כותרות אחרונות
Search

עולם הבית בבעלות בני ואלון פוגל עושה לכם את חג הפסח קל יותר

עולם הבית בבעלות בני ואלון פוגל עושה לכם את חג הפסח קל יותר

בעולם הבית יכולים בעלי חנויות לכלי מטבח ואביזרים נלווים ולקוחות פרטיים למצוא את כל מבוקשם בבואם לרכוש מוצרים לפני חג הפסח

כל בית בו אנו חיים, גדלים, אוהבים ובונים משפחה משלנו הוא עולם ומלואו. אבל בית הוא לא רק ארבעה קירות, יש בו את כל  מה שיצקנו לתוכו במהלך השנים וכמו שאמרו חכמים: "כלים נאים מרחיבים דעתו של אדם". אבל חשוב שהכלים יהיו גם נאים, גם מעוצבים אבל בעיקר איכותיים ושימושיים. כלים איכותיים ושימושיים מאפשרים לכם עבודה קלה יותר במטבח וכאן נכנסת לתמונה חברת "עולם הבית"  של בני ואלון פוגל!

fogel 1

האבא בני פוגל

בני פוגל ובנו אלון מייבאים, משווקים ומפיצים כלי בית וכלי עבודה ממיטב המותגים והיצרנים ברחבי העולם. את המגוון העצום של המוצרים ניתן למצוא במוסדות וברשתות שיווק מובילות וכמו כן ביותר מ-1000 חנויות כלי בית מתמחות וחנויות "טמבור" לכל אורכה ורוחבה של הארץ. לעולם הבית יש גם חנות בית המאפשרת רכישת מוצרים איכותיים ישירות לצרכן הסופי.

fogel 2

הבן אלון פוגל

בכל מוצר ומותג המשווקים ב"עולם הבית", מחויבים לאיכות, חדשנות, טכנולוגיה מתקדמת ושירות ללא פשרות ומעל הכל במחירים הוגנים ואטרקטיביים. כחברה הקשובה ללקוחותיה, מקפידים ב"עולם הבית" ליישם בקשות והערות של הלקוחות הרבים שלהם. וכפועל יוצא מכך, חלק נכבד מהמוצרים המיובאים לישראל,  הם פרי דיאלוג פורה עם לקוחות החברה, דיאלוג המאפשר להיענות  לצרכייהם ולתת להם בית שהוא עולם שלם של איכות, אמינות ועיצוב.

fogel 4

חברת עולם הבית מציגה את סדרת השיש החדשה של חברת "פדריני: האיטלקית. בסדרה 17 כלי בישול חזקים, עמידים, עם ציפוי שיש NON-STICK, כל מוצרי הסדרה מתבססים על 7 שכבות שונות, כאשר השכבה העליונה ביותר כוללת חלקיקי שיש עם תכונות נון-סטיק מעולות, התורמות לאורך חיי המוצר, עמידותו ואיכותו, כמו גם ליכולת לבשל ולטגן עם מעט מאוד שמן. יש לציין כי הציפוי עמיד עד 260 מעלות. ניתן להשיג ברשתות: פור שף, סולתם-רדד, לגעת באוכל, קוק אנד בייק, ארקוס קאסה, נחמד, פונדו וחנויות כלי בית מובחרות

אתר האינטרנט של "עולם הבית" מאפשר ללקוחות החברה להתרשם ממגוון המוצרים והמותגים. האתר מציע חוויית קנייה קלה ונעימה, ומעניק ללקוחות החברה את כל הפרטים הנחוצים לצורך ביצוע רכישה קלה ונוחה.
לאתר האינטרנט לחץ כאן

לחברת "עולם הבית" יש אולם תצוגה הממוקם, בפארק תעשיות מישור אדומים והוא מיועד ללקוחות עסקיים, בעלי חנויות, קניינים, וועדי עובדים, מעצבי אירועים ועוד. באולם התצוגה ניתן להתרשם מהמגוון הרחב של המוצרים והמותגים המיובאים וליהנות מכוס קפה איכותי ומאירוח כמיטב המסורת של "עולם הבית". באולם התצוגה אין קבלת ומכירה ללקוחות פרטיים והביקור של קניינים נעשה בתיאום מראש. פעמיים בשנה, טרום החגים, משתתפת חברת "עולם הבית" בתערוכה הסגורה לבעלי חנויות וקניינים בלבד.

fogel 5

חנות הבית
אבל אל דאגה, גם לקוחות קצה פרטיים המעוניינים לרכוש את המוצרים ישירות מחברת "עולם הבית" יכולים לעשות זאת בחנות הדגל של החברה הממוקמת בשכונת רמת אשכול בירושלים ובחברה ישמחו לראותכם.

fogel 10

fogel 9

fogel 8

fogel 7

fogel 13

fogel 12