כותרות אחרונות
Search

עמיר בניון, מהיוצרים והזמרים המוערכים בישראל, מוציא את "השגחה פרטית"

עמיר בניון בשיר חדש – השגחה פרטית

מלים: מרים בניון גולן
לחן: עמיר בניון
הפקה מוסיקלית: ליאור שושן, שי בשן (אלגו)

סינגל ראשון מתוך אלבום חדש

עמיר בניון, מהיוצרים והזמרים המוערכים והטובים בישראל, מוציא את "השגחה פרטית" סינגל ראשון מתוך אלבום חדש שיראה אור בחודשים הקרובים.

׳השגחה פרטית׳- הסינגל הראשון, מהווה יריית פתיחה לאלבום ייחודי ועוצמתי של עמיר בניון. את המילים כתבה המשוררת, מרים בניון גולן, אשתו של עמיר. הטקסט לקוח מתוך ספר השירים שלה, "לָלָה מָרִי", שיצא לאור השנה וזכה בפרסים רבים.עמיר השאיר את הטקסט כפי שהוא, ושר בלשון נקבה, מה שנותן נופך ייחודי לשיר יחד עם הגשה נפלאה ועיבוד מצוין.

"אַחַת אַחַת הֵן נִסְגָּרוֹת דְּרָכִים שֶׁהָיוּ בְּרוּרוֹתלִפְרָטֵי פְּרָטִים דִּמְיַנְתִּי אוֹתָן/כְּנִיסוֹת וִיצִיאוֹת נְעוּלוֹתוְכֻלָּם מְמַהֲרִיםהַשֶּׁמֶשׁ שָׁקְעָהוַאֲנִי לֹא מַסְפִּיקָה לְהַגִּיעַתָּמִיד הֵם מַתְחִילִים בִּלְעָדַיוַאֲנִי צְרִיכָה לְמַהֵר לִמְצֹאלְאָן הִגִּיעוּ/  כַּמָּה תֵּבוֹת נִבְלְעוּ לִי/ לְכַף חוֹבָה…"

זהו האלבום ה- 13 של בניון, באלבום זה עמיר אחראי על כל הלחנים ואילו הטקסטים הם של מרים ושל עמיר.  אלבום זה מאופיין בטקסטים חודרים ועמוקים בלחנים מופלאים ובעיבודים המשלבים נגיעות אלקטרוניות יחד עם סגנונו המוכר, הייחודי והאהוב. עמיר בניון במיטבו. ההפקה המוסיקלית הופקדה בידיהן המוכשרות של ליאור שושן ושי בשן.

להאזנה לשיר