כותרות אחרונות
Search

עסקה משמעותית לחברת הבת של "ביג" בסרביה !

 

עסקה משמעותית  לחברת הבת של "ביג" בסרביה ! 

חברת הבת "ביג סי אי אי"  מרחיבה את  פעילותה לתחום המשרדים בפריים לוקישן בבירת סרביה בלגראד. 

היקף העסקה כ – 78  מיליון אירו ו"ביג" רוכשת 50 אחוז מהפרויקט.

 

הפרויקט אשר בנייתו תושלם במהלך 2021 כבר מושכר לחברת תוכנה בינלאומית  מובילה   לתקופה של 10 שנים

 

חי גאליס, משנה למנכ"ל "ביג" – צילום: יח"צ

 

חי גאליס, משנה למנכ"ל "ביג", מציין כי "ביג" רואה בסרביה מנוע צמיחה משמעותי. הפרויקט החדש, בו לראשונה נכנסת ביג לתחום המשרדים, מרחיב את תמהיל פעילותה בסרביה ומחזק את היותה שחקן נדל"ן מניב משמעותי בסרביה.

 

"ביג" מרכזי קניות, מדווחת על עסקה משמעותית  לחברת הבת של "ביג" בסרביה: חברת הבת ביג סי אי אי (מוחזקת 78.5% עי ביג מרכזי קניות)  מרחיבה את  פעילותה לתחום משרדים. במסגרת זו  חתמה חברת הבת של "ביג" על הסכם עם יזם מקומי לרכישת 50% בקרקע בשטח של כ 8600 מ"ר, הממוקם בבלוק 42 שהינו מיקום מרכזי במרכז העסקים של בלגרד החדשה. שווי הקרקע כ –  20 מיליון יורו  (100%) וסך עלות הפרויקט כולו כ-78 מיליון יורו.

 

הדמייה: יח"צ

 

על השטח יבנה פרויקט משרדים, בו תחזיק "ביג" 50% , שיכלול כ – 34,000 מ"ר משרדים. הפרויקט, שבנייתו צפויה להסתיים במהלך שנת 2021, כבר מושכר לחברת תוכנה בינלאומית מובילה, אשר הפרויקט ישמש עבורה כקמפוס הראשי באזור, יבנה מראש בהתאמה לצרכיה ויתן מענה לאלפי העובדים שהחברה עתידה להעסיק. ההסכם עם חברת המחשוב הגלובלית הוא לתקופה של 10 שנים וכולל אפשרויות הארכה עוקבות לפי שכ"ד שמשקף  הכנסה תפעולית שנתית (NOI) של כ- 6.7 מיליון אירו. לאחר השלמת השכרת כל שאר השטחים בפרויקט, הפרויקט צפוי להניב NOI של כ- 7.9 מיליון אירו בשנה.

 

חי גאליס, משנה למנכ"ל "ביג", מציין כי "ביג" רואה בסרביה מנוע צמיחה משמעותי. הפרויקט החדש, בו לראשונה נכנסת "ביג" לתחום המשרדים, מרחיב את תמהיל הפעילות של החברה בסרביה ומחזק את היותה שחקן נדל"ן מניב משמעותי בסרביה.

 

הדמייה: יח"צ

 

 "ביג" פועלת בסרביה באמצעות חברת בת "ביג CEE"  ומחזיקה נכסים בסרביה נכסים בהיקף של כ-600 מיליון שח (חלק "ביג").