כותרות אחרונות
Search

"פדני" מציגה קולקציית תכשיטים חדשה המשלבת לראשונה בעולם היוקרה בין סרמיק, זהב 18 קארט ויהלומים !

צילום: אורי לבני

Padani ceramic collection !

"פדני" מציגה קולקציית תכשיטים חדשה המשלבת לראשונה בעולם היוקרה בין סרמיק, זהב 18 קארט ויהלומים !

"פדני" משיקה קולקציית תכשיטים חדשה "Collection  Padani Ceramic" קולקציית תכשיטים המשלבת בין פרח הויולטו בעיצוב המקורי של פדני עם סרמיק שחור.

 

צילום: שי כהן-ארבל

 

שילוב ייחודי ובלעדי לפדני של אלמנט הסרמיק השחור עם זהב לבן או זהב אדום 18 קארט ושיבוץ יהלומים. בין התכשיטים בקולקציה החדשה: שרשראות עניבה, שרשראות אופנה עם פרחי ויולטו, צמידים, טבעות במגוון עיצובים, טבעות פתוחות כפרסה או סגורות במראה אוברסייז, טבעות עדינות, עגילים צמודים, עגילים נופלים ועוד.

 

צילום: אורי לבני

 

פרח הויולטו בעיצוב המקורי של פדני מסמל את כתר המידות הטובות והפך לסמל המותג פדני. הפרח מורכב מארבעה עלי כותרת, כשאחד מהם הפוך ומופנה כלפי מעלה. אסימטריה זו היא שהופכת את הפרח לייחודי ושונה ויוצרת שלמות חדשה והרמונית המושכת את העין. פרח הויולטו מעטר מספר קולקציות תכשיטים בעיצוב מקורי של פדני, כאשר בקולקציית הסרמיק החדשה פרח הויולטו מחבר ומשלב משלב בין הזהב הלבן והזהב האדום היוקרתי, יהלומים ואחד מהחומרים החדשניים ביותר בתחום התכשיטים – הסרמיק. השילוב בין סרמיק שחור לזהב וליהלומים הוא חדשני אופנתי ועדכני, ומחבר בין עיצובים קלאסיים של עולם היוקרה לבין החדשנות האופנתית העכשווית ביותר, של עיצובים צעירים ועדכניים.

 

צילום: אורי לבני

 

טווח המחירים החל מ 2,360 ₪

להשיג ברשת חנויות פדני ברחבי הארץ PADANI