כותרות אחרונות
Search

עכשיו זה רשמי….ענקית הספורט DECATHLON מגיעה לישראל

עכשיו זה רשמי….

ענקית הספורט DECATHLON מגיעה לישראל

50 מחלקות ומגוון רחב של פרטי ספורט ייחודיים, תחת קורת גג אחת במחירים נגישים יוצעו ללקוחות ענקית הספורט  DECATHLON  המתמחה במוצרי ספורט פרי פיתוחה  

ענקית הספורט  DECATHLON הצרפתית, תפתח במהלך השנה חנות ראשונה בישראל. דקטלון, שהינה חברה בינלאומית לפיתוח, ייצור, מכירה ושיווק של מוצרי ספורט ופנאי  תפתח את הסניף הראשון בישראל  במרכז G  של גזית גלוב בראשון לציון. החנות הראשונה  תשתרע על שטח של 3000 מ"ר ותכלול  50 מחלקות בתחומי הספורט השונים ומגוון רחב של מוצרי ספורט ייחודיים וטכנולוגיים, עם דגש על 20 מותגים פרטיים כמו מסכת שחייה משוכללת שאטומה לכל סוג של חדירה, אוהל שנבנה תוך שניות ספורות או רשת פינג פונג ניידת, שיציעו לקהל הישראלי את כל מוצרי הספורט תחת קורת גג אחת במחירים נמוכים ומותאמים שיהפכו את ההנאה מהספורט לנגישה יותר לקהל הרחב.

DECATHLON נוסדה בצרפת בשנת 1976, ופועלת כיום ב –28 מדינות ברחבי העולם כאשר כל 78,000 עובדי החברה חולקים את תרבותה הייחודית שמשקפת את הערכים המרכזיים של החברה-חיוניות, הוגנות, אחריות ומעורבות. DECATHLON החליטה על כניסה לישראל, כחלק ממהלך אסטרטגי להתרחב בשווקים חדשים ברחבי העולם. אסטרטגיית DECATHLON המתבססת על חוויית לקוח ועל ייחוד מוצריה פונה לספורטאים מתחילים כמו גם לחובבים ולמשפחות במגוון רחב של מוצרים בלעדיים, כשהמטרה היא להפוך את ההנאה מהספורט לנגישה יותר ולנפוצה יותר, באמצעות ריכוז כל ענפי הספורט תחת קורת גג אחת,  בהם גאדג'טים חדשניים למוצרי ספורט קיימים, ביגוד מקצועי ואופנתי וגם מוצרים סטנדרטים במחירים אטרקטיביים.

DECATHLON מציגה תפישה ערכית שמטרתה הפיכת הספורט זמין ונגיש לקהלים מגוונים, זאת באמצעות מותגי החברה הבלעדיים שהינם פרי פיתוח בלעדי נבחנים על ידי ספורטאים מקצועיים בהיבט הפונקציונלי וברמת החומר. בלעדיות מוצריה ויישום איכות החומר והמוצר מאפשרים לרשת DECATHLON ליהנות מזה עשרות שנים ממעמדה המוביל בתחום ולזכות בפרסים בינלאומיים באיכות מוצרים, שירות וחדשנות.

DECATHLON היא אחת מרשתות הספורט הגדולות בעולם. החנות הראשונה נפתחה בצרפת לפני כ-41 שנה. כיום הרשת מונה כ-1176 חנויות ב-22 מדינות ברחבי העולם. הרשת מעסיקה למעלה מ-78,000 עובדים וסיימה את שנת 2016 עם מחזור שנתי של 10 מיליארד יורו. החברה מפתחת ומוכרת מוצרים חדשניים ואיכותיים מעולם הספורט ממחבט טניס ועד מערכות צלילה משוכללת. שני הערכים העיקריים המלווים את החברה הינם:  חיוניות  ואחריות. בנוסף, הרשת מקפידה שמחלקת המחקר והפיתוח תפתח מוצרים חדשניים המתאימים לצרכים המשתנים של לקוחותיה בהקפדה יתירה על איכות החומר, נוחות המוצר ועיצוב.