כותרות אחרונות
Search

ענק האלקטרוניקה הייסנס / Hisense כובש בסערה את שוק המקררים ומשנה את מפת מוצרי החשמל העולמית

ענק האלקטרוניקה הייסנס / Hisense כובש בסערה את שוק המקררים ומשנה את מפת מוצרי החשמל העולמית

קבוצת ח.י. יבואנית ומשווקת הייסנס בישראל, משיקה כעת את מקרר הדגל מדגם RQ81.

הייסנס מציגה במקרר RQ81 הנדסת אנוש פורצת דרך בשילוב עם עיצוב עוצר נשימה וגימור ברמה הגבוהה ביותר.

כחלק ממגמת העיצוב של הייסנס, הסוחפת את השוק, המקרר אינו רק עוד "קובייה" במטבח אלא חלק מתפיסת עיצוב כוללת, שמטרתה לשדרג את מראה המטבח, בעזרת מקרר בעל דלת זכוכית בצבע שחור מבריק או לבן עם טקסטורה מעודנת ומרשימה.

 זו לא הפעם הראשונה שענק האלקטרוניקה הסיני "הייסנס" נמצא בכותרות. אחרי שהשיק בארץ מרכז מו"פ לאיתור רכישה ושותפות עם חברות וטכנולוגיות ישראליות, והקים חברה בשיתוף  חברת הייטק ישראלית. מותג מוצרי החשמל "הייסנס", סוחף את העולם, ותופס את המקומות הראשונים בנתחי השוק ברחבי העולם ועכשיו גם בישראל. למעשה הייסנס נמצא בשוק הישראלי משנת 2008 והתמקד בעיקר במסכי טלוויזיה המיובאים על ידי חברת אקזיט בע"מ, וכיום הוא כובש שוק המקררים המיובאים על ידי קבוצת ח.י.
 

תאגיד הייסנס ( Hisense)  הוקם בשנת 1969 ומעסיק מעל ל-  69,000  עובדים ברחבי העולם. בשוק ה-TV הוא תופס את מקום השלישי והמכובד, ומקום ראשון בשוק הסיני. בשוק המקררים מחזיק המותג באוסטרליה את הנתח השוק השלישי  ובמקום הראשון בדרום אפריקה. מחזור המכירות שלו נאמד ב- 148 מיליון דולר ב- 2016. 
 

הייסנס מציע ליין מקררים רחב הכוללים נפחים שונים הנעים בין 100-629 ליטר, וכמו כן מגוון רחב של תצורות  החל ממקרר ארבע דלתות, מקררי Side by side , מקררים הפוכים עם מקפיא תחתון, מקררי שתי דלתות  ועוד.

מהנדסי הייסנס מתאימים את הטכנולוגיה ואת מאפייני המקרר לצרכן ולמזג האוויר הים תיכוני, ומציגים לצרכן מקררים עם המילה האחרונה מבחינה טכנולוגית, מוצר איכותי וכמובן value for money  גבוה.
 
 מקרר הדגל – RQ81 מציג פונקציונאליות גבוהה, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר מנקודת מבטו של הצרכן העולמי והתייחסות לכל הנקודות הרגישות לצרכן הישראלי.

החל מתא ייעודי השומר על טריות הפירות הנמצא בדלת המקרר ובדיוק בטמפרטורה הנכונה שלא תפגע בפירות הרגישים לקור, מגירת אפס המיועדת לשמירה על טריות מוצרי החלב והדגים , תאורת לד  היקפית גם במקפיא, דבר שלא תמצאו בחלק מהמקררים בשוק הישראלי , פתיחת מגירות  המקרר בצורה מלאה גם כאשר דלתות המקרר נמצאות ב- 90 מעלות, מדפי אחסון בדלת רחבים יותר מהממוצע בשוק ( 21 ס"מ) שיפנו לכם יותר מקום במדפי המקרר, והדבר החשוב ביותר סדר- חשיבה נכונה לאחסון הפריטים במקרר בשיטת  ה- 30/70  בנוסף בעזרת  מערכת הקירור הדו מוקדית (TWIN AIR) המופעלת על ידי שני מאיידים  המזינים בנפרד את תא המקרר ותא המקפיא נמנע מעבר ריחות וקיפאון בין תאי הקירור.  לוח הבקרה הנמצא בדלת המקרר מאפשר שליטה  נפרדת  בכל אחד מהתאים במקפיא ויוצר אזורי קירור מותאמים אישית.המקרר מונע באמצעות מדחס דינמי – אינוורטר, המתאים עצמו לפעילות המקרר וחוסך עד שלושים אחוז מצריכת החשמל.
 

קבוצת ח.י מעניקה לצרכנים שקט לאורך זמן ומעניקה
להם בין 3 ל-  10 שנות אחריות (3+7). למוצר החשמלי הכי חשוב בבית.

אודות
קבוצת ח.י. משווקת הייסנס בארץ, הינה אחת הקבוצות המובילות בישראל ליבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת. הקבוצה מאגדת בתוכה מס' חברות הפועלים בתחום שונים: שיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, שיווק רכיבים לתעשייה, שיווק מוצרי תקשורת וכן חברת שירות ולוגיסטיקה. בין המותגים המיוצגים על ידי הקבוצה: LG, Ariston, Bellers, Gorenje, Hisense , Seagate , , wd, Asko SanDisk ועוד…