כותרות אחרונות
Search

"עד לבית" – קומדיה חדשה.! "תיאטרון רמלה" מגיע אליכם עד לבית.!

אלון לוי ויפית אסולין בקומדיה החדשה "עד לבית" – צילום: ניר סלקמן

 

"עד לבית" קומדיה חדשה.! 

"תיאטרון רמלה" מגיע אליכם עד לבית.

שחקנים – יפית אסולין, אלון לוי

רעיון ובימוי: יוסי ג'וז כהן 

מחזה: רן דברת  

תנועה: נויה באנר.

 

לראשונה ברמלה תועלה ההצגה בבתים פרטיים בשיתוף הקהל.

* תושבי העיר הוזמנו לארח את ההצגות בביתם

* הצופים מוזמנים לשלם לפי רצונם/יכולתם.

 

בכורה 

שני – 26.12.2022 – 20:30 בבית משפ' יסאקוב – אליעזר קפלן 21 רמלה.

רביעי – 28.12.22  – 20:30 בבית משפ' עזרא – ניסים אלוני 11ב רמלה.

 

 

"תיאטרון רמלה" חוגג שנה להיווסדו ומשיק קומדיה חדשה 'עד לבית' בכיכובם של השחקנים האהובים יפית אסולין ואלון לוי עפ"י רעיון של מנהל התיאטרון והבמאי יוסי ג'וז כהן ורן דברת שכתב.

 

אסולין ולוי מגלמים זוג נשוי שזכה ב"דיור למשתכן" אך בשל מצבם הכלכלי הלא שפיר אין בידיהם מספיק כסף למקדמה התחלתית. מתוך ייאוש מחליטים בני הזוג לפרוץ לבתים כדי להשיג מספיק כסף. לרוע מזלם הם פורצים לדירה בה חוגגים הדיירים מסיבת הפתעה והפריצה הופכת לחטיפה בה הקהל הוא בן ערובה שמשתתף בהצגה עצמה.

 

בנוכחות הקהל ובשיתופו מדברים בני הזוג על הכל: הבעיות בזוגיות, על החלומות שנשברו, על הרצונות שלא מומשו ועל המסע המתיש הכמעט לא אפשרי, עד להשגת הדירה הנכספת. 

 

אלון לוי ויפית אסולין בקומדיה החדשה "עד לבית" – צילום: ניר סלקמן

 

תיאטרון רמלה יסבסד את 40 ההצגות הראשונות המתוכננות להתקיים בבתים פרטיים, בסלונים ובחצרות של אזרחי העיר רמלה זאת הודות לפעילותם הנמרצת של ראש העיר רמלה מיכאל וידל ומנכ"ל העיריה רונן עזריה הממשיכים לקדם במרץ את החזון העירוני להפיכתה של רמלה למטרופולין תרבותי אזורי ושילוב תיאטרון רמלה כאחד מהעוגנים לקיום החזון זה.

 

לאחרונה יצא קול קורא המיועד לתושבי העיר להירתם ולארח את ההצגה והשחקנים לערב של חוויה בלתי נשכחת. זאת במטרה לאפשר לכל תושבי העיר לצרוך תרבות ללא תשלום (כל אחד מוזמן לשלם לפי רצונו/יכולתו).

 

יוסי ג'וז כהן במאי ההצגה ומי שהגה את הרעיון: " 'עד לבית',  היא הצגה רלוונטית עכשווית המציפה נושא כאוב במיוחד בצורה קומית ומשעשעת. מי מאיתנו לא מרגיש מאוים מיוקר המחיה? מי לא מתוסכל מהרעיון של לרכוש דירה, שהולך ומתרחק בשל מחירי הנדל"ן הגבוהים ? סיפורם של בני הזוג בהצגה לא רחוק מסיפורם של מאות אלפי אנשים ברחבי הארץ ואנחנו בטוחים כי הקהל יזדהה עם הדמויות ונושא ההצגה לחלוטין. החלטנו להביא את ההצגה לקהל בצורה בלתי אמצעית. בסוף דצמבר תועלה ההצגה בבתים פרטיים ברמלה ובהמשך בבתים ולוקיישנים לא שגרתיים ברחבי הארץ. אני קורא לתושבי רמלה להירתם ולהתנדב באירוח ההצגה. אנחנו מביאים הכל: השחקנים התפאורה התאורה ועוד אתם תורמים את הבית". 

משך ההצגה כ55 דק'     

 

עמותת "תיאטרון רמלה" מקדמת את התיאטרון בעיר רמלה ומביאה לידי ביטוי את הייחודיות, הרב תרבותיות והיצירתיות המאפיינת את העיר. בנוסף, מציבה את העיר רמלה בשיח התרבותי ברמה הארצית כעיר יצירתית המציגה שפת תיאטרון חדשנית. עמותת התיאטרון שואפת להפוך לגוף תיאטרון רפרטוארי מקצועי הפועל בעיר ותורם לקהילה. בין מטרותיה העיקריות – לבנות באמצעות התיאטרון מרכז תרבות ואמנות עבור תושבי העיר והאזור שיהווה מוקד משיכה ומפעל תרבותי חברתי לקירוב לבבות ושילוב תרבויות.

 

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים  08-9232542 (שלוחה 1) ובאתר www.matnas-ramla.co.il