כותרות אחרונות
Search

ענקית העיצוב "MINISO" השיקה חנות חדשה בקניון איילון ברמת גן !

 

ענקית העיצוב "MINISO" השיקה חנות חדשה בקניון איילון  ברמת גן !

זו החנות ה-15 במספר של המותג  "MINISO" בישראל.

ההשקעה במהלך כמיליון ₪.

 עד סוף השנה צפויה הרשת למנות כ- 18 חנויות ועד סוף שנת 2020 כ – 30 חנויות".

 

זוהי החנות החמישית של "MINISO" בקניוני קבוצת עזריאלי, לאחר הצלחת חנויות הרשת בקניון עזריאלי תל אביב – הסניף הראשון של "MINISO" בישראל, קניון מלחה ירושלים, קניון הנגב בבאר שבע וקניון עזריאלי רמלה.

 

עד סוף השנה, הרשת תגיע לפריסה של כ- 18 חנויות, כאשר החנויות הבאות יפתחו ב BIG FASHION אשדוד ובקריון בקריית ביאליק .

 

השקת "מיניסו" איילון גזירת הסרט – צילום: ערן לם

 

החנות, בקניון איילון, המשתרעת על שטח של כ- 170 מ"ר תציע את חווית הקנייה הייחודית למותג, הכוללת את אבני היסוד של המותג איכות, עיצוב, מחיר הבאים לידי ביטוי במגוון רחב של קולקציות ופריטים מעוצבים, המתחדשים מידי שבועיים. בחנות ניתן למצוא את הקטגוריות הבאות: דיגיטל ואלקטרוניקה, צעצועים, אביזרים לבית, אביזרי אופנה, בריאות ויופי, לייף סטייל, כלי כתיבה ומתנות, טקסטיל ועוד… ב "MINISO" מקפידים על איכות גבוהה של המוצרים בדגש על מוצרי צריכה חכמים, פונקציונאליים שמטרתם שיפור סגנון החיים והפנאי, עיצוב מקורי ואופנתי לפי קווי העיצוב היפני, ומחירים משתלמים. מחירם של כ- 80% מהמוצרים נע בין  5-20 ₪. בנוסף, "MINISO" מחזיקה ברישיונות של כ- 20 מותגים אהובים ומובילים בעולם כמו: הפנתר הורוד, ADVENTURE TIME, רחוב סומסום ועוד…

 

MINISO איילון – צילום: ערן לם

 

הרשת מציגה מגוון רחב של קולקציות מתחומי הלייף סטייל השונים המתאימים לטווח גילאים רחב: החל מלקים, מברשות איפור ומסכות ביוטי לאוהבות הטיפוח, פאוצ'ים, חישוקים, אביזרי כח ושיווי משקל לשוחרי הכושר,  ועד רמקולים, אוזניות אלחוטיות, פאוור בנק ומקל סלפי לחובבי האלקטרוניקה והגאדג'טים. מתיקי צד או גב אופנתיים ונעלי בית לפשניסטות ועד משחקים, כריות ומגוון עטים צבעים וטושים לילדים. זהו המקום שכל אחד ימצא לו את הפריטים האהובים עליו באיכות ובעיצוב בלתי מתפשרים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

MINISO איילון ההשקה בתמונה מימין שמואל גונן כהן מבעלי MINISO רינה טל מנכ"לית קניון איילון, עינת פורטוגלי מנכ"לית "מיניסו", ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי וניר יעקובוב מבעלי MINISO – צילום ערן לם

 

רינה טל, מנכ"לית קניון עזריאלי איילון: "אני גאה ונרגשת שרשת "מיניסו" הגיעה לקניון עזריאלי אילון. מיניסו מביאה משהו מיוחד וייחודי לתמהיל של הקניון ואין לי ספק כי מיניסו יהיה סיפור הצלחה גם בקניון אילון".

 

עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל: " אני שמחה וגאה על השקת "מיניסו" בקניון עזריאלי אילון ברמת גן, קניון מוביל המשרת אוכלוסייה רחבה, אשר גם הם יוכלו ליהנות מעתה מחוויית הקניה הייחודית של "מיניסו".

 

MINISO איילון – צילום: ערן לם

 

"מיניסו" הביאה לשוק הישראלי את הבשורה שלא צריך להתפשר על איכות, עיצוב או מחיר ושהצרכן הישראלי יכול לקבל את שלושתם עם מגוון מוצרים רחב המתחדש על בסיס יומיומי.

 

אודות "מיניסו" ישראל:

"MINISO" ישראל הינה בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם ואליהם הצטרפו כשותפים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. הרשת הושקה לראשונה באוגוסט 2018 בתל אביב ומתעתדת למנות כ – 50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 5 שנים. גודל חנות ממוצעת נע בטווח של 200-300 מ"ר והן ממוקמות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ.

 

אודות "מיניסו" העולמית:

"MINISO", בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר "SAIMAN" הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guof, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של "מיניסו". כיום, המותג פופולארי מאוד בשוק הגלובלי עם מעל ל- 4,600 חנויות ב- 86 מדינות ברחבי העולם וכ- 100 חנויות שנפתחות מידי חודש בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד… רק בחודשים האחרונים נפתחו חנויות בלונדון, ברצלונה, בהונגריה וההתרחבות הבינ"ל ממשיכה.

צילום: סטודיו מאשין

צילום: סטודיו מאשין

צילום: סטודיו מאשין

צילום: סטודיו מאשין

 

אסטרטגית המותג דוגלת בפרישת חנויות בכל רחבי הארץ, במטרה להנגיש את המותג לכולם. כיום הרשת מונה 15 חנויות הממוקמות בקניונים מובילים  ומרכזיים ברחבי הארץ:

קניון עזריאלי תל אביב,

קניון עיר ימים נתניה,

קניון מלחה ירושלים,

קניון עופר רחובות,

גרנד קניון חיפה,

BIG FASHION דנילוף טבריה,

קניון הנגב באר שבע,

BIG  קריות,

קניון הזהב ראשון לציון,

קניון עזריאלי רמלה,

BIG FASHION נצרת,

דיזנגוף סנטר תל אביב,

קניון בת ים,

BIG FASHION בית שמש,

קניון עזריאלי איילון.