כותרות אחרונות
Search

סקר של רשת "ריקושט" קובע שמתגייסים/ות ליחידות קרביות מוציאים בין 800-1,000 ש"ח לרכישת ציוד אישי ומוצרים לקראת הגיוס ומתגייסים ליחידות עורף מוציאים כ-500 ש"ח.

לקראת גיוס אוגוסט לצה"ל !!

מסקר שבוצע ע"י רשת "ריקושט" באמצעות מכון "טק אסטרטגיה" בקרב מתגייסים לצבא עולה ש-89% מהמתגייסים ציינו שלציוד מקצועי ומוצרים איכותיים תהיה השפעה על איכות השירות שלהם בצבא.

69% מהמתגייסים ציינו שהם רוכשים ציוד ומוצרים לקראת הגיוס ביחד עם ההורים ורק 15% רוכשים את הציוד באופן עצמאי.

סקר של רשת "ריקושט" קובע שמתגייסים/ות ליחידות קרביות מוציאים בין 800-1,000 ש"ח לרכישת ציוד אישי ומוצרים לקראת הגיוס ומתגייסים ליחידות עורף מוציאים כ-500 ש"ח.

 

דודי מנטין מנכ"ל רשת "ריקושט": "מחקר של רשת "ריקושט" קובע שמתגייסים/ות ליחידות קרביות מוציאים בין 800-1,000 ש"ח לרכישת ציוד אישי ומוצרים לקראת הגיוס ומתגייסים ליחידות עורף מוציאים כ-500 ש"ח. עפ"י ההערכה המתגייסים לצה"ל רוכשים מדי שנה לקראת הגיוס ציוד ומוצרים בשווי של כ-20 מיליון ש"ח בשנה".

 

דודי מנטין מנכ"ל רשת "ריקושט" – צילום: מורג ביטן

 

 

מסקר שבוצע ע"י רשת "ריקושט" באמצעות מכון "טק אסטרטגיה" בקרב מדגם של מתגייסים לצבא (לקראת גיוס אוגוסט) עולה ש-:

89% מהמתגייסים ציינו שאיכות הציוד לחייל משפיעה על נוחות ואיכות השירות.

11% ציינו שאיכות הציוד משפיעה במידה בינונית או מעטה על איכות השירות, ורק 1% ציינו שאין לזה כל השפעה.

69% מהמתגייסים ציינו שהם רוכשים את הציוד והמוצרים לקראת הגיוס לצה"ל ביחד עם ההורים.

3% ציינו שהם רוכשים את הציוד עם חבר שכבר התגייס ושיש לו ניסיון בשירות הצבאי.

לא נמצאו הבדלים מבחינה סטטיסטית בין מתגייסים למתגייסות.

14% ציינו שההורים רוכשים להם את הציוד לבד.

 

בנושא – הפריטים החשובים ביותר שהמתגייסים רוכשים :

11.5% ציינו – גופיות, חולצות, טישרט, חולצות מתחת למדים.

15% ציינו שהם רוכשים את הציוד בעצמם.

19% ציינו – תיקי גב, תרמילים, תיקים גדולים.

18.6% ציינו- בגדים חמים, בגדים תרמיים.

10.3% – שעוני יד עם סטופר

2.6% נעלי נוחות, נעלי ספורט

3.2% – טלפון נייד חזק ועמיד.

2.6% – הלבשה תחתונה

 7.7% – גרביים

 

בנושא מה חסר למתגייסים לפני הגיוס:

12% היו מעוניינים שהצבא יסבסד מכינות קדם צבאיות ושהם לא יצטרכו לשלם עבור מכינות פרטיות,

29% ציינו שחסר להם מפגש עם חיילים שמשרתים בתפקידים שמעניינים אותם,

26% – חסר להם יותר פגישות הסברה מצד צה"ל בנושאים המעניינים אותם,

24% היו רוצים ביקור מקדים בבסיס בו הם מיועדים לשרת,

ורק ל-9% לא חסר דבר לפני הגיוס.

 

עפ"י ההערכה המתגייסים לצה"ל רוכשים מדי שנה לקראת הגיוס ציוד ומוצרים בשווי של כ-20 מיליון ש"ח בשנה. מסקרים עולה שכ-38% מעדיפים לשרת קרוב לבית, 22% מעדיפים לשרת רחוק מהבית ול-40% לא משנה מיקום השירות הצבאי .