כותרות אחרונות
Search

חב' "אושירה" העבירה את משרדי ההנהלה לקומפלקס "O-TECH" בכ"ס.

 

 

 

חב' "אושירה" העבירה את משרדי ההנהלה לקומפלקס "O-TECH"  בכ"ס.

 שטח המשרדים כ-350 מ"ר ודמי השכירות  כ-4 מיליון ₪ הם לתקופה של 20 שנה.                

 

 

הושלם האכלוס של הבניין הראשון בקומפלקס   O-TECH שמשתרע על שטח של כ- 18,000 מ"ר המאכלס את חברות חב' סודהסטרים, חב' ריג'ס, חב' נובו נורדיסק, חב' נקסט, חב' סיגמנט, חב' פינסטרה קרן SIBF, חב' טראקייס  וחב' אושירה.

 

פרויקט O-TECH  הינו קומפלקס חדש לחברות הייטק, ביוטק וחברות בינלאומיות, הכולל 3 בנייני משרדים, מרכז בילוי, בידור והסעדה בשטח של למעלה מ- 100,000 מ"ר שווי הפרוייקט כ-800 מיליון ₪.

 

חב' אושירה שהינה זרוע הנדל"ן של קבוצת "SK GROUP"  בבעלות איש העסקים סמי קצב שבונה את קומפלקס המשרדים "O-TECH"  בכ"ס, העבירה את משרדי ההנהלה ההנדסה והניהול פרויקטים של החברה לקומפלקס "O-TECH"  בשטח של 350 מ"ר לתקופה של 20 שנה בדמי השכירות של כ- 4 מיליון ₪.

 

צילום: יח"צ "אושירה"

 

הושלם האכלוס של הבניין הראשון בקומפלקס O-TECH שמשתרע על שטח של כ- 18,000 מ"ר המאכלס את חברות חב' סודהסטרים, חב' ריג'ס, חב' נובו נורדיסק, חב' נקסט, חב' סיגמנט, חב' פינסטרה קרן SIBF, חב' טראקייס וחב' אושירה.

 

 

בימים אלו מתנהל משא ומתן עם 3 חברות לשכירות של כ-15,000 מ"ר בבניין השני.

 

קומפלקס O-TECH הממוקם בכניסה לרחוב עתיר ידע בכ"ס בצמוד למתחם אושילנד, כולל 3 מבנים בשטח כולל של כ-52,000 מ"ר ומיועד לחברות בתחומי ההייטק ,ביוטק וחברות בינלאומיות .

 

מתחם המשרדים מתוכנן באופן המאפשר חלוקת המשרדים לאגפים  נפרדים שכל אחד יכול לשמור על זהות נפרדת או אחידה על-פי צורכי הארגון. כל חדרי המשרדים נהנים מכניסת אור טבעי ומנוף מהשדות הירוקים שבאזור השרון.

 

הפרויקט יכלול גם פארק ירוק נרחב משובץ פינות ישיבה בשטח של כ-  5500 מ"ר, שיעמוד לרווחת העובדים במשרדים בפרויקט.

 

צילום: יח"צ "אושירה"

 

מתחם O-tech, כחלק מקמפוס בשטח של 100,000 מ"ר, הכולל את "אושילנד" – מתחם קניות, תרבות בילוי  קומפלקס אולמות הקולנוע הרב-תכליתי המיועד גם לשמש לכנסים וימי עיון, שפע המסעדות ובתי הקפה.

 

הפרויקט ממוקם בכניסה המזרחית לעיר כפר-סבא ומאפשר נגישות מלאה לתחבורה ציבורית ופרטית, גישה ישירה לכביש 531 המחבר בין כביש 6 להרצליה וגישה ישירה לכביש 40 המחבר בין כביש 5 לכפר-סבא וכן כשני ק"מ מתחנת הרכבת כ"ס.

 

שווי פרויקט המשרדים מוערך בכ- 800 מיליון ₪ .