כותרות אחרונות
Search

ערכת גיימינג מושלמת במהדורה צבאית מוגבלת

צילום: יח"צ חו"ל

 

ערכת גיימינג מושלמת במהדורה צבאית מוגבלת!

מותג הגיימרים המוביל "MARVO", המתמחה בציוד גיימינג מקצועי לקהל חובבי המשחקים, מציג ערכת גיימינג שלמה הכוללת מקלדת, עכבר, פד ואוזניות מקצועיות, המובאת במהדורה מוגבלת עם אורות צבעוניים מתחלפים ופרינט קומופלאז' צבאי מדליק!

 

עולם צרכנות הגיימינג תפס תאוצה בשנים האחרונות עם פריטים ייחודיים וסופר מקצועיים, אשר מובאים כיום לשחקנים שמעוניינים לשפר את רמת ביצועיהם בצורת חבילות שלמות ומושלמות. אלו כוללות את כל הפריטים הנחוצים למשחקי מחשב וקונסולות בסגנון אחיד ובמחיר משתלם.

 

מותג הגיימרים המוביל מציע חבילת ציוד במהדורה צבאית מדליקה ומוגבלת. החבילה כוללת אוזניות סטריאו עם תאורת לד אחורית ומיקרופון רגיש וגמיש, המגיעות יחדיו עם מתאם אוזניות המתאים לקונסולות משחק פלייסטיישן ואקס בוקס.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

האוזניות הינן סטריאו 2.0 עם מיקרופון Omnidirectional רגיש הקולט מכל צדדיו. כמו כן, כולל הסט פד לעכבר העשוי משטח בד איכותי ונוח במיוחד, המתאים לשימוש עם עכברי לייזר או עכברים אופטיים.

 

למשטח שמידותיו 3X300X800 תחתית מחוספסת מונעת החלקה. מקלדת הגיימרים בסט מסוג Membrane כוללת 104 מקשים עם אורך חיים גבוה במיוחד (5 מיליון לחיצות). המקלדת מגיעה עם תאורה צבעונית משתנה בחלקה התחתון וממשק חיבור USB 2.0.  העכבר הינו אופטי Dpi 3200 בעל 6 מקשים עם אורך חיים של 3 מיליון לחיצות ותאורה צבעונית משתנה הכוללת 4 צבעים שונים. מחיר הערכה כולה: 299 שקלים.

 

"MARVO" – להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה:  www.Sel.co.il