כותרות אחרונות
Search

על צמחים ונשים ! סיור ייחודי בגן הבוטני לרגל יום האשה הבינלאומי יום חמישי 8.3.2018 בשעה 12:00

על צמחים ונשים !

סיור ייחודי בגן הבוטני לרגל יום האשה הבינלאומי

יום חמישי 8.3.2018 בשעה 12:00

 

הידעתן שיש צמחים המחזקים נשים ? ומה הקשר בין איברי הרבייה של הצמחים לזה של האדם ? לרגל יום האישה הבינלאומי שיצויין בחמישי 8.3.2018 מזמין אתכן/ם הגן הבוטני בגבעת רם בירושלים לסיור מיוחד ואחר בחלקת צמחי התבלין והמרפא ובחלקות אסיה והים התיכון. 

קלנדולה בגן הבוטני צילום צביה אדלר.

בסיור ילמדו המשתתפים ויכירו צמחים כמו שיח אברהם, נענע, מרווה, קלנדולה יעילה בהרגעת העור, צמח התפוח בעל אנרגיות משחררות ומעודדות ועוד החשובים מאד לבריאות האישה וכאלה שעזרו וחיזקו נשים לאורך ההיסטוריה. עוד ילמדו המשתתפים על איברי ותהליכי  הרבייה של הצמחים ומה השוני בינם לבין אלו של האדם. כמו כן יראו המשתתפים  צמחים בשלבים שונים בתהליך יצירת הפרי.

 

הסיור יכלול גם טעימה מצמחים אכילים ששימשו לאורך ההיסטוריה לטיפול בבעיות בריאות של נשים.

 

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם, הגדול ביותר בישראל משתרע על שטח של כ-150 דונם בלב ירושלים ונחשב לפנינת טבע בלב העיר. האוסף המגוון של צמחים מכל העולם המצויים בגן הופכים אותו למרכז חינוכי, הדרכה ומחקר לצד אתר תיירותי ותרבות מובהק. בגן אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון: גדלים בו ותר מ-6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות פריחות מרהיבות לאורך כל השנה.

פרח התפוח בבוטני צילום צביה אדלר

מתי? יום חמישי ה 8.3 בשעה 12:00

מסלול מתאים לעגלות

כמה? כלול במחיר הכניסה, מנויים חינם

 

במקרה של גשם יש להתעדכן לגבי קיום הפעילות באתר הגן או בפייסבוק

לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012

http://www.botanic.co.il/