כותרות אחרונות
Search

עם בוא הקיץ חושפת "דומינו'ס" תפריט חדש עם מגוון מנות וטעמים חדשים !

צילום: דן פרץ

 

עם בוא הקיץ חושפת "דומינו'ס" תפריט חדש עם מגוון מנות וטעמים חדשים !

דומינו'ס פיצה מרחיבה את תפריטה ומשיקה מנות חדשות המתווספות לתפריט הפיצות כדוגמת:

Domino's wings, Cheesy rolls,Chicken bites  ו- Cinnamon bites

  • כהרגלה, דומינו'ס פיצה ממשיכה לחדש. הרשת תשיק מוצרים חדשים בטעמים מעניינים ומקטגוריות חדשות, זאת בנוסף לתפריטי הפיצה הקיימים, במטרה לתת ללקוח מגוון רחב יותר של טעמים ואפשרויות במשלוח עד הבית או איסוף עצמי מהרשת.
  • השלב הראשון, יחל היום, הרשת תציע שורה של מוצרים חדשים: Domino's wings ברוטב ויאטנמי, Chicken bites
  • טעימים עם מגוון רטבים, Cheesy rolls זיתים, Cheesy rolls חמאה ועשבי תיבול, Cheesy rolls טבעוני, גרסא עולמית חדשה ללחם שום, ו- Cinnamon bitesעם רוטב אייסינג וניל מפנק.
  • לכבוד השקת המנות החדשות הרשת מציעה הטבה אטרקטיבית הכוללת: פיצה משפחתית + 2 נלווים/קינוחים לבחירה ב- 85 ₪ (מוצרים  נלווים/קינוחים מסוימים בתוספת תשלום).

 

צילום: דן פרץ

 

מכירים את זה שכל החבר'ה רוצים להזמין  פיצה ותמיד יש את זה שדווקא בא לו משהו " שהוא לא פיצה"? אוהבים להתפנק ולגוון עם על כל מיני דברים שמשלימים את חווית הפיצה? מחכים כל הארוחה לקינוח המושחת והטעים שבסוף? דומינ'וס פיצה דואגת להביא לללקוחות שלה הקיץ הזה חידושים מרעננים. בתקופה בה יותר ויותר אנשים מזמינים הביתה ומגוון האפשרויות להזמנת משלוחי מזון רק הולך ומתרחב, דומינו'ס פיצה משיקה תפריט חדש הכולל מנות חדשות המגיעות מחוץ לעולם הפיצות. 

 

צילום: דן פרץ

 

בשלב הראשון, החל מהיום, דומינו'ס פיצה מרחיבה את התפריט עם מנות חדשות ומפתיעות שכל אחד יכול למצוא משהו שהוא ממש יאהב מעבר לפיצות שהזמין. בין המנות החדשות תוכלו למצוא:  Domino's wingברוטב ויאטנמי, Chicken bites שהם נתחוני חזה מצופים ופריכים עם מגוון רטבים לבחירה, Cheesy rolls מוצרלה זיתים, Cheesy rolls מוצרלה חמאה ועשבי תיבול, ואפילו הרחבה של התפריט לקהל הטבעוני עם Cheesy rolls טבעוני. כמו כן תושק גרסא חדשה ופריכה ללחם השום האלמותי של הרשת עם טעם וניחוחות משגעים וגם קינוח ה-Cinnamon bites המפורסם עם רוטב אייסינג וניל מפנק הן בגרסא קלאסית והן בגירסא טבעונית.

 

צילום: דן פרץ

 

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי דומינו'ס פיצה: "התקופה המאתגרת כיום משנה סדרי עולם. תחום משלוחי המזון עד הבית מתעצם ועובר שינוי, כשכיום יותר ויותר לקוחות מעדיפים להזמין את האוכל עד הבית וליהנות מערב או בילוי עם המשפחה והחברים. מסיבה זו החלטנו להגדיל את ההיצע ולהרחיב את התפריט שלנו אל עולמות נוספים מעבר לתפריט הפיצות כך שכל אחד בבית יכול למצוא את הדברים שהוא ממש אוהב. המנות החדשות יאפשרו לנו להגיע לקהלי יעד נוספים וחדשים וגם להגדיל את ההזמנות בקרב לקוחותינו. השקה זו הינה המהלך הראשון חם מהתנור ממגוון מנות חדשות שעתידות להכנס לתפריט"

 

צילום: דן פרץ

 

לרגל ההשקה הרשת מציעה שתי הטבות אטרקטיביות לבחירת הלקוחות:

משפחתית + 2 נלווים/קינוחים לבחירה ב- 85 ₪ + הטבה נוספת למזמינים בדיגיטל במשך השבועיים הראשונים להשקה במחיר של 79.9 ₪ 2 משפחתיות + 2 תוספות + 2 נלווים/קינוחים לבחירה ב- 140 ₪

מוצרים נלווים/קינוחים מסוימים הם בתוספת תשלום.