כותרות אחרונות
Search

ארגון פתחון לב ועיריית קריית מוצקין חנכו מרכז סיוע קהילתי בקריית מוצקין !

פתיחת מרכז סיוע בקריית מוצקין מימין אלי כהן,אלי שמשון,יוסי פלד וחיים צורי – צלם: ניר שטיינברג

 

מרכז סיוע חדש לנזקקים בקריית מוצקין !

ארגון פתחון לב ועיריית קריית מוצקין חנכו מרכז סיוע קהילתי רביעי במספר עבור משפחות נזקקות.

 

אלי כהן מנכ"ל ארגון פתחון לב: "המשפחות שיגיעו למרכז הסיוע יקבלו מזון, ביגוד, הנעלה ושירותים נוספים אך גם לא פחות חשוב מכך- יזכו לאוזן קשבת ותמיכה. אני בטוח שגם מצד מקבלי הסיוע וגם מצד המתנדבים שיצטרפו אלינו, יהיה דיאלוג קהילתי חשוב ומשמעותי. רק יחד נוכל לשבור את מעגל העוני."

 

פתחון לב פותחת מרכז סיוע בקרית מוצקין צלם ניר שטיינברג

 

 

ארגון פתחון לב ועיריית קריית מוצקין, חנכו ביום שני האחרון (ה- 22.7.19) את מרכז הסיוע החדש שהוקם בעיר וישרת אלפי משפחות נזקקות מהעיר ומהאזור. מרכז סיוע זה הינו מרכז הסיוע הרביעי של פתחון לב ברחבי הארץ ויהווה זרוע נוספת בקשר הישיר שמקיים הארגון עם מקבלי הסיוע מידי שבוע.

 

המרכז נחנך באירוע חגיגי במעמד ראש העיר של קריית מוצקין, חיים צורי ,יו"ר המועצה הציבורית של פתחון לב האלוף במילואים יוסי פלד ומנכ"ל הארגון אלי כהן. במהלך האירוע נשאו המשתתפים דברים, הוסר הלוט משלט הכניסה למרכז ונקבעה מזוזה.

 

פתחון לב פותחת מרכז סיוע בקרית מוצקין צלם ניר שטיינברג

 

במרכז הסיוע החדש בקריית מוצקין תתקיים מידי שבוע, לאורך כל השנה חלוקת סלי מזון למשפחות, קשישים, ניצולי שואה ואימהות חד הוריות שזקוקות לסיוע מתמיד וכן יוצע סל שירותים משלים הכולל שירותים נוספים, כגון: ביגוד, הנעלה, צעצועים, סיוע משפטי, סיוע סוציאלי ועוד. במקום הוקמה חנות חברתית שתציע לכלל הציבור לרכוש במחיר סמלי בלבד מוצרי ביגוד והנעלה יד שנייה. כלל ההכנסות מרכישות אלו יועברו לקניית סלי מזון למשפחות הנזקקות במסגרת פועלו של ארגון "פתחון-לב". 

 

ראש העיר חיים צורי אמר:" אני גאה בכך שקריית מוצקין מממשת את התפיסה והסלוגן "כל תושב נחשב". אנחנו מובילים ויוצרים הישגים בתחומים רבים (תרבות, חינוך, ספורט ועוד..) והעיר נחשבת כיום לאחת הערים המבוקשת בישראל. חשוב תמיד לזכור לדאוג לכל האוכלוסיות, וכמובן לחלשות שביניהן. הפרויקט בשיתוף פתחון לב הוא מבורך וחשוב למי שידו אינו משגת, המטרה תושג עם שיתוף מתנדבי הקהילה ומהווה המשך ישיר לעשייה הרבה בכל התחומים למען התושבים, יישר כח".

 

פתיחת מרכז סיוע בקריית מוצקין מימין אלי כהן,אלי שמשון,יוסי פלד וחיים צורי צלם ניר שטיינברג

 

יוסי פלד יו"ר המועצה הציבורית של ארגון פתחון לב: "הפתיחה המרגשת היום מציינת עוד אבן דרך בשותפות שלנו עם עיריית קריית מוצקין, ההתגייסות המדהימה של קריית מוצקין מחממת את הלב ומוכיחה שטובת התושבים של העיר היא שמובילה את העיריה ונציגיה, הקהילה שלנו חזקה בהתאם לחוליה הכי חלשה שלנו. הערבות ההדדית והעשייה החברתית שקורמות עור וגידים בכל מקום, הם התקווה הגדולה שלנו".

 

אלי כהן, מנכ"ל ארגון פתחון לב ציין במעמד המרגש: "כתמיד אנו מתרגשים לפתוח מרכז סיוע נוסף, שמהווה עוגן לקהילה המקומית בסיוע והתנדבות. ברגע שנכנסים לקריית מוצקין מרגישים מיד תחושה אחרת, נעימה וקהילתית יותר. ואכן ההתגייסות המדהימה של כמות המתנדבים יוצאת הדופן במרכז הסיוע, מוכיחה זאת הלכה למשעה הלוואי שעוד ועוד רשויות בארץ יפעלו ברמת היעילות שיש כאן בעיר. המשפחות שיגיעו למרכז הסיוע יקבלו מזון, ביגוד, הנעלה ושירותים נוספים אך גם לא פחות חשוב מכך- יזכו לאוזן קשבת ותמיכה.אני בטוח שבין מקבלי הסיוע למתנדבים יהיה דיאלוג קהילתי חשוב ומשמעותי. רק יחד נוכל לשבור את מעגל העוני."