כותרות אחרונות
Search

פורד הכריזה על אפליקציית Wake Me App כזוכה באתגר המפתחים של SYNC AppLink בתל אביב

הסתיים אתגר המפתחים של SYNC AppLink בתל אביב

  • פורד ערכה את אתגר המפתחים SYNC AppLink הראשון אי פעם במזרח התיכון, והדריכה מפתחים ויזמים ביצירת אפליקציות חדשות אשר משפרות את חוויית השימוש בטלפון סלולרי בעת הנהיגה.

  • Wake Me App, אשר פותחה על ידי שני מתכנתים, זכתה בפרס הגדול – פורד פיאסטה חדשה מתוך כמעט 50 רעיונות שהוגשו על ידי מפתחים בודדים וצוותים.

  • צוות מפתחי Wake Me App מינף את ממשק פיתוח האפליקציות SYNC AppLink של פורד, על מנת ליצור אפליקציה חדשנית אשר מפקחת על מצב העירנות של הנהג ומאפשרת לקבל התרעות בזמן אמת.

פורד בחרה באפליקציה Wake Me App, אשר מפקחת על מצב העירנות של הנהג, כזוכה בתחרות המפתחים SYNC AppLink של פורד בתל אביב. ההאקטון, שנמשך 24 שעות – ב-11-12 באוקטובר – כלל למעלה מ-150 מפתחי אפליקציות, ונערך בחסות משותפת של חברת WeiserMazars. האפליקציה הזוכה נבחרה על ידי פאנל של שופטים אשר ייצגו את צוות הפיתוח הטכנולוגי של פורד, קרנות הון סיכון וכן מירוצי מכוניות.

״יש בתל אביב בסיס מדהים של מפתחים טכנולוגיים, והכשרון והיצירתיות שראינו בקרב הקבוצות המשתתפות היה יוצא מן הכלל״, אמר סקוט ליונס, פיתוח עיסקי וקשרי שותפים, מכוניות ושירותים מחוברים, פורד אירופה. ״Wake Me App בלטה הודות לשימוש החדשני שלה בכלי הפיתוח החדשים של SYNC AppLink, אשר ממנפים את המידע הזמין במכונית על מנת ליצור אפליקציות דינמיות לשימוש ברכב״.

Wake Me App מנטרת את סימני העירנות של הנהג/ת בשלבים שונים של הנהיגה, ומספקת התרעות המשתנות בהתאם למצבו או מצבה. המפתחים – פאבל קמינסקי ושי משעלי – מינפו את הגירסה העדכנית של ממשק פיתוח האפליקציות של AppLink ואת היכולות החדשות של SYNC 3 לצורך יצירת האפליקציה.

כאשר האפליקציה מבחינה בסימני נמנום אצל הנהג, היא מספקת סדרה של התרעות שונות על מנת ליידע את הנהג לגבי מצבו, לרבות צלצולים קוליים, הגברת עוצמת הקול של הרדיו ואפילו שליחה אוטומטית של מסרונים וביצוע שיחות טלפון אל רשימת אנשי הקשר של הנהג.

אפליקציות זוכות נוספות כללו את Red Alert (מקום שני), אפליקציה אשר מזהירה נהגים בישראל מפני איום בטחוני פוטנציאלי; ו-Karpoolz (מקום שלישי), אפליקציית נסיעות משותפות למשפחות, שמאפשרת להורים לנהל את הפעילויות החברתיות של ילדיהם אחרי שעות הלימודים. האפליקציה שזכתה בציון לשבח, Green Light, מציגה ספירה לאחור ברמזורים המתקרבים בדרך.

ford 2

צילום: מיכאל חיינובסקי

פורד מציבה בפני מפתחים אתגר: ליצור אפליקציות מקוריות, אשר ממנפות את התכונות החדשות הכלולות ב-AppLink וב-SYNC 3 – לרבות מסך המגע הקפסיטיבי של המערכת, הזיהוי הקולי המשופר ויכולות הצגת התמונות – על מנת לשפר את חוויית השימוש של הלקוחות בעת הנהיגה.

כזוכים בפרס הגדול, קמינסקי ומישעלי יקבלו מפורד מכונית חדשה לגמרי מדגם פורד פיאסטה 2016 וכן 75,000 שקלים, כמו גם שירותים בשווי 7,500 דולרים מחברת WeiserMazers. האפליקציה הזוכה עשויה להיות מוצעת בעתיד לנהגים בדגמי פורד אשר מצוידים במערכת SYNC 3.

הזוכים במקום השני קיבלו 44,000 שקלים מפורד ושירותים בשווי 5,000 דולרים מחברת WeiserMazers. הזוכים במקום השלישי קיבלו 22,000 שקלים מפורד ושירותים בשווי 2,500 דולרים מחברת WeiserMazers. לזוכים בציון לשבח הוענקו שירותים בשווי 32,500 דולרים מחברת WeiserMazers.

פורד תערוך בקרוב גם את אתגר המפתחים של AppLink הראשון מסוגו באירופה, שיתקיים במהלך 2-3 בנובמבר בדבלין, אירלנד. מידע נוסף על אודות תוכנית המפתחים של פורד זמין בכתובת זו: developer.ford.com.

אודות פורד מוטור קומפני

פורד מוטור קומפני, מובילה עולמית בתעשיית הרכב הפועלת מדטרויט, מישיגן, מייצרת ומפיצה מכוניות על פני שש יבשות. עם כ-195,000 עובדים ו-66 מפעלים ברחבי העולם, מותגי הרכב של החברה כוללים את פורד ולינקולן. החברה מספקת שירותים פיננסיים באמצעות חברת Ford Motor Credit. לקבלת מידע נוסף על אודות פורד ומוצריה ברחבי העולם, אנא בקרו באתר www.corporate.ford.com.

לפורד יש היסטוריה של למעלה מ-60 שנות פעילות במזרח התיכון. היבואנים-ספקים המקומיים של החברה מפעילים יותר מ-155 סניפים באיזור, ומעסיקים באופן ישיר למעלה מ-7,000 איש. למידע נוסף על אודות פעילותה של פורד במזרח התיכון, אנא בקרו באתר www.me.ford.com.

אודות WeiserMazars

WeiserMazars מספקת תובנות והיא בעלת ניסיון והתמחות בחשבונאות, מיסוי ושירותי יעוץ. אנשי המקצוע המיומנים של החברה ממנפים מאז שנת 1921 את המומחיות הטכנית וההיכרות שלהם עם התעשיה על מנת ליצור פתרונות מותאמים אישית, שיסייעו ללקוחות להתמודד עם אתגרים. כפירמה האמריקנית העצמאית החברה בקבוצת Mazars, יש ל-WeiserMazars טווח עולמי של -15,000 אנשי מקצוע ביותר מ-70 מדינות. במישור המקומי והבינלאומי WeiserMazars בונה מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחותיה, באמצעות התייחסות לצרכים הספציפיים שלהם, יצירת ערך ושיפור הביצועים הארגוניים שלהם. www.weisermazars.com