כותרות אחרונות
Search

פיליפס מציגה ב-IFA מסך קעור 4K בגודל 40 אינטש עם טכנולוגיית הצבע UltraColor ומצלמת אינטרנט נשלפת

פיליפס מציגה ב-IFA:  מסך קעור 4K בגודל 40 אינטש, טכנולוגיית הצבע UltraColor  ומצלמת אינטרנט נשלפת

חברת MMD, המפיצה המורשית של מותג מסכי מחשב פיליפס, תחשוף בתערוכת IFA בברלין (7-2 בספטמבר) שורה של מסכים חדשים בביתני החברה (אולם 22)          

מסך קעור 4K – היחיד בעולם בגודל 40 אינטש

בביתן פיליפס ניתן יהיה לצפות במסך קעור 4K הגדול ביותר בשוק – 40 אינטש. המסך עוטף את קו הראייה של המשתמש ויוצר מרחב אישי יותר שמשפר את הריכוז. כיוון שהמשתמש יושב בסמיכות למסך, חוויית הצפייה מוטמעת בו לחלוטין. מרחקי הצפייה ממרכז המסך ומצדדיו הם זהים – ועל כן המשתמש נדרש לתזוזה קטנה יותר של הראש כדי לצפות בתוכן בצדדי המסך. הזכוכית, הנפרסת  מקצה לקצה והשוליים הצרים מעצימים את תחושת העומק. 

סטפן זומר, מנהל עסקי MMD: "מסך 40 אינטש הקעור משקף את מחויבותנו להביא חוויות מסך מתקדמות למשרדים ולבתים. רזולוציית 4K במסך זה מציע בהירות פנטסטית ומרחב גדול לריבוי משימות"

בנוסף למסך זה תציג פיליפס מסך קעור נוסף בגודל 34 אינטש בתצורת 21:9 ללא גבולות. מסך דק זה (ultra-slim) מסדרת  C7שתצא לשוק בסוף השנה, יוצע עם רזולוציית Quad HD.

טכנולוגיית הצבע UltraColor

טכנולוגיית צבע חדשה מפיקה צבעים מדויקים יותר למשתמשים ביתיים שנאלצים לא פעם להתפשר. מסכי UltraColor משדרגת לגבהים חדשים את תצוגת הצבעים עבור המשתמשים הללו: היא תומכת בסולם צבעים רחב יותר – 85% – 95% מסולם NTSC, בהשוואה לרמה של 72% במסכים רגילים. כתוצאה מכך האובייקטים נראים דומים יותר למציאות, צבעי אדום, ירוק וכחול עשירים וטבעיים יותר. הטכנולוגיה מאפשרת למי שירכוש מוצרים באינטרנט, לדוגמה, לראות את הצבע האמתי של המוצר, לפני שישלם על העסקה. המסך מציע את האיכויות הללו גם למשתמשים מקצועיים כמו: מעצבים, צלמים, צלמי ועורכי ווידיאו ועוד.

טכנולוגיית UltraColor משולבת במספר מסכים שיוצגו בתערוכת IFA: מסכי סדרת E ומסכי סדרת C7         

מצלמת אינטרנט נשלפת שמקשה על האקרים

פיליפס חושפת בתערוכה גם מסך בגדול 27 אינטש המצויד במצלמת אינטרנט חבויה, הנשלפת החוצה רק בעת שהמשתמש מעוניין להשתמש בה. תצורה זו חוסמת נקודת תורפה פוטנציאלית כנגד האקרים המנסים לצפות ולהאזין לנעשה בעסקים דרך מצלמות אינטרנט.   

 

אודות MMD

חברת MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPV, אשר נוסדה בשנת 2009 בעקבות הסכם עם פיליפס. היא משווקת ומוכרת באופן בלעדי את מסכי ה-LCD של פיליפס ברחבי העולם. על ידי שילוב המותג המוכר של פיליפס ומומחיות הייצור של TPV בתחום הצגים, MMD פועלת בגישה מהירה וממוקדת על מנת להביא מוצרים חדשניים לשוק. החברה משרתת את השווקים במערב אירופה, המזרח התיכון ואפריקה מהמטה שלה באמסטרדם, והמשרד המקומי בפראג משרת את מדינות מזרח אירופה ומדינות חבר העמים. החברה פועלת, באמצעות רשת של צוותי מכירות מקומיים, עם כל המפיצים והספקים הגדולים באירופה בתחום המחשבים. מרכז התכנון והפיתוח של החברה ממוקם בטייוואן.  www.lcdmonitors.philips.com

 

 

pilips 6

צילום: MMD