כותרות אחרונות
Search

חברת "קפה לנדוור" נכנסת אל שוק הקפסולות ומשיקה: קולקציית קפסולות תואמות נספרסו של קפה לנדוור

חברת "קפה לנדוור" נכנסת אל שוק הקפסולות ומשיקה: קולקציית קפסולות של קפה "לנדוור"

"קפה לנדוור", יצרנית הקפה הוותיקה בישראל, נכנסת לשוק קפסולות הקפה עם קפסולות אלומיניום תואמות "נספרסו". תהליך הפיתוח של הקפסולות ארך יותר משנתיים וכעת החברה משיקה קולקציית קפסולות ב-4 דרגות חוזק:

קפסולות קפה לנדוור ריסטרטו קרדיט

 

צילום: קפה לנדוור

 Balanced – דרגת חוזק 6: קליית אספרסו עדינה השומרת על הטעמים המקוריים של זני הקפה. התערובת משלבת זני ערביקה ורובסטה מובחרים לטעם מאוזן ונעים. מתאים לחובבי קפה עדין.

קפסולות קפה לנדוור ריסטרטו 

 

צילום: קפה לנדוור

 Ristretto – דרגת חוזק 8: תערובת המורכבת מ- 100% פולי ערביקה מובחרים מאפריקה ומרכז אמריקה. הפולים עוברים קלייה ארוכה המייצרת טעם מעודן וארומטי, עם גוף בינוני ומעט חומציות.

קפסולות קפה לנדוור ריסטרטו 

 

צילום: קפה לנדוור

 Classic – דרגת חוזק 9: קליית אספרסו מסורתית המשלבת זני ערביקה מדרום אמריקה יחד עם פולי רובסטה הודיים. גוף בינוני עם טעם מלא וקטיפתי.

קפסולות קפה לנדוור ריסטרטו 

 

צילום: קפה לנדוור

 Supremo – דרגת חוזק 10: תערובת המשלבת ערביקה מדרום אמריקה עם שני זני רובסטה להדגשת המרירות, קלייה ארוכה בטמפרטורה נמוכה לקבלת גוף מלא וטעם חזק במיוחד.

 

הקפסולות ימכרו בשלב הראשון בחנות הקפה של לנדוור ברמת החייל, בחנות האינטרנטית ובמספר סניפים נבחרים של רשת לנדוור (אבן גבירול ורמת החייל בתל אביב, גבעתיים, מוצארט חיפה, אושירה כפ"ס וחולון).

 

כל חבילת קפסולות מכילה 10 יחידות וכל קפסולה מכילה כ-5 גר' קפה אספרסו קלוי וטחון.

 

הקפסולות החדשות של "לנדוור" הן הראשונות מבין תואמות הנספרסו, אשר עשויות מאלומיניום זהה לקפסולות של "נספרסו", המבטיח פעולה חלקה ושמירה מיטבית על הקפה. שאר קפסולות הקפה התואמות עשויות מפלסטיק שעשוי לפגום במכונה ואינו מבטיח שמירה על טריות הקפה. 

קפסולות קפה לנדוור ריסטרטו  צילום: קפה לנדוור

אורי פדרמן, מנכ"ל קפה "לנדוור" : "אנו שמחים וגאים להיכנס לאחד השווקים החשובים ביותר בענף הקפה וזאת לאחר הליך פיתוח ארוך ומורכב. היום אנו מביאים לשוק מוצר חדשני, עם בידול משמעותי מהמתחרים, יחד עם האיכות והמקצועיות הידועים של "קפה לנדוור". בזכות הקפסולה שלנו, נוכל להנגיש את הקפה שלנו למאות אלפי צרכני קפסולות בישראל, שייהנו מקפסולות קפה איכותיות ביותר, שאינן פוגמות במכונה ושומרות על טריות הקפה לאורך זמן".

 

מחיר מומלץ לצרכן: 19.5 ₪ לשרוול המכיל 10 קפסולות.
כשרות: בד"צ העדה החרדית.
להשיג בחנות הקפה של לנדוור ברמת החייל ובאתר: https://www.landwer.co.il/

 

אודות "קפה לנדוור"                                                                                        

חברת "קפה לנדוור", הקיימת מאז 1919, הינה יצרנית הקפה הותיקה בישראל והשנייה בגודלה בארץ. מפעל הקפה של "לנדוור", הינו המשוכלל והמתקדם מסוגו בישראל. המפעל מייצר קפה איכותי מפולי הקפה הטובים בעולם. קפה לנדוור פועלת בשוק הקמעונאי דרך אסם – נסטלה, בשוק המקצועי הפונה לבתי קפה ומסעדות, בשוק המשרדי בפניה ישירה למשרדים ובשוק הפרטי באמצעות חנות הקפה ואתר אינטרנט חדשני. בנוסף, "קפה לנדוור" הינה היבואנית הבלעדית לישראל של קפה illy האיטלקי, מותג האספרסו היוקרתי בעולם.