כותרות אחרונות
Search

פורד מוסיפה את הרשת החברתית מבוססת האודיו HearMeOut הישראלית אל סביבת AppLink

הישארו מחוברים ושמרו על הבטיחות בעת הנהיגה בעודכם מעלים הודעות קוליות אל הרשתות החברתיות המועדפות עליכם, לרבות פייסבוק וטוויטר, באמצעות אפליקציית HearMeOut הישראלית המשולבת ב-SYNC AppLink

חברות הייטק ישראליות בעלות רעיונות ומוצרים מוזמנות להצטרף אל אתגר המפתחים של SYNC AppLink של פורד, הראשון מסוגו שעורכת החברה באיזור, אשר יתקיים בתל אביב ב-11-12 באוקטובר, 2015

פורד הודיעה, כי HearMeOut – הרשת החברתית מבוססת אודיו אשר הושקה בשנה האחרונה תתמוך בטכנולוגיית SYNC AppLink. הפלטפורמה מאפשרת לאנשים לפרסם ולהאזין לקטעים קוליים באורך מירבי של 42 שניות דרך מגוון רשתות חברתיות, לרבות פייסבוק, טוויטר והפלטפורמה של HearMeOut  עצמה.

עם הצטרפותה של HearMeOut לקהילה העולמית של AppLink , פורד מציעה כעת חוויית מדיה חברתית יחודית, המותאמת בדיוק לשימוש בעת הנהיגה. ברגע שיתחברו אל SYNC AppLInk באמצעות מכשירי האנדרואיד או ה-iOS שלהם, יוכלו בעלי רכב פורד בשווקים נבחרים לתקשר עם HearMeOut ללא מגע.

AppLink  היא טכנולוגיית תוכנה עבור SYNC ,מערכת החיבור התוך-רכבית עטורת הפרסים של פורד, המשולבת בחמישה מיליון כלי רכב של פורד ברחבי העולם. המערכת מאפשרת לנהגים לבצע שיחות טלפון, לשלוט במוזיקה ולבצע פעולות אחרות ללא מגע, באמצעות פקודות קוליות אשר מעניקות לנהגים שליטה קולית באפליקציות סלולריות, ומסייעות להם לשמור את הידיים על ההגה ואת העיניים על הכביש.

הודות לשילוב של HearMeOut ב-SYNC AppLink  נהגים יוכלו להקליט את מחשבותיהם ולשמוע את הפיד החברתי שלהם בלי לגעת או אפילו להביט בטלפון הסלולרי שלהם. ״זה אומר שהם יוכלו להישאר מחוברים ולהישאר בטוחים – עם ידיים על ההגה ועיניים על הכביש״, אמר סקוט ליונס, מנהל פיתוח עיסקי ושותפים בחטיבת כלי רכב ושירותים מחוברים של פורד.

ford 1

זוהי האפליקציה הראשונה המיועדת ל-AppLink אשר מגיעה מקהילת הטכנולוגיה הישראלית, זאת, בעת שפורד מגבירה את מאמציה למשוך סטארטאפים ישראלים ולשתף עימם פעולה.

״זה מדהים להיות חלק מהמאמצים החשובים לשלב שימוש במדיה חברתית בעת הנהיגה. עבדנו קשה יחד עם הצוות של פורד על מנת להפוך את המוצר שלנו ׳ידידותי לנהגים׳, ולדעת שזהו הצעד הראשון לקראת מתן אפשרות לכל אחד להישמע – בכל בזמן ובכל מקום״, אמר מורן צ’מסי, מייסד ומנכ״ל HearMeOut. .

עוד חברות ישראליות יכולות:

חברות הייטק או מפתחים אחרים בעלי רעיונות רלוונטיים שמעוניינים להיות מעורבים ב-Driveable יכולים להצטרף לאתגר המפתחים של SYNC AppLink של פורד הראשון מסוגו שנערך באיזור, אשר יתקיים בתל אביב ב-11-12 באוקטובר, 2015. האתגר בן 24 השעות יאפשר לצוותי פיתוח אפליקציות או מפתחים עצמאיים לעבוד עם צוותי מהנדסים ואנשי עסקים מובילים של פורד, כדי להפוך את הרעיונות שלהם למציאות בין לילה.

כלל הפרסים שיחולקו במסגרת האתגר יסתכמו בסכום של 320,000 שקלים, ויכללו פורד פיאסטה 2015 חדשה, שירותים רבי ערך מחברת היעוץ המובילה וויזר-מזרס, ערכות SYNC Development TDK, כמו גם כרטיסים ל-  Web Summit 2015 ועוד.

אתגר AppLink תל אביב יחל בשעה 9:00 ב-11 באוקטובר וצוותי הפיתוח מוזמנים להירשם און-ליין בכתובת https://www.getinthecartlv.com  עד ה-7 באוקטובר.

 

 

# # #

 

אודות  HearMeOut

HearMeOut  היא פלטפורמה, אשר מאפשרת למשתמשים להעלות ולשתף עדכוני אודיו קצרים (עד 42 שניות) אל הפיד המובנה באפליקציה או אל רשתות חברתיות אחרות. המשתמשים יכולים לנווט בקלות בתוך הפיד שלהם ולבחור להאזין לפוסטים המעניינים ביותר על פי התיאור והקיטלוג שלהם. יתרה מכך, פיצ׳ר ״מצב הנהיגה״ של האפליקציה מספק חווית גילוי תוכן שונה, במיוחד זו המתרחשת כאשר המשתמש לא יכול לשלוט במכשיר שלו (בעת נהיגה, ריצה, בישול וכדומה).

HearMeOut משפרת את חווית המדיה החברתית באמצעות מתן אפשרות צריכת תוכן אינטואיטיבית וחסכונית בזמן. גירסה של האפליקציה זמינה הן עבור מכשירי אנדרואיד והן עבור מכשירי iOS.

 

אודות פורד מוטור קומפני

פורד מוטור קומפני, מובילה עולמית בתעשיית הרכב הפועלת מדטרויט, מישיגן, מייצרת ומפיצה מכוניות על פני שש יבשות. עם כ-195,000 עובדים ו-66 מפעלים ברחבי העולם, מותגי הרכב של החברה כוללים את פורד ולינקולן. החברה מספקת שירותים פיננסיים באמצעות חברת Ford Motor Credit. לקבלת מידע נוסף על אודות פורד ומוצריה ברחבי העולם, אנא בקרו באתר www.corporate.ford.com.

 

לפורד יש היסטוריה של למעלה מ-60 שנות פעילות במזרח התיכון. היבואנים-ספקים המקומיים של החברה מפעילים יותר מ-155 סניפים באיזור, ומעסיקים באופן ישיר למעלה מ-7,000 איש. למידע נוסף על אודות פעילותה של פורד במזרח התיכון, אנא בקרו באתר www.me.ford.com.