כותרות אחרונות
Search

חדש בתל אביב – מלון port and blue – מלון בוטיק שרובו סוויטות מדהימות

ברחוב צידון על גדות רחוב הירקון בתל אביב, ממוקם חמד של מלון בוטיק שרוב חדריו סוויטות מדהימות ועוצרות נשימה, נוף מרהיב, עיצוב מיוחד, יפה ומרשים ושירות אדיב ומקצועי. כבר בכניסה למלון אתה רואה וחש כי את המלון הזה מנהלת אישה ובכל פינה מורגש המגע הנשי על כל המשמעות שבו. אחרי כמה דקות אתה פוגש את רותי  קפלן מנהלת המלון ואז הכל מתחבר.

לפני כחודשיים נפתח ברחוב צידון פינת הירקון בתל אביב,ממש מול נמל תל אביב. מלון הסוייטות Port and Blue. מדובר במלון בוטיק סוויטות מיוחד, במלון 77 יחידות דיור, רובן סוויטות מרווחות ומעוצבות להפליא עם סוויטה נשיאותיות ו-2 סוויטות פרימיום גדולות במיוחד, מדהימות ביופיין, מרווחות ביותר ועם מרפסת ונוף מהמם לנמל, לים ולפארק הירקון .

port 3

מרפסת הפונה אל הים

המלון מיועד לאנשי עסקים ותיירים מחו"ל המגיעים לביקור בישראל וכמובן, גם לישראלים שמחפשים איכות ללא פשרות, ומעדיפים מלון ייחודי עם שירות אישי במיקום נפלא שבין נמל תל אביב ופארק הירקון. המלון פועל על בסיס לינה עם אפשרות לארוחת בוקר שניתנת כרגע בבתי קפה מובחרים סמוכים מאוד למלון ( האורח מקבל שובר הפניה לארוחה מהמלון ). בקרוב מאוד ייפתח במלון בר / מסעדה שיביא לתל אביב סגנון ואוירה חדשניים ומיוחדים.  המיקום מנצח – בין נמל ת"א השוקק חיים לבין פארק הירקון המהווה ריאה ירוקה בתוך העיר השוקקת חיים, על מסלולי ההליכה והרכיבה שבה. מיקום המלון בסמוך לרחובות בן יהודה ודיזנגוף הרוויים בבתי קפה, מסעדות וחנויות אופנה הופך כל חופשה לחוויה.  החדרים כולם מרווחים והסוויטות מהן נשקפת רצועה כחולה של ים, מאפשרות שהייה ארוכה נוחה ביותר ורגועה בעיר שלא נחה לרגע.

port 4

הלובי המפואר והמזמין של המלון

port 5

הלובי המפואר והמזמין של המלון

 

תכנון המלון מביא עמו שילוב אדריכלי בין מטרופולין תעשייתי לבין מוקד משיכה עולמי, קוסמופוליטי, צבעוני ושוקק. חדרי הסוויטות משלבים עיצוב מוקפד בכחול ים תיכוני וגווני עץ שקטים עם תקרה שחורה בעלת צנרת גלויה. הלופט המודרני פוגש עיצוב קלאסי  ושני הסגנונות גם יחד, מתמזגים עם הנוף הניבט מהחלון, אל הים התיכון, אל נמל תל אביב, אל עיר עם דופק מהיר 24/7. במלון חדר ישיבות המתאים ל 8-10 איש, הכולל טלויזיה, ו- Wi Fi עם אפשרות לשיחות ועידה בינלאומיות. מיני ספא וחדר כושר יפתחו גם כן בקרוב.

port 16

חדר VIP המאפשר לקיים במקום פגישות עסקיות

רות קפלן מנכ"לית המלון: "המלון מפנק וחורט על דגלו איכות שירות גבוהה ובלתי מתפשרת, דבר הבא לידי ביטוי בפרטים הקטנים, כגון סוג היין שניתן לאורחים החוגגים אירוע, דלפק קבלה אינטימי בישיבה, לובי מפואר ואינטימי, חדר ישיבות VIP ועוד….. תעשיית התיירות היא מן החשובות למדינת ישראל, הן מן הפן התדמיתי והם כמנוע לצמיחה כלכלית ואנו במלון פורט אנד בלו עושים כל מאמץ לספק את צרכי התייר מחו"ל, איש העסקים והתייר הישראלי הנופש בסטנדרט הגבוה והאישי ביותר".

