כותרות אחרונות
Search

עידן ונונו מעצב אופנה ובעל המותג היוקרתי Fiocco nero – הכניסה לגברים בלבד !

Fiocco nero

הכניסה לגברים בלבד !

עידן ונונו מעצב אופנה ובעל המותג היוקרתי Fiocco nero.

Fiocco nero – פפיון שחור אשר נולד מהמקום האהוב ביותר על עידן- אופנה.

 

בתחילת דרכו עידן היה מזמין קולקציות של נעלי גברים בכמויות גדולות ובמידות שונות ובעקבות פערים במידות הוא החליט לעצב ולייצר נעל שתתאים למידה שלו ובצורה המדויקת ביותר וכך הכל התחיל. עידן עיצב לעצמו את הנעל האידיאלית ואותה נעל בזמן שעבד כספר.

באותם הימים הנעל קיבלה תשומת לב רבה מלקוחותיו שהחלו לבקש עיצובים אישיים, עידן זיהה את הפוטנציאל העיצובי שלה והחליט להמשיך ולעצב נוספות ובכמויות גדולות יותר.הנעל הראשונה של עידן הגיעה ממקום קלאסי – נעל שחורה חלקה ובעלת שרוכים אדומים. עידן למד אצל מיטב המעצבים הגדולים בתחום הנעליים בארץ ובחו"ל.

הכל התחיל בחנות במספרה קטנה של גיסו- מספרת הרוש, הנמצאת בקינג ג'ורג', כאשר קהל הלקוחות התרחב וכמות ההזמנות לעיצוב אישי גדלה משפחת ונונו החליטה לפתוח חנות ייעודית לנעלי גברים מעוצבות.

 

מיקום החנות נבחר מתוך המחשבה של הענקת יחס אישי ומשפחתי ללקוחות. בישראל מאוד קשה לעשות עצירה ולהירגע מהלחצים היומיומיים, לכן ב-  Fiocco nero חשוב לנו ליצור חווית קנייה מיוחדת ללקוחותינו ובכך אנו מעניקים להם חנות בוטיק מרגיעה בה יוכלו ליהנות מכל חווית הקנייה בצורה נעימה, כיפית ומשפחתית. החיבור של עידן לסנדלרים של פעם הביא את בחירת מיקום החנות הראשונה כחנות בוטיק ברחוב אסתר המלכה 4 ת"א.שירלי, אשתו של עידן היא שנתנה יד ליצירותיו המופלאות.

עידן "פרץ" לעולם האופנה כאומן ויוצר אופנה מהאיכותיים והמדויקים ביותר. הפרפקציוניזם שלו בא לידי ביטוי בפרטים הקטנים של הנעליים. ייחודם של הנעליים, חגורות, פפיונים גרביים ואביזרים נלווים מבית Fiocco nero בעיצוב האישי ובשילוב המדויק המתקיים בפריטים, מציג איפוק ססגוני ונגיעות של צבעוניות גברית ומרגשת.

 

שילוב האלמנטים בעיצוב הנעל ובייחודיות שלה מעניק ללקוחות  Fiocco nero הנאה רצופה מפריטים בעלי אמירה עיצובית וייחודית במראה קלאסי ועכשווי בו זמנית, בקולקציה פיסים בעלי אופי מהפנט המהווים כלי לביטוי עצמי. ההשראות מהקולקציה מגיעות בעיקר מאיטליה הידועה בהקפדה על טעם מעודן.

 

אנשי סלב וידוענים אוהבים לנעול את נעליו והפכו ללקוחות קבועים. 

 

לעידן הערכה גדולה לבעלי המלאכה של פעם ולכן שומר להם חסד נעורים ומסתכל עליהם בהערצה והערכה. ניתן לראות זאת בקולקציה שלו אותה הוא מעצב בצורה קלאסית וייחודית עם נגיעות של העבר. ובכך יוצר נעל עם חיבור חזק לאותנטיות ולאופנה.

 

מיהו הגבר של Fiocco nero:

קהל היעד מגוון, מגבר בגילאי 25 ועד לגבר בגיל 70 שרוצה טוויסט בנעל השחורה הקלאסית ולקבל מראה ורסטילי ומשודרג. הגבר של Fiocco nero הוא גבר מטופח, שאוהב להיראות טוב גבר שמעריך את הפרטים הקטנים ופתוח לשיגעונות של צבעים.

 

קולקציית Fiocco nero מתחדשת ומתעדכנת כל הזמן ושומרת על אלמנט צעיר יחד עם הקלאסיות. בעיניו של עידן הפרפקציוניסטיות  וייצור הנעל הוא תהליך חשוב שיש לשים לב אליו. מתהליך הכנת הסוליה ושמירה על נוחות הנעל ועד לתהליך צביעת השרוך. עידן מעורב בכל תהליך הייצור והוא מלווה אותו בדיוק רב ובמקצועיות מתחילתו ועד סופו, החל מעיצוב הנעל, בחירת העור, מתיחת העור, צביעת השרוכים ועד להבאתו לחנות. שיטת עבודת היד תורמת מאוד למדויקות, ומכאן בעצם נגזרת הנוחות והאיכות של הנעל.

 

נעלי Fiocco nero הן נעליים בעלי נוכחות מיוחדת, שכשאתה נועל אותן הן מעניקות לך ביטחון מסוג אחר.

ניתן למצוא:

אסתר המלכה 4 ת"א

054-819-9948

פייסבוק: Fiocco nero

אינסטגרם: Fiocconero