כותרות אחרונות
Search

ענקית הגולף הקוריאנית GOLFZON הגיעה לישראל

ענקית הגולף הקוריאנית GOLFZON הגיעה לישראל !

החברה המייצרת טכנולוגיות מתקדמות לסימולטור גולף Indoor בפריסה עולמית, נכנסת לשוק הישראלי במטרה לעודד את תרבות הגולף בארץ ולהנגישו לכלל הציבור.

 

חן תורג'מן מונתה למנכ"לית GOLFZON ישראל – צילום: אבי בר

חן תורג'מן מונתה למנכ"לית GOLFZON ישראל

 

צילום: יח"צ

 

GOLFZON המציגה סימולטור גולף וירטואלי מתקדם, הנשען על טכנולוגיות פורצות דרך, משלבת בין משחק פעיל לבין Augmented Reality במגרשי הגולף המובילים בעולם ומאפשרת משחק קבוצתי עד 6 חברים.

 

החברה תציע בשלב ראשוני את שירותיה למרכזי תרבות ופנאי, מרכזים מסחריים, מגדלי יוקרה, בתי מלון, מרכזים אקדמאיים ואף ללקוחות פרטיים

 

GOLFZON מייצרת ומשווקת סימולטורי גולף בטכנולוגיה מתקדמת, המשלבת בין משחק פעיל לווירטואלי באמצעות הדמיית מסלול גולף ומקרן 3D המאפשר לבחור בכל מגרש גולף בעולם ולדמות את תנאי מזג האוויר במקום באותו היום.  לראשונה משחק גולף איננה תלוי בתנאי מזג האוויר ומתאפשר משחק גולף INDOOR בכל תנאי מזג האוויר ומכל מקום. השחקן חובט בכדור המונח על כר הדשא ואלגוריתמים המעוגנים ב- 251 פטנטים ייחודיים, מנתחים על פי חוזקת המכה והזווית בה נחבט את המרחק, את מהירות הכדור והאם נכנס לגומחה, המוצגת על המסך המתקדם ומדמה את הנקודה המדויקת אליה הגיע הכדור.

 

צילום: יח"צ

 

GOLFZON הנה חברה קוריאנית אשר נוסדה בשנת 2000 ומובילה את שוק סימולטורי הגולף בעולם. החברה נמצאת בפריסה גלובאלית של 46 מדינות ביבשת אסיה, אמריקה ואירופה וסוחפת את כל העולם עם חזונה להנגיש את תרבות הגולף לכלל הציבור.

 

החברה משלבת בין גולף, טכנולוגיות IT מתקדמות ותרבות הספורט המתאימה לכל הגילאים, ומאפשרת קיום משחק ללא מגבלות של תנאי מזג אוויר, או מקום. תרבות הגולף תפסה תאוצה והפכה אידיאלית למפגשים חברתיים ופעילויות חברתיות במועדון, התורמים רבות לשחקנים במגוון גילאים הכוללת כיום כ- 50 מיליון אנשים ברחבי העולם.

 

סימולטור הגולף החדשני, כולל שתי מצלמות בעלות מהירות גבוהה במיוחד- 2000 שוטים בשנייה, מצוידות בסנסור ראייה העוקב אחר התנועתיות והשפעת התנועה על הכדור. לסנסור ישנה יכולת חישוב רחבה שבה היא גם יכולה לזהות אף חבטה בעייתית, או חבטה אשר פוספסה. יכולת העיבוד של הנתונים בסימולטור גבוהה ותורמת רבות לתחושת הממשיות והמציאות במגרש. מהרגע שהכדור נחבט הוא נסרק ומאפשר מידע מפורט כמו מהירות הכדור, זוויות ומלוא המידע הנדרש במשחק מקצועי. ניתן לבחור בין דרגות קושי שונות, מטרת הקושי של האימון כך שניתן לבחור את התכנית המתאימה ביותר עבור כל שחקן.

