כותרות אחרונות
Search

"פטנט הוואקום" של "בוש" השומר על טריות המזון עד פי 2 מהרגיל

 

 

"פטנט הוואקום"  של "בוש" השומר על טריות המזון עד פי 2 מהרגיל.

בלנדר מוט מקצועי של המותג בוש עם מערכת חדשנית לאחסון בוואקום לשמירה על טריות המזון, ובישול בשיטת Sous-vide.

 

"BSH", היבואנית הרשמית של המותג "בוש" בישראל, משיקה בלנדר מוט מקצועי עם "פטנט הוואקום" בדגם "MS6CB61V5", עם מערכת אחסון בוואקום המוציאה את האוויר ושומרת על טריות המזון עד פי 2 מהרגיל. בנוסף, השימוש בוואקום שומר על המיצים והארומה של המזון ומאפשר בישול בשיטת ה- "Sous-vide". בלנדר המוט מגיע עם מנוע עוצמתי במיוחד של W1000 להכנה קלה גם עם רכיבים קשים במיוחד, ארבעה להבים, בורר עם 12 מהירויות ולחצן טורבו נוסף לביצועים מרביים.

 

צילום: "bosch"

 

 

המותג בוש משיק בלנדר מוט עם "פטנט הוואקום", בלנדר מוט חדשני אשר מגיע עם ערכת וואקום ייחודית הכוללת משאבת וואקום המתחברת למנוע המכשיר ומיכל אחסון מפלסטיק של ליטר אחד. כאשר רוצים לשמר בשר ודגים טריים, הוואקום שומר על הטריות לזמן ארוך יותר מהרגיל, כך שהטעמים העזים נשמרים היטב. מידי שנה בעולם נזרק 1.3 מיליון טון של מזון טוב לאכילה, ועל כן הפטנט מהווה פתרון מהפכני לשמירה ארוכה יותר של מזון ומוריד את הסיכוי שייזרק לפח.

 

צילום: "bosch"

 

לאחר סיום הבישול, ניתן לשים את המזון המוכן במיכל האחסון, להוציא ממנו האוויר באמצעות משאבת הוואקום לשמירה על טריות, הטעם, והארומה של המזון בצורה מיטבית. מיכל האחסון עמיד במיוחד, אינו שביר, בטיחותי לטמפרטורות של קור וחום, ללא שאריות של טעם או ריח ומגיע עם מכסה מתאים לאביזר הוואקום. כמו כן, הערכה מגיעה גם עם 6 שקיות פלסטיק איכותי לאחסון מזון במקפיא, במקרר או במזווה, עם סגירה נוחה הניתנת לאיטום ולשימוש רב פעמי (3 שקיות בנפח 1.2 ליטר ו-3 שקיות בנפח 3.8 ליטר). חידוש נוסף הוא שערכת הוואקום תורמת לפעולה הבישול בשיטת Sous-vide- בישול המזון בשקיות פלסטיק אטומות להכנת אוכל עסיסי במיוחד.

 

צילום: "bosch"

 

בנוסף לחידוש הוואקום, בלנדר המוט של בוש מגיע עם מנוע עוצמתי ומקצועי של W1000 – להכנה קלה ונוחה גם עם רכיבים קשים במיוחד, מקצף בלון מנירוסטה, כוס מדידה, מיני קוצץ לשימוש יומיומי (בנפח 500 מ"ל) ורגלית נירוסטה איכותית וחדשנית עם ארבעה להבים, להכנה קלה ומהירה של מחיות, מרקים, שייקים ועוד. הבלנדר כולל בתוכו גם בורר חדשני של 12 מהירויות, המתאים עבור כל סוגי השימושים ופונקציית טורבו נוספת לביצועים מרביים. מלבד לחידושים הטכנולוגיים, בוש יצרו את הבלנדר החדשני עם ידית ארגונומית ועם משקל קל במיוחד, לאחיזה נוחה, קלה ובטוחה, כשבמהלך העבודה המנוע שקט עם רטט נמוך. הבלנדר כולל מנגנון נעילה בטיחותי כאשר רגלית הבלנדר משמיעה צליל בעת הנעילה. בנוסף, כל חלקי הפלסטיק של המכשיר הנמצאים במגע עם המזון הינם BPA free.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 799 שקלים