כותרות אחרונות
Search

על טבעוניות ואופנה ! חברת "בי-יוניק" אתגרה את עצמה בבואה למצוא נוסחה מתאימה שתאפשר ייצור נעליים טבעוניות איכותיות.

 

 

על טבעוניות ואופנה !

מי אמר ששילוב בין אופנה, סטייל, איכות ודרך חיים טבעונית חייב להיות נדיר ומופרך ?

מי אמר שכטבעוניות אתן חייבות להסתפק בפריטים בנאליים, מרושלים ולא מושקעים ?

 

מאחר ומגמת הטבעונות תופסת תאוצה בשנים האחרונות ותמשיך להתחזק, מתעורר גם הצורך ליישר קו בין אופנה (ביגוד, הנעלה ואקססוריז) לדרך חיים שלא מערבת מוצרים מהחי ועדיין משאירה את הדוגלות בה מעודכנות, שיקיות ואופנתיות.

 

בעבר כמעט ולא ניתן היה להשיג נעליים שלא עשויות מעור וטבעונים נאלצו להסתפק בנעלי בד במקרה הטוב או נעליים לא איכותיות במקרה הפחות טוב והיותר מתפשר.

 

צילום: דנה קרן

 

הצורך בנעליים טבעוניות מלאות סטייל הוא בהחלט אקוטי. כיום, מעטות הן החברות שנרתמו לאתגר ומייצרות נעליים טבעוניות על טהרת החומרים מן הטבע. ייצור מוצר טבעוני דורש שימוש בחומרים חדשנים שיהיו כולם מן הצומח, כולל סוליות ועקבים. נשמע עתידני? מסתבר שהעתיד כבר כאן.

 

מי שהרימה את הכפפה (הלא עשויה מעור) היא חברת הנעליים "בי-יוניק", רשת בעלת וותק של 30 שנה, המייצרת נעליים אופנתיות ונוחות – אלגנטיות או ליום יום – שחשבה לנכון לתת פתרון לצורך ההולך וגובר באופנה טבעונית. זוהי העונה השישית בה הרשת מייצרת בנוסף לקולקציות הקיימות, ליין מיוחד של נעליים טבעוניות תחת המותג MIZU שפירושו מים ביפנית. נעלי MIZU הן כולן תוצרת הארץ – עיצוב ייצור ותפירה מקומיים שנעשים בסביבת עבודה ידידותית ובתנאים הוגנים וזאת כחלק מהאג'נדה הערכית של המוצר. אפילו אריזות הקרטון של הנעליים עשויות מקרטון ממוחזר. למרות העקרונות הקפדניים שהיצרנים בחרו לעמוד בהם, המותג MIZU בהחלט מצליח לשלב עכשוויות וסטייל עם שמירה על איכות הסביבה ואי פגיעה בבעלי חיים.

 

צילום: דנה קרן

 

"בי-יוניק" אתגרה את עצמה בבואה לפצח את הנוסחה המתאימה שתאפשר ייצור נעליים טבעוניות ואיכותיות. לאחר ניסיונות רבים, הועמדה קולקציה ייחודית של נעליים העשויות מחומר דמוי עור, מקנבס וממיקרופייבר, חומרים לא רעילים, עמידים במים, נושמים, קלים ומתאימים לקהל הישראלי ולאקלים החם והמיוזע של המזרח התיכון. לא תאמינו אבל אפילו הסוליות מחומרים טבעיים ודבק מיוחד וטבעי.

 

הקולקציה מתהדרת בצבעי אדמה, חומים, חמרה, בורדו, בז', אפור וירוק זית. מרבית הקולקציה היא של נעליים ומגפונים שטוחים, אולם ניתן ליהנות גם ממגפונים עם עקב רחב ונוח, מעוצב עם רצועות ואבזמים קטנים. הנעליים המיוחדות עשויות להבליט את הלוק כולו ומסבות אופי קורץ ולא שגרתי להופעה.

 

צילום: דנה קרן

 

ללא ספק חברת "בי יוניק" עמדה באתגר מעניין – לאפשר ללקוחותיה להתהלך בנעליים שיקיות ומיוחדות מבלי להתפשר על עקרונות ונוחות – שמירה על החי והסביבה. המאמץ היחיד הוא לענות שוב ושוב על השאלה "מאיפה קנית?"

 

את הקולקציה הטבעונית החדשה MIZU לסתיו-חורף 2019-20 של רשת "בי-יוניק"-  נעליים לערב וליום-יום, נעליים שטוחות ונעליים עם עקבים, מגפיים, ומגפונים.

 

ניתן להשיג באתר https://www.b-unique.co.il/category/brand/mizu/ 

וברשת חנויות "בי-יוניק" בכל רחבי הארץ.