כותרות אחרונות
Search

פיליפס מציגה שני מסכי מחשב, בגדלי 24 ו- 27 אינץ', המשלבים מערך מחברים ההופך אותם לתחנת עגינה USB Dock

 "MMD" חושפת מסכי מחשב היברידיים של "פיליפס" המתפקדים גם כתחנות עגינה.

פיליפס מציגה שני מסכי מחשב, בגדלי 24 ו- 27 אינץ', המשלבים מערך מחברים ההופך אותם לתחנת עגינה USB Dock.

 

המסכים החדשים מציעים מגוון רחב של כלים לחיסכון בזמן ושיפור פריון העבודה, המיועדים לפשט את השימוש היום-יומי: החל מהגמישות של תחנת עגינה בממשק USB, ויצירת USB Type-C ועד לביצועים ויזואליים של טכנלוגיית IPS, כמו גם האבטחה המתאפשרת בעזרת מצלמת Web הנשלפת מהצג והנוחות אותה מציע מבנה הבסיס הארגונומי SmartErgoBase.

 

272B7QUBHEB צילום: יח"צ MMD

 

פשטות תפעול ופריון עבודה

מסכי 241B7QUBHEB ו- 272B7QUBHEB הם למעשה גם תחנת עגינה מבוססת USB, המצויידת בטכנולוגיית DisplayLink ומציעה את הנוחות של שכפול אוניברסאלי של יציאות המחשב. כך, יכולים משתמשים לחבר במהירות את המחשבים הניידים שלהם אל רשת התקשורת, להעביר קבצים, לצפות בווידיאו ולבצע משימות נוספות – הכל בעזרת כבל USB בודד. כל פריטי הציוד ההיקפי – לרבות מקלדת, עכבר, וחיבור איתרנט RJ-45 מתקשרים אל המסך, תוך צמצום הסיבוך הכרוך בחיבור כבלים שונים בכל הפעלה של המחשב במקום העבודה הקבוע. בזכות יציאת DisplayPort, ניתן גם לחבר מספר גדול של צגים בהפרדה גבוהה – בעזרת כבל אחד בלבד. טכנולוגיית USB 3.2 להעברת נתונים מהירה מאפשרת למשתמשים גם לטעון את סוללת המחשב הנייד שלהם במהירות – ישירות מן הצג – כמו גם להעביר מידע בקצבים גבוהים במיוחד.

 

תצוגה באיכות גבוהה

טכנולוגיית IPS, עליה מבוססים הצגים, מציעה צבעים עשירים וחיים באופן עקבי, הרבה מעבר למתאפשר בצגי TN. יכולות אלה חשובות במיוחד בשימושים דוגמת עיצוב גראפי, תיב"ם, טיפול בתמונות ועריכת וידיאו. IPS מאפשרת גם זווית צפיה רחבה במיוחד, של עד 178/178 מעלות (צפיה מהצד, מלמטה או מלמעלה) – מה שאומר כי התמונה ניתנת להצגה מלאה כמעט בכל זווית, לרבות בעת סיבוב הצג ומעבר למצב אנכי. מסך ה-27" מציע גם הפרדה בטכנולוגיית CrystalClear Quad HD, כמו גם יכולות טיפול בצבע Ultra Wide-Color.

 

241B7QUBHEB צילום: יח"צ MMD

 

הגנה על המשתמש ועל סביבתו

מסכי המחשב החדשים של פיליפס כוללים מגוון כלים ויכולות להגנה הן על המשתמשים והן על הסביבה בה הם עובדים. מצלמת Web נשלפת חדשנית, Windows Hello, כוללת יכולות זיהוי פנים – ומוסתרת כאשר אינה בשימוש. כך, נמנע הסיכון של חדירה בלתי מורשית למצלמת המסך ושימוש בה לצורך מעקב וריגול.

 

הנוחות הפיזית של השימוש במסכים החדשים נשענת על טכנולוגיות ידידותיות לצפיה, דוגמת מצב LowBlue המקטין פליטת אור כחול הגורם לעייפות העין. בסיס ארגונומי SmartErgoBase, מאפשר למקם את הצג בגובה המדוייק והנוח ביותר ובזווית הצפיה המתאימה לכל משתמש. טכנולוגיית PowerSensor מבטיחה צמצום בצריכת החשמל – וידידותיות לסביבה. 85% מחלקי הפלסטיק של המסך מיוצרים מחומרים ממוחזרים, והכל ללא PVC/BFR, ללא שימוש בכספית או בעופרת. כל חומרי האריזה בה מגיעים המסכים ניתנים למחזור.

 

מסכי המחשב החדשים של פיליפס יגיעו לישראל בחודשים הקרובים במחיר מומלץ של   

1899 ₪  למסך ה- 24" ו- 2899 ₪  למסך ה- 27".