מותג אופנה חדש מגיע לישראל !
ענקית האופנה הבינלאומית RESERVED תפתח בישראל 30 סניפים בהשקעה של 270 מיליון ש"ח
הסניף הראשון יפתח בקניון איילון
רשת האופנה הבינלאומית RESERVED מקבוצת LPP, המחזיקה 1,800 סניפים ברחבי העולם, תפתח במהלך החודש הקרוב רשת חנויות בישראל. המותג RESERVED צמח ב- 2017 צמיחה דו ספרתית ונחשב למותג אופנה מוביל באירופה.
הסניף הראשון יפתח במחצית חודש אוגוסט, בקניון איילון רמת גן, ויציג קולקציית נשים המתחדשת מידי שבוע וכוללת קולקציות קפסולה ייחודיות.
הסניף השני יפתח במהלך 2018, בקניון גבעתיים. בשנה הקרובה יפתחו סניפים בירושלים, תל אביב וחיפה בגודל ממוצע של 1,500 מ"ר ויכללו אופנת גברים, נשים וילדים. סה"כ מתכננת קבוצת H&O בעלת הזיכיון בישראל, לפתוח כ-30 סניפים עד 2022, בהשקעה של כ 270 מיליון ₪.
מותג האופנה RESERVED נמצא בבעלות קבוצת LPP הנסחרת בין 20 המניות המובילות בבורסת ורשה ומחזיקה בעוד ארבעה מותגי אופנה – .Cropp, Mohito, House, Sinsay מכירותיה ב – 2017 הסתכמו בכ-7 מיליארד שקל, הרווח הנקי עומד על כ- 440 מיליון ₪, גידול של 152% בהשוואה ל- 2016. לקבוצה מעל 1,800 חנויות בעולם, ב- 20 מדינות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, מוסקבה, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט, בלגרד ועוד…
הקבוצה מעסיקה 25 אלף עובדים, מתוכם מעל ל- 700 מעצבים ויוצרי קולקציות והיא שוכרת שטחי מסחר בקניונים ברחבי העולם על שטח כולל של 1 מיליון מ"ר. המרכז הלוגיסטי האוטומטי של הקבוצה אחראי להפצה של כ- 4 מיליון פריטים בשבוע.
RESERVED שואפת לפרוץ את גבולות האופנה ולהציע לכל לקוחה את הקולקציה המתאימה לה. המותג מציג קולקציות עם טרנדים עכשוויים ועדכניים ששואבים השראה ממסלולי האופנה בעולם, ובקצה השני של הספקטרום המותג סופג השפעות נועזות ואלטרנטיביות של פאשניסטיות מרחבי העולם.
עמיר משה, מנכ"ל קבוצת H&O: "קבוצת LPP היא קבוצת אופנה גדולה וצומחת בשוק תחרותי, המגלה חדשנות באופנה, בעיצוב ובשיווק. אנו מאמינים ש- LPP ו- RESERVED כמותג המוביל של הקבוצה יחוללו שינוי דרמטי בשוק האופנה הישראלי".
לדבריו: "כהחלטה אסטרטגית מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירים באירופה ויהיו זולים ממחירי המותגים המתחרים. בשלב הראשון נציע מגוון רחב של קולקציות אופנה ואקססוריז לנשים ובהמשך יפתחו חנויות משולבות הכוללות אופנה לגברים, נשים וילדים".
בין הפריטים ניתן למצוא: שמלות, אוברולים ומכנסיים ב 99 ₪, חולצות אריג 89 ₪, חצאיות ב- 79 ₪, טישרטים ב- 39 ₪, ג'קטים ב- 199 ₪.
לרגל השקת הרשת בישראל ייצא המותג במסע פרסום רחב, בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪, שיכלול בין היתר: קמפיין מיתוג קירות לאורך נתיבי איילון, שלטי חוצות, פעילות ברשת הדיגיטל ושיתוף פעולה עם פאשניסטיות ומובילות רשת.
מדי עונה מפתיע המותג בפרזנטורים בינלאומיים מובילים, החל מהטופ מודלס המובילות קייט מוס, סינדי קרופורד וביתה קאיה גרבר, קארה דלווין, אניה רוביק ועד ההבטחות האחרונות בעולם האופנה לדוגמא ברוקלין בקאהם, בנו של דיוויד וויקטוריה בקאהם, וג'ורג'יה מיי ג'אגר, בתו של מיק ג'אגר.