כותרות אחרונות
Search

פותחים את השנה החדשה עם הפרלינים הכי טובים! של לואקר, עם מגוון בונבוניירות מרסי וממתקי טופיפי

חברת ליימן שליסל משיקה לקראת ראש השנה: 

את הפרלינים הכי טובים! של "לואקר" ורד הדולומיטים,
"טופיפי" במהדורת חג יוקרתית ומפנקת,
מגוון בונבוניירות "מרסי".


leiman 5

הפרלינים הכי טובים! של לואקר ורד הדולומיטים

leiman 3

פרלינים יוקרתיים בצורת ורדים, עשויים שוקולד מעולה, במילוי קרם אגוזים, עלי וופל פריכים ושבבי אגוזי לוז לואקר ורד הדולומיטים במהדורה מוגבלת של אריזת סלקשיין מהדורה חגיגית  המכילה פרלינים של שוקולד חלב, מריר ולבן.

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת המותגים  לואקר, משיקה לקראת ראש השנה: לואקר ורד הדולומיטים (Rose Of The Dolomites) – פרלינים יוקרתיים, מעוצבים בצורת פרחים, עשויים שוקולד מעולה, במילוי קרם אגוזים, עלי וופל פריכים ושבבי אגוזי לוז. באריזת סלקשיין המכילה 12 פרלינים מעולים של שוקולד חלב, מריר ולבן, המתאימה גם לצריכה אישית ומשפחתית וגם כשי לכבוד החג. הפרלינים של לואקר ורד הדולומיטים, כמו כל מוצרי לואקר, מיוצרים באיכות יוצאת דופן ובלתי מתפשרת, ומכילים רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים.

לואקר ורד הדולומיטים, פותח ויוצר בהשראת פרח ורד הדולומיטים הגדל בהרי האלפים המהווים חלק מהרי הדולומיטים. 12 פרלינים פרחוניים, עדינים ואלגנטיים המונחים כמו תכשיטים קטנים של שוקולד, עטופים כל אחד בנפרד לשמירה על טריותם, באריזה מהודרת, מעוצבת ויוקרתית ומבטיחים לאוהבי השוקולד חוויה של תענוג חדש ויוצא דופן.

מחיר והיכן ניתן להשיג:
את פרליני לואקר ורד הדולומיטים ניתן להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות. מחיר מומלץ לצרכן של לואקר ורד הדולומיטים מארז מכיל 150 גרם: מחיר מבצע ברשתות המובחרות 19.90₪. המוצר בעל כשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי),  בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

"טופיפי" במהדורת חג יוקרתית ומפנקת

leiman 2

טופיפי, ממתק ייחודי המשלב את הטעמים האהובים ביותר על כולם: שוקולד, נוגט, אגוז לוז וקרמל, מוצע לקראת ראש השנה במהדורה יוקרתית ומפנקת בעיצוב חגיגי ומיוחד לראש השנה:

  • טופיפי באריזה חגיגית מיוחדת וכפולה, המכילה 250 גרם של אושר מתוק

  • טופיפי, באריזה הרגילה (המכילה 125 גרם).

שתיהן מתאימות במיוחד כמתנה מתוקה לאלו שתבקשו לאחל להם שנה טובה וכיף גדול.

שוקולד טופיפי עשוי מאגוז לוז פריך מצופה בקרמל וקרם נוגט, מעליו מעטה שוקולד כהה ועשיר- צירוף אשר הופך את טופיפי לחוויה נעימה וטעימה לכל הגילאים ובמיוחד לאלו היודעים להעריך ממתק משובח.

מחיר והיכן ניתן להשיג:

את מהדורת החג של טופיפי ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.  לכבוד ראש השנה הן מוצעות במחירי מבצע :  טופיפי  250 גרם: 21.90 ₪, טופיפי 125 גרם: 10.90 ₪

שוקולד טופיפי מיובא ומשווק בישראל ע"י ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון.  ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.

 

שנה טובה ומתוקה עם מרסי !

leiman 1

 חברת ליימן שליסל מציעה מגוון בונבוניירות מרסי  במחירי מבצע לכבוד ראש השנה. קולקציית הבונבוניירות המעולות והמפנקות הן בעיצוב חדש ומהודר. 

עם בוא השנה החדשה מאחלת חברת ליימן שליסל  שנה טובה ומתוקה עם הבונבוניירה הכי טובה ומציעה קולקציה מיוחדת, מגוונת וחגיגית של בונבוניירות מרסי במבחר טעמים, גדלים וצורות. בונבוניירות מרסי – מכילות אוסף מדהים של שוקולדים, במגוון טעמים, מוצעות במגוון אריזות מעוטרות בעיצוב אלגנטי וייחודי  לראש השנה שבהן כל אצבע של שוקולד עטופה  בנפרד:

  • בונבוניירת מרסי באריזה האדומה הקלאסית, מוצעת במהדורה חגיגית של 250 גרם ובאריזת חג של 400 גרם, כל אחת מכילה אצבעות שוקולד ב- 8 טעמי שוקולד חלב ושוקולד מריר נפלאים ואיכותיים. מחירי המבצע המומלצים לצרכן: 250 גרם – 21.90 ₪; 400 גרם – 44.90 ₪.

  • בונבוניירת מרסי חלב באריזה הכחולה – בונבוניירה המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: חלב, קרם נוגט, קרם אגוזים וקרם פרלין, מוצעת במחיר מבצע מומלץ לצרכן: 21.90 ₪.

  • בונבוניירת מרסי מריר באריזה החומה, בונבוניירה המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר. מוצעת במחיר מבצע מומלץ לצרכן:21.90  ₪.

כל מוצרי מרסי עשויים שוקולד מובחר באיכות מעולה ומתאימים לצריכה אישית, למתנה ולאירוח. את קולקציית הבונבוניירות החגיגית של מותג מרסי, כמו גם את כל מוצרי ליימן שליסל, ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

שוקולד מרסי מיובא ומשווק בישראל ע"י ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il  ניתן לקבל מידע אודות כל המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.