio Lighting, Portrait, Pro Mode, Panorama, HDR, AI Scene Detection, RAW Image 

וידאו:

4K