port 15

ארוחת בוקר זוגית מפנקת בקפה נמרוד

port 7

ארוחת בוקר זוגית מפנקת בקפה נמרוד

בשלב הזה עד לפתיחתו  של בר מסעדה במלון  ניתנת לאורחים אופציה לאכול בשני בתי קפה סמוכים למלון, קפה נמרוד על קו המים בנמל תל אביב וקפה ג'רמיה ברחוב דיזנגוף 306.  כשיפתח  בר המסעדה במלון , הוא יעניק לאורחי המלון  את כל הארוחות, בוקר צהרים ערב וביניים ובנוסף יוצב שם בר משקאות מפואר ומעוצב. כמו כן יוכלו להתארח ולאכול בבר המסעדה של המלון אורחים שאינם אורחי המלון.  בר המסעדה צפוי להיפתח  בסוף הרבעון הראשון של שנת 2016 .

port 6

מדיניות המלון 

ילדים, תינוקות ומיטות נוספות

תינוקות בגילאי 0-2 מתארחים ללא תשלום .
ילדים 2-12 – תוספת תשלום כמוגדר עבור ילד.
אורח מגיל 12 מוגדר כמבוגר.

מידע לאנשים עם מוגבלות

מלון פורט אנד בלו נגיש ומותאם לאנשים עם מוגבלות. בכניסה למלון קיים מעלון שיעלה את האורחים בנוחות לקומת הלובי, דלפק הקבלה ומשם במעליות לחדרים. במלון שתי סוויטות המותאמות לאורחים עם מוגבלות, בהן דלתות רחבות, מקלחות מרווחות עם מנעדי יד ושירותים מותאמים. לאנשים עם מוגבלות תתאפשר חניה צמודה למלון, ללא תשלום.

שעות הגעה ועזיבה

בימים א’ – ו’ כולל: קבלת חדרים החל מהשעה 15:00, פינוי חדרים ביום העזיבה לא יאוחר מהשעה 11:00. עזיבה מאוחרת תתאפשר לגבי חדרים מסוימים בתאום מראש בלבד ובתוספת תשלום. בשבת: קבלת החדר כשעתיים לאחר צאת שבת, פינוי החדרים בשבת לא יאוחר מהשעה 15:00.

 

port 9

חדר דה לקס זוגי

חדרי דה לקס זוגיים

24 החדרים הזוגיים והמרווחים שלנו בני 23-26 מ"ר. החדרים מעוצבים בסגנון מודרני אורבני יוקרתי, החדרים מתאימים לכולם: זוג בחופשה רומנטית, יחידים בנסיעת עסקים והודות לדלת המקשרת בין שני החדרים, גם למשפחה בחופשה.

port 13

סוויטת ג'וניור

סוויטות ג'וניור

6 סוויטות ג'וניור מרווחות בנות 32 מ"ר כל אחת, מהן ניבט נוף עוצר נשימה אל העיר, הים התיכון ונמל תל אביב. החללים המעוצבים בקפידה, משלבים את צבעי האדמה והים ומכניסים את המבקרים בהם לאווירה תל אביבית ייחודית. אבזור החדרים המפנק מאפשר לכם ליהנות מחופשה תל אביבית בלתי נשכחת.

סוויטות דה לקס

44 סוויטות הדה לקס בנות 33-39 מ”ר. החדרים, מעוצבים בקפידה בסגנון קלאסי מודרני עם נגיעות אורבניות וכוללות אבזור מפנק למקסימום נוחות ופינוק ליצירת חופשה מושלמת.

port 10

port 11

סוויטות פרימיום

מלון פורט אנד בלו מציע 2 סוויטות פרימיום מרווחות, נוחות ומפנקות במיוחד בשטח של 55 מ”ר כל אחת, הכוללות חדרי שינה גדולים וסלון מרוהט בעיצוב חדשני עם נגיעות קלאסיות מודרניות. לסוויטות מרפסות מרווחות בנות 30-40 מ”ר המאובזרות ברהיטי גינה ומיטות שיזוף ומשקיפות אל נופים מרהיבים  של פארק הירקון, העיר תל אביב וחוף הים.

port 12

סוויטה נשיאותית

סוויטה נשיאותית

במלון סוויטה נשיאותית בשטח של 68 מ״ר. מאופיינת בעיצוב חדשני ונועז, 2 חדרי שינה וסלון אירוח גדול ומעוצב בריהוט צעיר ומפנק.מרפסת המקיפה את הסוויטה משלושה כיוונים עם נוף עוצר נשימה לעיר, לנמל תל אביב וחוף הים.

 

port 14

סוויטה נשיאותית