כותרות אחרונות
Search

ערד טקסטיל מציגה קולקציית חלוקי הרחצה המפנקים.

צילום: עדי גלעד

 

ערד טקסטיל מציגה: קולקציית חלוקי הרחצה המפנקים.

 

אחד הדברים שמשדרגים כל חוויה בספא מפנק או בית מלון יוקרתי היא תחושת השלווה הרכה של חלוק רחצה שיודע לספוג ולעטוף את הגוף בנעימות.

 

חלוקי הרחצה של ערד טקסטיל הינם שם דבר במלונות הפאר ומועדוני הספא המובחרים בארץ ובעולם. כעת, ניתן לרכוש חלוקי רחצה איכותיים לנשים, גברים, נוער וילדים, ולהוסיף לבית את אותה התחושה של חופשה יוקרתית. סט חלוקים כזה יכול להיות גם מתנה נהדרת עבור הקרובים לכם.

צילום: עדי גלעד

 

ערד טקסטיל מציגה מבחר עשיר של חלוקים: פיקה, מגבת וחלוקים לילדים ונוער במגוון מידות וצבעים, ביניהם שמנת, אפור, ורוד, סגול, טורקיז, לבן קלאסי ועוד…

 

חלוק פיקה הינו פריט לבוש ביתי המעניק תחושת חופש אמיתית להסתובב בבית מתנה אלגנטית ומפנקת במיוחד לכל ימות השנה, עשוי 100 אחוז כותנה. בד הפיקה ידוע ככזה הממעט להתקמט, גמיש מאוד וסופג לחות בצורה מושלמת, סבירות מינימלית לאלרגיה בעור.

 

צילום: עדי גלעד

 

סוג נוסף ופופולרי של חלוקים הוא חלוקי מגבת עבים בעלי יכולת ספיגה גבוהה, המגיעים בשלל צבעים ועשויים מבדים רכים במיוחד 100 אחוזי כותנה ועם קפוצ'ון.

 

ערד טקסטיל פועלת למעלה מ-40 שנה בשיווק מוצריה לבתי המלון היוקרתיים בארה"ב, אירופה וישראל. לאחרונה החברה הרחיבה את הפעילות בתחום הטקסטיל הדקורטיבי ומציעה מגוון רחב של פתרונות חדשניים לעיצוב ושדרוג  הבית, בתי מלון ובתי הארחה.

 

מחירים: 171.60-79.60 ש"ח

ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין

www.aradtextile.com