כותרות אחרונות
Search

עידו קוזי'קרו מנהלה המקצועי של קבוצת מכבי חיפה נבחר כפרזנטור של מותג מוצרי האורתופדיה וכף הרגל URIEL

פרזנטור חדש למותג מוצרי האורתופדיה וכף הרגל URIEL:  עידו קוזי'קרו מנהלה המקצועי של קבוצת מכבי חיפה בכדורסל,חתם על חוזה המוערך בסכום בן חמש ספרות  במסגרתו ישמש כפרזנטור של מותג מוצרי האורתופדיה וכף הרגל הבינלאומיURIEL

השבוע נפגש ליאור בוטון מנכ"ל חברת  URIEL מותג בינלאומי למוצרי האורתופדיה וטיפוח כף הרגל עם עידו קוז'יקרו, מנהלה המקצועי של קבוצת מכבי חיפה בכדורסל ושחקן נבחרת ישראל לשעבר, לחתימה סופית על החוזה לפיו קוזי'קרו ישמש כפרזנטור החברה בשנה הקרובה.

קוז'יקרו שהינו בין ה- 50 הקלעים הטובים בישראל, שחקן נבחרת ישראל לשעבר ומנהלה המקצועי של קבוצת מכבי חיפה בכדורסל חתם על הסכם פרזנטור עם חברת URIEL, המותג הבינלאומי מוביל בעולם בתחום מוצרי הצריכה לאורתופדיה וכף הרגל מזה 40 שנה.

במסגרת ההסכם תיזום חברת URIEL  בשיתוף עידו קוזיקרו מגוון פעילויות לקידום ליין הספורט של החברה בפרט והמותג בכלל. עבור חברת URIEL  מדובר בשיתוף פעולה נוסף עם עולם הספורט. החברה היא גם נותנת החסות הרשמית  בתחומה  למועדון היוקרה בכדורגל – מכבי חיפה.

uriel 5

ליאור בוטון מנכ"ל URIEL

ליאור בוטון מנכ"ל URIEL:

 "בחרנו בעידו כי הוא מייצג אנושיות, מקצועיות וחתירה למצוינות –תכונותיו משקפות את ערכי המותג URIEL.  אין לי ספק כי שני הצדדים יצאו נשכרים הן עידו כשחקן כדורסל מוביל בנבחרת ישראל בעבר ומנהלה המקצועי של מכבי חיפה בהווה, והן חברת URIEL שהינה חברה מובילה בעולם בתחום מוצרי האורתופדיה, ספורט וכף הרגל"

uriel 4

עידו קוזי'קרו מנהלה המקצועי של קבוצת מכבי חיפה

עידו קוז'יקרו:

"אני מאוד מוחמא מכך שחברת URIEL בחרה בי להיות הפרזנטור שלהם. אין ספק שמדובר בחברה שמוכרת מוצרים מאוד איכותיים, אליהם אני מתחבר ברמה המקצועית. לאחר שנים בהן השתמשתי במוצרי URIEL, אני גאה לשמש כפרזנטור לחברה, ואני צופה שיתוף פעולה פורה."

על חברת URIEL

חברת URIEL  הינה מותג בינלאומי מוביל בעולם בתחום מוצרי הצריכה לאורתופדיה וכף הרגל מזה 40 שנה. המותג משווק את מוצריו ברשתות הפארם המובילות בארץ, בתי מרקחת פרטיים, מכוני אורתופדיה, פיזיותרפיה , חנויות ספורט וקופות החולים השונות. המותג נמכר ומשווק בכ- 45 מדינות בעולם.

חברת URIEL היא נותנת החסות הרשמית  בתחומה  למועדון היוקרה בכדורגל – מכבי חיפה. החברה לא נחה ומשקיעה רבות בפיתוחים, שיתופי פעולה והרחבת מטריית לקוחותיה בכל העולם במטרה לשמר ולבסס את מעמדה כמותג המוביל בעולם.