 

צילום: יח"צ

 

סימולטור מתקדם זה המוביל את השוק, פותח משך 3 שנים על ידי מאות מטובי המתכנתים ובליווי מקצועי של אלוף הגולף בקוריאה. מאפשר משחק סימולטני בין 6 שחקנים מרחבי העולם בדרגות שונות, ולבחור את המגרש המועדף, ניתוח מלא של תוצאות המשחק ואפשרות לשפר את היכולות הספורטיביות ואת יכולת החבטה בכדור. 

 

במקביל, לכל סימולטור מתלווה GLM (GOLFZON Live Manager), מערכת ניהול באמצעות אתר אינטרנט מקוון המאפשרת ניתוח נתונים סטטיסטיים ותכונות שימושיות נוספות המקנות ליזמים לנהל ביעילות רבה את העסק שלהם, בין אם מדובר במרכזים מסחריים, בתי מלון, בנייני מגורים ועוד…

 

חן תורג'מן, מנכ"לית GOLFZON ישראל – צילום: אבי בר

 

חן תורג'מן, מנכ"לית GOLFZON ישראל: "אנו שמחים  ומברכים על המהלך החשוב להחדרת GOLFZON לישראל, במטרה לחשוף בפני החברה הישראלית את תרבות הגולף, אשר סחפה רבות את אסיה וארצות הברית, עם כניסת פעילותה של החברה לכל מרכז תרבות ופנאי אפשריים במדינות השונות".

 

חן תורג'מן, מנכ"לית GOLFZON ישראל יחד עם JK LEE מנהל גלובאלי של החברה הבינלאומית – צילום: אבי בר

 

עוד הוסיפה חן תורג'מן :"אנו צופים כי בשלב ראשוני נכנס למרכזים מסחריים המעוניינים לייצר בידול בתחומי התרבות והפנאי, מרכזי קאנטרי שונים ברחבי הארץ, מגדלי יוקרה אשר יבקשו להעניק ללקוחותיהם ערך מוסף, מוסדות ציבוריים כמו מוסדות אקדמאיים אשר מעודדים אלמנטים של ספורט ופורקן מתחים. במקביל נעניק שירות ללקוחות קצה פרטיים אשר יביעו עניין להעמיד סימולטור בביתם ולשחק לבד, עם חברים, או עם כל המשפחה".

 

חן תורג'מן, מנכ"לית GOLFZON ישראל יחד עם בתה – צילום: אבי בר

 

בקרו אותנו באתר האינטרנט: http://golfzonisrael.s415.upress.link/

או בפייסבוק:  https://www.facebook.com/golfzonisrael/

https://www.youtube.com/channel/UCcd172sb5eJDp-vCdmf_Bawc- YouTube

 

אודות GOLFZON

הנה חברה קוריאנית מובילה בעולם בתעשיית סימולטורי הגולף, אשר הוקמה בדרום קוריאה בשנת 2000. החברה שולטת בתעשיית הגולף בכל אסיה ובעולם בלמעלה מ- 46 מדינות בצפון אמריקה ואירופה. החברה שמה לה לדגל להוביל את תרבות הגולף, להנגישו לכלל הציבור ולשנות את התפיסה אשר רווחה עד היום, שמדובר בספורט בלעדי ואקסקלוסיבי למעמד העליון.

 

החברה מחזיקה בנתח השוק הגדול בעולם העסקים הגלובלי, הודות לטכנולוגיות מתקדמות ולמוצר איכותי המשווק בפריסה גלובאלית, מפעילה למעלה מ- 25,000 סימולטורים ב- 5500 אתרים ברחבי העולם. כיום חברים ב GOLFZON אונליין 2 מיליון חברים מרחבי העולם.

 

GOLFZON כחלק מפעילותה הכללית מספקת גם מוצרים ושירותים משלימים לשחקני הגולף, מחזיקה אקדמיה לגולף המספקת שיעורים למעוניינים, פועלת בתחום הריטייל, ומחזיקה במגרשי גולף משלה.

 

GOLFZON הנה מנותני החסות הרשמיים של LPGA – אליפות הנשים העולמית בגולף ונותנת החסות הראשית לשחקנית הגולף המובילה בארצות הברית, אליסון לי. כמו כן, סימולטורים של החברה משמשים לאימון של קבוצת הגולף הלאומית של קוריאה לשיפור יכולותיה.