כותרות אחרונות
Search

עמיתי "חבר" יתרמו את הקילומטרים במרוץ השנתי שלהם לאנשים עם צרכים מיוחדים מעמותת "אתגרים"

מעורבות חברתית לצד שמירה על כושר

עמיתי "חבר" יתרמו את הקילומטרים במרוץ השנתי לאנשים עם צרכים מיוחדים מעמותת "אתגרים"

מרוץ "חבר" יוצא לדרך זו השנה החמישית ברציפות, כאשר בהמשך למסורת שהחלה בשנה שעברה, הקילומטרים של הרצים יירתמו עבור פעילות עמותת "אתגרים", הדואגת לשיקום, שילוב והעצמה של אנשים עם מוגבלות באמצעות פעילות ספורט אתגרי בטבע. המרוץ יתקיים ביום שישי, ה- 07.10.2016 בפארק אריאל שרון בתל-אביב.

משתתפי המרוץ יוכלו לבחור בין  מספר המקצים המגוונים ולפי יכולותיהם, כאשר המסלול הארוך יהיה בן חמישה עשר קילומטרים, ושני המסלולים הקצרים יותר, יהיו באורך של עשרה וחמישה קילומטרים בהתאם. מיני מסלול מיוחד לילדים ומשפחות יכלול מרוץ ל800 מטרים. חברי עמותת "אתגרים" ישתתפו במרוץ במקצים שונים בהתאם ליכולתם.

cever-2-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a0%d7%a1-%d7%90%d7%a0%d7%92%d7%9c%d7%a1%d7%9e%d7%9f

צילום הנס אנגלסמן

 מוטי לוי, מנכ"ל "חבר": "שיתוף הפעולה עם עמותת אתגרים הגיע מתוך תחושת המעורבות החברתית המניעה את עמיתנו מדי יום. אחרי ההצלחה הגדולה שהייתה בשנה שעברה אנו מקווים להגיע גם השנה למספר רב של נרשמים במטרה להגדיל את מספר הקילומטרים שירוצו. אנו במועדון "חבר" גאים על שיתוף הפעולה עם 'אתגרים', נמשיך ונפעל בדרכים אלו גם בהמשך".

 

   

מנכ"ל עמותת "אתגרים", אבנר בלקנאי: "אנו רוצים להודות למועדון "חבר" על בחירתם לתרום לפעילותה של עמותת "אתגרים", שבאמצעותה חברים נוספים ייהנו משלל הפעילויות והחוגים שמציעה העמותה. זוהי זכות גדולה לתרום לקהילה ואנו מקווים להמשיך בשיתוף הפעולה הפורה שהחל בשנה שעברה עם ארגון 'חבר'".

cever-1

צילום הנס אנגלסמן

ההרשמה למרוץ תתקיים באתר "חבר" ומועדון צרכנות "חבר": www.hvr.co.il  /  www.mcc.co.il

עמותת 'אתגרים' פועלת כבר למעלה מ20 שנים לקידום, שיקום, שילוב בחברה והעצמה של אנשים עם מוגבלות דרך ספורט ופעילות אתגרית. אתגרים מפעילה חוגי ילדים ונוער בתוכניות שיקומיות חינוכיות, מקיימת טיולי אתגר בטבע ומעודדת ספורט עממי והישגי לחיזוק יכולותיהם של אנשים עם מוגבלות ושילובם בקהילה ובחברה. במשך השנים טיפחה העמותה את האמונה ביכולתם של אנשיה לפרוץ גבולות בכוחם להתגבר על מכשולים, לממש ולהוביל את עצמם לחיים עצמאיים מלאי תקווה וסיפוק ובכך לשנות את מציאות חייהם. כיום שותפים לפעילויות השונות של אתגרים כ-5,000 ילדים וכ-1,000 בוגרים.