כותרות אחרונות
Search

עובדי החברה שטסו לכנס השנתי ברומא, הופתעו לגלות שהדייל הראשי בטיסה הוא מנכ"ל החברה גיל פרץ.

המנכ"ל שהפך לדייל אוויר ליום אחד !

עובדי ומנהלי חברת אמריקן אקספרס GBT בילו חופשה מהממת ברומא.

עובדי החברה שטסו לרומא, הופתעו לגלות שהדייל הראשי בטיסה הוא מנכ"ל החברה גיל פרץ.

 

גיל פרץ דייל ליום אחד – צילום כרמל כמין

 

150 עובדי ומנהלי חברת אמריקן אקספרס GBT בילו בסופשבוע ארוך  ברומא, בירת איטליה,  שם ציינו עוד שנת פעילות מוצלחת של החברה וקיימו את הכנס השנתי.

 

העובדים וחברי ההנהלה המריאו באחד ממטוסי הדרימליינר החדשים של אל-על לכנס השנתי של החברה. בטיסה חיכתה לעובדים הפתעה: מי ששירת אותם כדייל במהלך הטיסה, היה לא אחר מאשר גיל פרץ מנכ"ל החברה שהכריז: "אתם נותנים את השירותים שלכם במהלך כל השנה – היום אני אשרת אתכם" !

 

מימין לשמאל אורנה מזרחי וגיל פרץ צילום כרמל כמין

 

 מיד עם נחיתתם עלו הנופשים על האוטובוסים  שהמתינו להם ולקחו אותם לסיור מודרך בגבעת הקפיטול והקוליסאום. לאחר הביקור הגיעו כולם לסיפתח קולינארי איטלקי טיפוסי שכלל פיצה איכותית ולזניה במסעדה הסמוכה לאטרקציות בהן ביקרו לאחר הנחיתה. עובדי החברה התכנסו במלון LONDRA , ומשם למסיבות עד השעות הקטנות של הלילה.

 

צוות אמריקן אקספרס צילום כרמל כמין.

 

במשך סוף השבוע נהנו עובדי החברה מסיורים ברחבי רומא ושיא הכנס נרשם בערב הגאלה שהתקיים בערב האחרון ועמד בסימן חגיגת 22 שנה להקמת "היסתור – אלטיב", שהיה שמה של חברת אמריקן אקספרס גלובל ביזנס עם הקמתה.

 

את ערב הגאלה פתח מנכ"ל החברה גיל פרץ, שעדכן את העובדים ברכישות האחרונות של החברה. והתמקדות פעילות החברה בהגדלת כמות קהל הלקוחות המקומי והגלובלי, יישום תקני אבטחה בינלאומיים והשקעה משמעותית בטכנולוגיה.

 

מימין לשמאל אנסטסיה טרנובסקי וגיל פרץ צילום כרמל כמין.

 

במהלך ערב הגאלה הוכרזו 8 מעובדי החברה כעובדים מצטיינים לשנת 2018 וזכו בטיסות ליעדים בינלאומיים: ניו יורק, בנגקוק, אמסטרדם ועוד…