כותרות אחרונות
Search

עיריית כפר סבא בראשות ראש העיר רפי סער, נערכת לתקופת הסגר השלישי.

רפי סער ראש עיריית כפר סבא – צילום: אילן ספירא

 

 

עיריית כפר סבא נערכת לתקופת הסגר השלישי.

עיריית כפר סבא נערכת לתקופת הסגר השלישי בישראל בעקבות החלטת הממשלה והעלייה בתחלואה בארץ.

 

בדומה לשתי תקופות הסגר הקודמות, ימשיכו שירותי הרווחה בעיר להעניק שירותים כרגיל, כמו גם המוקד העירוני והעירייה תמשיך לעמוד בקשר שוטף עם גמלאים ואזרחים ותיקים ולהגיש סיוע לכל מי שנזקק.

 

כמו כן, בהתאם להנחיות הסגר, המאפשרות קיום ספורט יחידני, מתקני הספורט ומגרשי הספורט העירוניים יישארו פתוחים, והעירייה תקיים פעילויות מקוונות, לרווחת התושבים, ביניהן הרצאות להורים, פעילויות לגמלאים, הפעלת מוקד סיוע טלפוני ועוד…

 

באשר למסגרות החינוך, הלימודים יתקיימו בהתאם להנחיות הממשלה, לרבות הפעלת צהרונים וימי לימוד ארוכים הן על ידי אגף החינוך והן באמצעות החברה לתרבות הפנאי, כמו גם הפעילות בתוכניות לנוער בסיכוי.

 

רפי סער ראש עיריית כפר סבא – צילום: אילן ספירא

 

ראש העיר, רפי סער: "אנו נכנסים לתקופה לא פשוטה, שלא ברור עדיין כמה זמן תימשך. כפי שפעלנו בסגרים הקודמים, נמשיך להעמיד את כלל שירותי העירייה לרווחת תושבות ותושבי העיר ולהעניק סיוע לכל מי שיזדקק לכך. חשוב להיבדק אם יש ספק, להתחסן ובעיקר לשמור על ההנחיות – כדי שכולנו נוכל לחזור לשגרה בריאה. אנו ממשיכים בפעולות הסברה נרחבות ברחבי העיר ואני מודה לכל התושבות והתושבים על שיתוף הפעולה, למען העיר והקהילה שלנו".

 

סיירת הסברה עירונית של בנות ובני נוער מתנדבים – צילום: עיריית כפר סבא