כותרות אחרונות
Search

קיץ קריר במוזיאון ישראל – המוזיאון מציג את חדר הבריחה הגדול בארץ !

קיץ קריר במוזיאון ישראל !

מוזיאון ישראל מציג את חדר הבריחה הגדול בארץ !

 

צילום: אלי פוזנר

 

מוזיאון ישראל פותח את שעריו לילדים בחודש אוגוסט – חינם ● אולמות התצוגה יהפכו לחדר בריחה ענקי בהשראת התערוכה "בינינו" שעוסקת בקשרים החברתיים בעידן הדיגיטלי ● ומה עוד?  – סיורים לכל המשפחה, מתחם הפעלות לילדים, סרטי אנימציה בעקבות המגילות הגנוזות ועוד ועוד…

 

מוזיאון ישראל ממשיך לשנות את חוקי המשחק ומציע הקיץ את "אמנות הבריחה 2.0": תעלומה חדשה מבית היוצר של אשף הקסמים קליוסטרו המתפרשת על כל שטחי המוזיאון. חדר הבריחה שלנו אינו נעול אלא מפוזר בכל רחבי המוזיאון, וכדי לפצחו נדרשת תקשורת בינאישית – נושא תערוכת הקיץ לכל המשפחה "בינינו". בנוסף, המוזיאון יפתח את שעריו חינם לילדים עד גיל 17 (כולל) בכל חודש אוגוסט.

 

צילום: אלי פוזנר

 

"אמנות הבריחה 2.0" נחשב לדור הבא של חדרי הבריחה. המשחק משלב חידות, פענוח פאזלים ופתיחת דלתות יחד עם סיפור שיסחף את המבקרים במסלול חוצה תקופות ותרבויות ויזמין אותם להתבונן לעומק באוצרות המוזיאון, להתייחס לסיפורים שמאחוריהם ולראות בעין חדשה את מוצגי המוזיאון השונים. ההשתתפות בפעילות  באמצעות מפה מיוחדת שתהווה את הרמז הראשון בדרך החוצה. חדר הבריחה יפעל מ-5 עד 23 באוגוסט, בימים א'-ה', מ-10 בבוקר עד 3 אחה"צ, ובימי ג' עד 5 אחה"צ. זוהי השנה השנייה ברציפות שהמוזיאון מפעיל חדר בריחה בקיץ. בעקבות ההצלחה בשנה שעברה אימץ הרייקסמוזיאום באמסטרדם את המודל והזמין את קליוסטרו ליצור חדר בריחה בגלריות שלו.

 

לצד "אמנות הבריחה 2.0" יציע המוזיאון מגוון פעילויות לכל המשפחה מסדנאות אמנות, דרך שעת סיפור ועד לסרט אנימציה על עולמן המסתורי של המגילות הגנוזות. בחצר הפעילה שתפעל כל יום בהשראת התערוכה "בינינו" נכיר חברים חדשים, לא בפייסבוק ולא באינסטגרם אלא דרך ציור פנים אל פנים, נפגוש יצירות שעוסקות במפגשים בין אנשים וניצור בסדנת מיחזור.

 

צילום: אלי פוזנר

 

זאת,  נוסף על תערוכת האופנה הישראלית המדוברת, תערוכתו של האמן הבינלאומי כריסטיאן בולטנסקי, תערוכת "יעקב ובניו" של הצייר הספרדי סורברן ותצוגות הקבע   של המוזיאון.

 

בחודש אוגוסט המוזיאון מאריך את שעות הפעילות; בימי שלישי הוא יהיה פתוח מ-10 בבוקר ועד 9 בערב.

 

מחירים:

מפה לכל המשפחה לפעילות "אמנות הבריחה 2.0": 48 ₪

חצר קיץ פעילה: 15 ₪ למשתתף

סיורים לכל המשפחה: 15 ₪ למשתתף

סדנת מחזור: 15 ₪ למשתתף

שעת סיפור: 15 ₪ למשתתף

 

מוזיאון ישראל, ירושלים

אתר המוזיאון: http://www.imj.org.il/