כותרות אחרונות
Search

עם אפליקציית "כאן" צופים באיכות K4 במשחקי הכדורגל הגדולים בקיץ 2018

עם אפליקציית "כאן" צופים באיכות K4 במשחקי  הכדורגל הגדולים בקיץ 2018 

בעלי טלוויזיות סמסונג יוכלו לצפות במשחקי  הכדורגל הגדולים שישודרו באפליקציית כאן באיכות 4K ללא עלות כספית 

תאגיד השידור כאן הוא בעל הזכויות לשידורי גביע העולם 2018 בישראל

 

משחקי הכדורגל בקיץ 2018 ממש מעבר לפינה  ולנו הצופים נותר רק לבחור את האופן בו נארח אותן בסלון ביתנו, בכדי שנוכל ליהנות מחוויית הצפייה הטובה ביותר. כיום, בכדי לצפות בשידורים באיכות 4K, נדרשים הצופים להחזיק בביתם ממיר של אחת מחברות הכבלים, הלוויין או ספקיות שירותי הטלוויזיה, דבר הכרוך בעלויות כספיות משתנות.

 

לראשונה בישראל, כל בעלי הטלוויזיות החכמות מתוצרת סמסונג יוכלו לצפות בשידורי הכדורגל  באיכות הגבוהה ביותר בעולם, 4K, בחינם, באמצעות אפליקציית כאן, שכן תאגיד השידור כאן  הנו בעל זכויות השידור , באיכות 4K וישדר את מרבית המשחקים בשל מספר משחקים שיתקיימו בו-זמנית, הועברו חלק מזכויות השידור גם לזכייניות אחרות).  מסכי הטלוויזיה של סמסונג אשר תומכים בתצוגת 4K מציגים כ- 8 מיליון פיקסלים פעילים,  פי 4 יותר פיקסלים מ Full HD וכתוצאה, התמונה חדה וברורה מאי פעם. 

צילום: יח"צ

אפליקציית כאן תהיה זמינה להורדה ללא עלות כספית בחנות האפליקציות החל מהיום, 10.6.18. האפליקציה זמינה בטלוויזיות חכמות של סמסונג משנים 2015, 2016, 2017 ו-2018 עם מערכת הפעלה Tizen. להתחברות תקינה לשידורים, מומלץ להצטייד ברוחב פס של Mbps20 מגה-ביט (לשנייה) לפחות.

 

 קובי בש, מנהל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית בסמסונג ישראל מסר: "סמסונג ישראל שמחה להביאה ללקוחותיה בשורה צרכנית חשובה ומשמחת, ערב תחילת משחקי הכדורגל. בפעם הראשונה, יוכלו לקוחותינו ליהנות מצפיה חינמית בשידורים באיכות השידור הטובה ביותר הקיימת כיום בשוק, איכות צפיה 4K, וזאת ללא צורך בממיר או התחברות לשידורים של מי מספקיות השידור. אנו מזמינים את לקוחותינו להוריד את האפליקציה בחנות האפליקציות וליהנות באופן מרבי מצפייה במשחקים".    

 

"מובהר בזאת כי סמסונג אינה קשורה באופן כלשהו לפיפ"א ו/או פועלת עמה בשיתוף, ואינה מעניקה חסות למשחקי המונדיאל".