כותרות אחרונות
Search

ערב השנה החדשה אוטוטו מגיע וזה הזמן להחליט איך לחגוג את הערב הנוצץ….

המועדון החם ביותר בעיר – הבית

ערב השנה החדשה אוטוטו מגיע וזה בדיוק הזמן הנכון לעשות חשבון נפש, לקחת החלטות לקראת העתיד החדש ויותר מכל להחליט איך לחגוג את הערב הנוצץ ביותר בשנה!

אז לאלו מכם שהחליטו לוותר (ובצדק) על הצפיפות במועדונים, המנות היקרות להחריד במסעדות וההליכה הדחוקה במדרכות העיר ולהפיק מסיבת חלומות בבית, הנה כמה טיפים לרכישת פריטי עיצוב שיהפכו את החלל הפרטי שלכם למקום המבוקש ביותר בעיר.

הערב הנוצץ ביותר בשנה כבר בפתח ורבים עדיין מתלבטים כיצד לציין את השנה האזרחית החדשה. עם השנים החגיגות ההמוניות במועדונים הגדולים התמתנו, ואנשים רבים מעדיפים לערוך מסיבות אינטימיות בקרב חברים קרובים במקום החם ביותר – בבית. בניגוד למסיבות הציבוריות, ההוצאות של מסיבה ביתית נמוכות יותר והתנאים נוחים למארחים ולאורחים יחדיו.

רשתות העיצוב וכלי הבית השונות מציעות בימים אלו  מבחר רחב של כלי אירוח בדקורציות מגוונות ומיוחדות. הקישוטים המנצנצים, הכוסות הצבעוניות, דליי קרח ושמפניירות נוצצות הן חלק מהפריטים שתוכלו למצוא בימים אלו בחנויות בהנחות שונות לקראת סוף השנה וחידושי מלאים. לאלו מכם שעדיין מתלבטים או לא יודעים איך ומאיפה להתחיל את הפקת המסיבה, אספנו מספר טיפים שיעזרו לכם לצלוח את השנה החדשה בקלות אבל יותר חשוב בסטייל.

הדרך להנאה מתחילה במשקה טוב

אין חגיגת סילבסטר בלי קצת אלכוהול. רשת Arcosteel Kitchen מציעה מגוון כוסות וכלי הגשה למשקאות אלכוהוליים מיוחדים לסילבסטר. גביעי יין, שמפניירות דקורטיביות, כוסות קוקטייל ומגוון כוסות lowball ושוטים. כל מה שצריך הוא להשתעשע עם המבחר, הצורה והצבע וליצור בר עמוס בכל טוב. אתר השופינג Adika מציע סטים צבעוניים ומדליקים של תחתיות לכוסות, מפיות, כוסות וצנצנות זכוכית וקשים תואמים, לאלה שמחפשים צורות הגשה קצת פחות קונוונציונאליות.

כאשר אנו מארגנים מסיבה למספר רב של משתתפים ונערכים עם כלי הגשה וכוסות שתייה חשוב לזכור שאפשר להגיש מספר עיצובים בסגנון של מיקס אנד מאץ' וליצור שפה אחת למסיבה.

arcostil 2

 

הכל מתחיל בכסף

בערב החגיגה וודאו שיש לכם לפחות פריט אחד מכסף המוצב במרכז חלל החדר. כלי המתכת המבריק הוא כשלעצמו משדר נוכחות, חוזק ותחושה של מודרניזם ועיצוב עכשווי. המתכת הכסופה מופיעה בשלל אביזרי נוי כמו שולחנות קפה, גופי תאורה, אגרטלים, כריות נוי, פמוטים והיום ניתן למצוא אותה כמעט בכל חדר בבית.

arcostil 3

 היו לראש וועדת קישוט של עצמכם
ישנן אין ספור דרכים לקשט את חלל הבית. אתר השופינג Adika מציע מגוון רחב של פריטים ואקססוריז שיוסיפו הרבה הומור ואופי למסיבה. מארזי קשיות בצורת נשיקה, קישוטי נייר וקרטון צבעוניים, מארזי נרות בצורות קאפקייס או פונפונים, מובייל זוהר וסרטי קישוט מנצנצים בצורות מרטיני או נעלי עקב שיעניקו את אווירת המסיבה לחלל.  רשת IDdesign מציעה מגוון פרטי נוי  מיוחדים שיכולים לשדרג בין רגע את החלל. לדוגמא: אגרטלים בצבעים חזקים ובצורות א-סימטריות, שיכניסו אמירה מיוחדת לחלל, לשולחן ולבר המשקאות. "את הפשטות ניתן לשבור ולשדרג בעזרת אבזור" מציינת אורה הר- לב, הקניינית הראשית ברשת IDdesign, "גבישי זכוכית צבעוניים בתחתית, שילוב של זרדים עם פרחים טבעיים ועוד".

arcostil 4

עמעמו את האורות
במסיבות הסילבסטר, חשוב מאור ליצור אווירה נעימה, הדרך הטובה והבטוחה היא בשימוש בגופי תאורה שיאירו את החלל וישאירו חותם עיצובי. לדברי מיכל איתני-פארי, סמנכ"ל הסחר ברשת ביתילי: "בשנים האחרונות חל שינוי מהותי בשימוש ובמודעות לגופי תאורה בעולם כולו: אנו עדים למעבר בין שימוש בתאורה למטרות תפוקת אור בלבד, לשימוש באפקטים ובגופי תאורה לעיצוב החדר וליצירת אווירה חמימה. כיום, הדרישה היא לעיצוב כולל. ברשת ביתילי ניתן יהיה למצוא מגוון גופי תאורה ייחודיים, החל מגוף תאורה בצורת מאוורר ועד שנדלירים נוצצים, למי שאינו רוצה להשקיע בגוף תאורה, אני ממליצה להאיר את החלל בעזרת נרות שיכולים להשתלב בכלים ייעודים או בפמוטים מעוצבים".

arcostil 5

עם כל הכבוד לעיצוב, לאכוהול או למסיבה עצמה, הדבר היחידי שנותר לנו ביום למחרת האירוע הם התמונות שהעלינו לאינסטגרם. אתר השופינג Adika מציע מארזי PhotoBooth שונים במיוחד לאירועים מסוג הזה: קישוטי קרטון עם מוטיבים הוליוודיים זוהרים שיהפכו כל תמונה במסיבה לפיצ'ר שאין שני לו.