כותרות אחרונות
Search

על מוצרי הטיפוח לשיער של המותג "אוולנץ" כחול לבן, מוצר הדגל פורץ הדרך והנמכר ביותר של "אוולנץ", הוא הסדרה הסגולה.

צילום: שי סבג

 

"אוולנץ", פיתוח ישראלי של מוצרי טיפוח לשיער.

מוצרי הטיפוח לשיער של המותג "אוולנץ"  הינם פרי פיתוח ישראלי כחול לבן.

בעלי המותג,  2 שותפים, אורן שעבד 12 שנה בתחום השיער בחברות מובילות ובינלאומיות, ואיציק איש שיווק ומכירות.

 

צילום: חלי פרידמן

 

מוצרי הטיפוח של "אוולנץ" מיועדים ומותאמים לכל סוגי השיער ולשימוש יומיומי. בכל המוצרים נמצאים 3 חלבונים העוזרים בשיקום שיער שעבר צבע, החלקה, פן והבהרה. הרכב החלבונים ושילובם במוצרים הוא פיתוח בלעדי של "אוולנץ", כאשר החלבון חודר לשערה ולא רק מצפה אותה, והופך להיות חלק ממנה. החלבון במוצרים שומר על הקשרים של השערה, לא יורד בחפיפה וזו פעם ראשונה שאנשי מקצוע ומעצבי השיער במספרות יכולים לעשות טיפולים כימיים מבלי שיהיה נזק לשיער.

 

צילום: חלי פרידמן

 

מוצר הדגל פורץ הדרך והנמכר ביותר של אוולנץ, היא הסדרה הסגולה "סילבר המכילה שמפו ומסכה. מוצרי ה"סילבר" מנקים את הצבע הכתום מהבלונד. כל מי שצובעת לבלונד גם אם היא בלונדינית מלידה חווה את התופעה שאחרי שבועיים הצבע משנה את גווניו והופך צהוב דהוי עד כתום. השמפו והמסכה הסגולה "סילבר" מנקים את הצבע הכתום, מגבירים את הגוון הבלונדיני ומחזירים את החיות לשיער. חשוב להבין כי הפיגמנט במסכה הסגולה מייבש את השיער, אולם המסכה הסגולה של אוולנץ היא היחידה בשוק מוצרי טיפוח השיער אשר מכילה חלבון פרי פיתוח בלעדי, ובכך מחייה את השיער, משקמת ומנקה את הצבע הכתום. מסכת הסילבר נועדה לשימוש הן לגברים והן לנשים ומעולה גם לשיער שיבה דהוי בכך שמחזירה לו את הברק ואת הצבע הטבעי. את המסכה משלים שמפו סילבר, ננו פיגמנט לשיער בלונד. 

 

צילום: שי סבג

 

מוצרי "אוולנץ" מיועדים לקהל הרחב וכן למעצבי שיער מקצועיים במספרות המובילות. כיום המוצרים נמכרים בארץ, בארה"ב בניו-יורק ומיאמי, ברומניה, באזייביג'אן וגרמניה.

 

צילום: שי סבג

 

מחיר המסכה 240  ₪.

את המוצרים של "אוולנץ" ניתן לרכוש במספרות מובילות ובמשרדי החברה טלפון 03-6433335.

בטלפון זה ניתן לברר גם היכן נמצאת המספרה הקרובה למקום מגוריכם.

משלוח עד הבית.