ענק האלקטרוניקה הייסנס / Hisense כובש בסערה את שוק המקררים ומשנה את מפת מוצרי החשמל העולמית
קבוצת ח.י. יבואנית ומשווקת הייסנס בישראל, משיקה כעת את מקרר הדגל מדגם RQ81.
הייסנס מציגה במקרר RQ81 הנדסת אנוש פורצת דרך בשילוב עם עיצוב עוצר נשימה וגימור ברמה הגבוהה ביותר.
כחלק ממגמת העיצוב של הייסנס, הסוחפת את השוק, המקרר אינו רק עוד "קובייה" במטבח אלא חלק מתפיסת עיצוב כוללת, שמטרתה לשדרג את מראה המטבח, בעזרת מקרר בעל דלת זכוכית בצבע שחור מבריק או לבן עם טקסטורה מעודנת ומרשימה.
זו לא הפעם הראשונה שענק האלקטרוניקה הסיני "הייסנס" נמצא בכותרות. אחרי שהשיק בארץ מרכז מו"פ לאיתור רכישה ושותפות עם חברות וטכנולוגיות ישראליות, והקים חברה בשיתוף חברת הייטק ישראלית. מותג מוצרי החשמל "הייסנס", סוחף את העולם, ותופס את המקומות הראשונים בנתחי השוק ברחבי העולם ועכשיו גם בישראל. למעשה הייסנס נמצא בשוק הישראלי משנת 2008 והתמקד בעיקר במסכי טלוויזיה המיובאים על ידי חברת אקזיט בע"מ, וכיום הוא כובש שוק המקררים המיובאים על ידי קבוצת ח.י.
תאגיד הייסנס ( Hisense) הוקם בשנת 1969 ומעסיק מעל ל- 69,000 עובדים ברחבי העולם. בשוק ה-TV הוא תופס את מקום השלישי והמכובד, ומקום ראשון בשוק הסיני. בשוק המקררים מחזיק המותג באוסטרליה את הנתח השוק השלישי ובמקום הראשון בדרום אפריקה. מחזור המכירות שלו נאמד ב- 148 מיליון דולר ב- 2016.
הייסנס מציע ליין מקררים רחב הכוללים נפחים שונים הנעים בין 100-629 ליטר, וכמו כן מגוון רחב של תצורות החל ממקרר ארבע דלתות, מקררי Side by side , מקררים הפוכים עם מקפיא תחתון, מקררי שתי דלתות ועוד.
מהנדסי הייסנס מתאימים את הטכנולוגיה ואת מאפייני המקרר לצרכן ולמזג האוויר הים תיכוני, ומציגים לצרכן מקררים עם המילה האחרונה מבחינה טכנולוגית, מוצר איכותי וכמובן value for money גבוה.
מקרר הדגל – RQ81 מציג פונקציונאליות גבוהה, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר מנקודת מבטו של הצרכן העולמי והתייחסות לכל הנקודות הרגישות לצרכן הישראלי.